Forum

Reacties

Portugees Proença leidt finale op EK voetbal

• vrijdag 29 juni 2012, 11h10

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 30 juni 2012 omstreeks 16:32, zei David Lievens:

Een buurland? Vroeger was de regel dat zoiets absoluut niet kon. Een Fin was beter geweest. Ik ben er trouwens voorstander van om enkel scheidsrechters toe te laten wiens land niet op het toernooi staat. Ze hadden nu makkelijk kunnen kiezen voor Belgische, Schotse, Noorse, Turkse, Sloveense scheidsrechters.

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:46, zei Libeert Dedas:

Ik hoop dat hij genoeg professionaliteit bezit om zich niet te revancheren op Spanje voor de uitschakeling van Portugal in de halve finales ...

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:26, zei Johan Wautraets:

Inderdaad zeer goede beslissing ... + hoge fair-play gehalte van alle spelers.

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:23, zei Johnny Van de Putte:

Dan toch nog Portugal in de finale :D

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:07, zei Christophe Garré:

EINDELIJK eens een scheidsrechter met ballen aan zen lijf! ik heb genoten van de champions league finale en zondag nog engeland-italie. dit is een ref die het voetbal voelt!de wedstrijd ligt nauwlijks stil want bij het minste dat sommige salonvoetballers wat voelen liggen ze op de grond en de meeste refs trappen daar in! maar neen deze portugese ref fluit als er echt een fout gebeurd is, en voor de kijker is het toch veel plezanter als het spel niet alle 5 stappen stil ligt!

Hoogst aantal stemmen

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:07, zei Christophe Garré:

EINDELIJK eens een scheidsrechter met ballen aan zen lijf! ik heb genoten van de champions league finale en zondag nog engeland-italie. dit is een ref die het voetbal voelt!de wedstrijd ligt nauwlijks stil want bij het minste dat sommige salonvoetballers wat voelen liggen ze op de grond en de meeste refs trappen daar in! maar neen deze portugese ref fluit als er echt een fout gebeurd is, en voor de kijker is het toch veel plezanter als het spel niet alle 5 stappen stil ligt!

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:46, zei Libeert Dedas:

Ik hoop dat hij genoeg professionaliteit bezit om zich niet te revancheren op Spanje voor de uitschakeling van Portugal in de halve finales ...

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:26, zei Johan Wautraets:

Inderdaad zeer goede beslissing ... + hoge fair-play gehalte van alle spelers.

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:23, zei Johnny Van de Putte:

Dan toch nog Portugal in de finale :D

Op 30 juni 2012 omstreeks 16:32, zei David Lievens:

Een buurland? Vroeger was de regel dat zoiets absoluut niet kon. Een Fin was beter geweest. Ik ben er trouwens voorstander van om enkel scheidsrechters toe te laten wiens land niet op het toernooi staat. Ze hadden nu makkelijk kunnen kiezen voor Belgische, Schotse, Noorse, Turkse, Sloveense scheidsrechters.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN