Forum

Reacties

Jaar rijverbod voor man die lpg-tank aanreed in Wetteren

• vrijdag 29 juni 2012, 12h41

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:19, zei Filip Van Wynsberge:

Begrijp die straf wel,maar valt het niet op dat één persoontje in Dendermonde constant in de belangstelling moet staan???Luistert zelfs niet naar advocaten,vindt zichzelf belangrijker om op tv harde taal te hanteren.Voor mij heeft elkeen in de samenleving een nieuwe kans, en met zo straffen,manman...Vraag me af of Dhondt zo onfeilbaar is, maar dat zal wel niet in krant komen..Zoon van Paula mss.....

Op 29 juni 2012 omstreeks 18:24, zei Gust Vereerstraeten:

De schadevergoeding moet nog bepaald worden en zal in dit geval door de verzekering doorgeschoven worden naar de dronken bestuurden, dus zo goedkoop komt hij er zeker niet af en hopelijk krijgen we dat ook nog te lezen in de krant.

Op 29 juni 2012 omstreeks 16:37, zei Gust De Weerdt:

Onder invloed te snel rijden moet zwaar afgestraft worden. Of hij nu een LPG tank of een kind aanrijdt, maakt niet uit.

Op 29 juni 2012 omstreeks 16:37, zei Dante Messens:

En de verantwoordelijke voor het verkeerd plaatsen vd LPG tank kreeg een medaile ? Vreemd dat het gerecht ineens zo snel kan werken.

Op 29 juni 2012 omstreeks 15:43, zei André Bouvery:

had die LPG tank gestaan waar hij moest staan. dan was er niets gebeurd niet dat ik die bestuurder niet verandwoordelijk vind. want hij had gedronken en volgens ik lees te snel gereden

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:45, zei Rudi Aerts:

1 jaar rijverbod ! 3.000 euro boete ! Een LPG tank is blijkbaar meer waard dan een mensenleven !!

Hoogst aantal stemmen

Op 29 juni 2012 omstreeks 15:43, zei André Bouvery:

had die LPG tank gestaan waar hij moest staan. dan was er niets gebeurd niet dat ik die bestuurder niet verandwoordelijk vind. want hij had gedronken en volgens ik lees te snel gereden

Op 29 juni 2012 omstreeks 13:45, zei Rudi Aerts:

1 jaar rijverbod ! 3.000 euro boete ! Een LPG tank is blijkbaar meer waard dan een mensenleven !!

Op 29 juni 2012 omstreeks 16:37, zei Dante Messens:

En de verantwoordelijke voor het verkeerd plaatsen vd LPG tank kreeg een medaile ? Vreemd dat het gerecht ineens zo snel kan werken.

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:19, zei Filip Van Wynsberge:

Begrijp die straf wel,maar valt het niet op dat één persoontje in Dendermonde constant in de belangstelling moet staan???Luistert zelfs niet naar advocaten,vindt zichzelf belangrijker om op tv harde taal te hanteren.Voor mij heeft elkeen in de samenleving een nieuwe kans, en met zo straffen,manman...Vraag me af of Dhondt zo onfeilbaar is, maar dat zal wel niet in krant komen..Zoon van Paula mss.....

Op 29 juni 2012 omstreeks 16:37, zei Gust De Weerdt:

Onder invloed te snel rijden moet zwaar afgestraft worden. Of hij nu een LPG tank of een kind aanrijdt, maakt niet uit.

Op 29 juni 2012 omstreeks 18:24, zei Gust Vereerstraeten:

De schadevergoeding moet nog bepaald worden en zal in dit geval door de verzekering doorgeschoven worden naar de dronken bestuurden, dus zo goedkoop komt hij er zeker niet af en hopelijk krijgen we dat ook nog te lezen in de krant.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN