Forum

Reacties

'Belspelletjes géén bedrog'

• donderdag 28 juni 2012, 20h24

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 30 juni 2012 omstreeks 11:56, zei Noël Busselot:

die hebben zeker geld gekregen onder tafel!!om hu mening te herzien, trouwens wie zegt dat een gerechtsdeurwaarder de eerlijkheid garandeerd , in ieder geval ik liet en laat mij er niet aan vangen!coruptie ten top

Op 30 juni 2012 omstreeks 00:00, zei Gert Destoop:

Ik begrijp niet waarom mensen nog naar Vlaamse televisiezenders kijken. Voor €10 extra per maand kijk ik naar zenders als 13th Street (pure detectiveseries), Syfy (pure sciencefiction), MGM, TCM (films 24 uur per dag), History, vijf Discovery-zenders, etc. Er zijn wel onderbrekingen, maar nooit heel lang. Snobs houden van Canvas, maar je kunt ook - gratis kijken naar de BBC, of niet? Als je het Engels niet genoeg verstaat, druk 888 op teletekst en je krijgt er ondertitels bij (weliswaar in het Engels). Je moet wel een heel erge debiel zijn om mee te doen aan belspelletjes of Astro of een man of vrouw te zoeken op hun teletekst-paginas. Een heel erge debiel.

Op 29 juni 2012 omstreeks 15:00, zei Wim Pas:

Eindelijk het moment om de Kansspelcommissie grondig door te lichten? De belspelletjes niet als boerenbedrog (h)erkennen getuigt van een absolute onbetrouwbaarheid, of is het gewetenloosheid, van de leden van deze commissie.

Op 29 juni 2012 omstreeks 14:53, zei Tim Tyteca:

Met geld valt aan alles een mouw te passen blijkbaar...

Op 29 juni 2012 omstreeks 14:22, zei Daniel Plas:

Commissieleden allemaal hunne C4 = prachtige besparing voor de federale overheid, incompetente politiek benoemde mensen. Je kan tot moeilijk verwachten dat ze zichzelf beschuldigen van onbekwaamheid (?) Laat ze zelf een eens een dergelijke spelletje oplossen (onbezoldigd dan wel) is zien hoe lang het bij hen duurt........... Maar ja, hier zitten wel een aantal financiële belangen achter, zoals de Telecom-bedrijven, de televisiezenders, enz...

Op 29 juni 2012 omstreeks 14:18, zei Willy Van Craen:

Zodra de staatskas voelt dat er minder geld binnen komt zet ze een paar dingen terug al of nietwaar, als de kas maar rinkeld. Onze 'goede ' politiekers moeten toch geld kunnen uitgeven ook al zijn de actuele schulden staat ongelooflijk hoog. Geld uitgeven als je er geen hebt is een ziekte en die mensen moeten ze beschermen. Dus ook onze politiekers.

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:47, zei Albert Leenders:

Over kans spellen gesproken,ik durf zelf zo ver te gaan dat ik de lotto niet vertrouw,alles gaat per computer en weet de computer heus wel welke combinatie's niet zijn ingevuld,en de trekking op TV is voor de show,de nummers zijn volgens mij gemanipuleerd;ik speel al jaren met de lotto maar heb nooit meer dan 5 Euro gewonnen,dan hebben ze de getallen verhoogd van 41 naar 45 nummers en de prijs van de colonne verdubbeld,neen ik speel niet meer mee aan deze gemanipuleerde spelletjes ,de mensen laten zicht beet nemen en denken allemaal dat ze via de lotto de miljoenen gaan winnen,o.k af en toe laat men voor de schijn hoog te houden eens iemand een redelijke prijs winnen zodat het niet opvalt dat de mensen bedrogen worden.

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:42, zei Gudrun Nollet:

De spelletjes waren nog leuke televisie. Ik was steeds benieuwd welk moeilijk woord ze nu weer verzind hadden, en welke lichtgelovige mensen nu weer zouden bellen. Maar de sms-spelletjes die nu te zien zijn op 2be zijn pure geldklopperij. Sms twee naam en vind de geschikte naam voor je zoontje/dochter, of sms'en met een zogezegde date, maar afspraakjes kun je niet in levende lijve maken, staat er in hele kleine, bijna onleesbare lettertjes bij. Geef mij dan maar de belspelletjes terug.

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:02, zei Marc Sabbe:

Het internet staat vol met videofragmenten waarop duidelijk te zien is dat ze de boel oplichten: enveloples (met het juiste antwoord) die verwisseld worden, antwoorden die al enkele malen 'fout' meekregen die plots wel juist zijn, verdachte winnaars (mensen van productie die met prijzen gaan lopen), gesjoemel in de opgaves, enz..enz..

Op 29 juni 2012 omstreeks 12:28, zei Marc Sabbe:

Onvoorstelbaar! Belangenvermenging en zelfs omkoping zijn van alle tijden, maar vroeger hing er nog een zweem van schaamte rond, wanneer het té flagrant werd en iedereen het doorhad, dan bond men in. De dag van vandaag kijkt men naar niks meer om, men blijft hardnekkig volhouden alsof belangenvermenging of omkoping er nu eenmaal bijhoren. Men neemt zelfs niet eens de moeite meer om de schijn van onpartijdigheid hoog te houden. En die houding zie in alle gelederen van onze regeringen en politieke ambtenarij.

Hoogst aantal stemmen

Op 29 juni 2012 omstreeks 06:54, zei Esther Lejeune:

Wie het interview van Katleen Cools met Marc Callu (KSC) op YouTube gezien heeft, weet genoeg : de KSC is NIET de instantie om gokkers te beschermen. Deze instantie heeft in het hele belspel-verhaal een uiterst dubieuze rol, en het ware niet slecht mocht dat eens grondig onderzocht worden. Pure schande !

Op 29 juni 2012 omstreeks 06:55, zei Jos Verniers:

Bedrog of geen bedrog, deze spelletjes zijn er niet om mensen te entertainen maar om ze het geld uit de zakken te spelen. Bovendien viseren ze een bepaalde doelgroep die zich makkelijk laat verleiden om deel te nemen aan dergelijke spelletjes omwille van het 'verslavend' effect! Laat de belspelletjes waar ze zijn: in een grote gesloten kast!

Op 29 juni 2012 omstreeks 07:56, zei Frank De Swert:

En Astro-contact is ook geen bedrog zeker? Zo zie je maar wat een zinloze organen die 'Commissies' zijn.

1 reacties

Op 29 juni 2012 omstreeks 09:25, zei Esther Lejeune:

Astrocontact wordt met de nieuwe wet mee verboden. Vandaag de allerlaatste aflevering ! Dankjewel aan iedereen die geijverd heeft vorr het einde van deze smeerlapperij.

1 reacties

Op 29 juni 2012 omstreeks 16:26, zei Johan Vandaele:

Eindelijk gedaan!!! Hopelijk smijten ze de bende die deze 'spelletjes' heeft georganiseerd levenslang in de bak wegens misdaden tegen de mensheid!

1 reacties

Op 29 juni 2012 omstreeks 23:49, zei Gert Destoop:

Maar hoe zit het nu met de toekomst van al die smerige, lelijke oude wijven met hun afgrijselijke smoelen die al jaren op tv te zien geweest zijn? En met al het geld dat ze zelf verdiend hebben en de televisiezenders erbij? Gaan ze al dat geld nu aan de arme zigeunertjes uitdelen die hier op straat zitten te bedelen? Of gaan ze ons vragen om onze mening te verkondigen a €1 per sms?

Op 29 juni 2012 omstreeks 06:44, zei Robin Cauwels:

Da geloof je nu toch zelf niet? De 'deurwaarder' zal ook wel een juist antwoord geweten hebben waarschijnlijk, misschien wel het 'top' antwoord... Das een goeie. Mensen jaren opgelicht en in schulden gestoken, da hebben ze gedaan... Diene lelijkaard van 2BE. groeten

1 reacties

Op 29 juni 2012 omstreeks 14:01, zei Dirk Mangels:

Een deurwaarder ziet alleen toe of het spel correct verloopt. M.a.w. hij kent het antwoord maar hij weet niks af van hoe moeilijk de opdracht is (dat is zijn zaak niet). Ik geloof ook niet dat er constant bij elk spel een deurwaarder aanwezig was, en dan kan er dus van alles gebeuren.

Op 29 juni 2012 omstreeks 09:42, zei Maria D'Herde:

Ik vindt dat de voltallige kansspelcomissie op staande voet dient ontbonden te worden wegens incompetentie en belangenvermenging!!!!!!

Op 29 juni 2012 omstreeks 09:21, zei Andreas Pircher:

Als men de kansspelcommissie en de betrokken gerechtsdeurwaarder moet geloven, dan kan men evenzo nog in Sinterklaas en de Paashaas geloven.

1 reacties

Op 29 juni 2012 omstreeks 09:37, zei Marc Gheysens:

die commissie heeft zeker een verkeerd dossier behanndeld! Indien dit niet het geval is hebben de leden van de commissie dringend bijstand nodig!

Op 29 juni 2012 omstreeks 08:26, zei Ethel Timmerman:

Hoeveel hebben die toegestoken gekregen?

Op 29 juni 2012 omstreeks 08:54, zei Johan Vandaele:

We weten allemaal van waar deze bewering komt. De Kansspelcommissie is in deze zaak alles behalve objectief. Het is en blijft een bedriegelijk kansspel die vele levens kapotmaakt. Onder dezelfde categorie valt ook het astrologiebedrog op TV, de reclame voor poker en andere kansspelen, de raadspelletjes waar men voorgehouden wordt dat men een kans heeft om een iphone te winnen, enz... In plaats dat de wetgeving ijvert voor een bedrogloze maatschappij waar eerlijkheid en respect primeert en als voorbeeld dient voor de burgers, laat de wetgeving dit bedrog allemaal toe en dit onder het mom van vrijheid. Deze vrijheid telt niet voor de vele slachtoffers van deze kans'spelen', maar wel voor de organisatoren ervan. Op deze manier geeft de wetgever ook nog eens te kennen dat misdaad in bepaalde gevallen toegestaan is en bovendien zelfs loont.

1 reacties

Op 29 juni 2012 omstreeks 09:15, zei Albert Mesotten:

De Kansspelcommissie heult inderdaad mee met de bedriegers! Ik sta ook achter een bedrogloze maatschappij waar eerlijkheid en respect primeert op geldgewin! De normen worden steeds vager als men zo verder gaat. Bij justitie was er vroeger nog de kans dat een rechter kon veroordelen als er kwaad opzet werd aangetoond en dan kon men niet ontsnappen, zoals nu veel te vaak, door 'procedurefoutjes' aan te halen, om de zaak te seponneren. De 'geest ' van de misdaad ipv de 'letter' , zou terug de bovenhand moeten krijgen! En dit in de eerste plaats bij het Europees Hof! Want daar kan men zich dan ook niet meer op beroepen!

Op 29 juni 2012 omstreeks 10:48, zei Pieter Gettemans:

Als je de mensen vraagt een rekensom te maken die nooit kan gevonden worden dan is dit oplichterij,niet meer of niet min.Geachte dames en heren van de kansspelcommissie,hoeveel heeft jullie die uitspraak opgebracht??

Op 29 juni 2012 omstreeks 07:49, zei Herman Driessens:

Ja mensen zo zie je maar als het om oplichterij gaat is voor de kommissie alles normaal misschien ook daar de boel is goed doorlichten wie wat ze dan ontdekken

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN