Forum

Reacties

Alweer pech voor Vargas: weken out met elleboogletsel

• vrijdag 29 juni 2012, 15h10

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 30 juni 2012 omstreeks 20:04, zei Dirk Bossuyt:

Bewust houd ik me meer en meer verwijderd van het forum, af en toe lees ik nog iets, maar nu wil ik even reageren. Aan al die clubsupporters die dit fantastisch vinden: jullie zijn haatdragende en zielige mensen. Aan Pascal: bij Club staat het vol met afgedankte meubelen (Ceulemans, Vanderelst, Verlinden, Devroe, Vermant ...). Reageer dus correct voortaan en volg een cursus Nederlands. Laten we verder de competitie afwachten i.p.v. hier grootspraak te verkondigen. Niemand weet hoe het zal verlopen, de clubsupporters ook niet. Stel dat Anderlecht op volle toeren draait en Club traditiegetrouw op zijn bek gaat, zullen jullie dan weer de calimerotoer opgaan? Een beetje dimmen dus graag.

Op 30 juni 2012 omstreeks 10:29, zei Pascal Vandenbroucke:

Het zal een broze speler blijven. Valt van de ene blessure in de andere. Bij Club zagen, we maar enkele malen, zijn kunnen. Door blessures, zat hij ook meer in de tribune dan dat hij op het veld stond. Ik ben boos en blijf boos op Vargas, met wat hij gedaan heeft met Club, maar daarom moet je hem nog geen blessures toewensen. Vargas zal het verschil in aanpak nu wel gauw gaan voelen, tussen Club en Anderlecht. Bij Club, werd hij steeds correct behandeld en gesteund. Bij Anderlecht, zal men zoveel geen geduld meer opbrengen, voor hem. Algauw, staat hij bij de afgedankte meubelen! wetende dat Anderlecht nu ook nog Cyriac wil gaan halen?? Een speler die nog 7 maanden uit is! goe bezig Van Holsbeeck!

Op 29 juni 2012 omstreeks 23:57, zei David Lievens:

Mss is dat de reden waarom Vargas nog naar België kwam als jonge gast en niet naar een topcompetitie. Daar testen ze uitgebreid op blessuregevoeligheid... Iets wat volgens hun niet klopt en bye bye carriere bij topclubs. Want dat kost teveel. Vargas gaat rsca straks nog het dubbel kosten aan dokterskosten.

1 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 00:58, zei Rik Parmentier:

Ik zou me over die kosten niet al te veel zorgen maken, want daar zijn verzekeringen voor ;-). Wees maar zeker dat Anderlecht én Vargas bij de overgang van Club naar Anderlecht een polis hebben afgesloten die de risico's (op zijn minst) deels indekken.

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:48, zei Patrick Peinen:

Hij is duidelijk een aanwinst voor RSCA

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:14, zei Ad Van Geloven:

toptransfer van rsca

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:08, zei Rik Parmentier:

Ik mag dan wel een Club-supporter zijn, toch kan ik me totaal niet vinden in de pret die sommigen hierin blijken te beleven. Want, los van het feit hoe die transfer is verlopen (en wat ik zelf ook best wel triest vond): Vargas was een zaligheid om te zien voetballen en in die zin zijn zijn vele kwetsuren eigenlijk wel heel erg jammer. En ik snap ook niet hoe je iemand alleen maar 'slechte dingen' kunt toewensen. Ik vind dat haast nog zieliger dan de transfer zelf.

3 reacties

Op 29 juni 2012 omstreeks 21:39, zei Dirk Schollen:

Kan ik me volledig in vinden. Als elke speler die veranderd van club zo moest behandeld worden ... Dan sta je verbaasd dat er zoveel jaloezie, haat en nijd is ... man man man. Gelukkig zijn er nog enkele 'nuchtere' supporters die er verstandig kunnen mee omgaan.

Op 29 juni 2012 omstreeks 23:51, zei Michel Van Windekens:

Niemand wenst hem slechte dingen toe, maar..... Vargas lachte met zijn ploeg, met het bestuur en met zijn supporters, nu mogen we toch eens met Anderlecht en met Vargas lachen zeker.

Op 30 juni 2012 omstreeks 09:38, zei Emile Ghislain:

inderdaad Rik - voor heel wat fcb supporters is het seizoen nu al geslaagd

Op 29 juni 2012 omstreeks 19:34, zei Dany Soens:

Spoedig herstel Ronald, een FCB-fan.

Op 29 juni 2012 omstreeks 18:45, zei Timothy Servaege:

Var'glas'

Op 29 juni 2012 omstreeks 18:25, zei Jeroen Vercruysse:

Ziet er weer zo'n Frutos-geval uit :/

Op 29 juni 2012 omstreeks 18:05, zei Peter Weethetbeter:

Misschien wisten ze in Brugge veel meer, toen ze hem lieten gaan. Met nog een paar miljoen erbovenop. Man man ! Waren het zijn tanden niet, dan waren het zijn tenen, spieren, pesen, botten.... Jammer. Als hij speelde was het leuk om naar te kijken..maar ja !

Hoogst aantal stemmen

Op 29 juni 2012 omstreeks 16:46, zei Kurt Van Hoeck:

Beste transfer van FCB in de laatste tien jaar :-)

Op 29 juni 2012 omstreeks 16:52, zei Luc Delcourt:

Zal zo zijn pensioen nemen zeker

Op 29 juni 2012 omstreeks 17:00, zei Ann Sabbe:

Hahahaha

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:08, zei Rik Parmentier:

Ik mag dan wel een Club-supporter zijn, toch kan ik me totaal niet vinden in de pret die sommigen hierin blijken te beleven. Want, los van het feit hoe die transfer is verlopen (en wat ik zelf ook best wel triest vond): Vargas was een zaligheid om te zien voetballen en in die zin zijn zijn vele kwetsuren eigenlijk wel heel erg jammer. En ik snap ook niet hoe je iemand alleen maar 'slechte dingen' kunt toewensen. Ik vind dat haast nog zieliger dan de transfer zelf.

3 reacties

Op 29 juni 2012 omstreeks 21:39, zei Dirk Schollen:

Kan ik me volledig in vinden. Als elke speler die veranderd van club zo moest behandeld worden ... Dan sta je verbaasd dat er zoveel jaloezie, haat en nijd is ... man man man. Gelukkig zijn er nog enkele 'nuchtere' supporters die er verstandig kunnen mee omgaan.

Op 29 juni 2012 omstreeks 23:51, zei Michel Van Windekens:

Niemand wenst hem slechte dingen toe, maar..... Vargas lachte met zijn ploeg, met het bestuur en met zijn supporters, nu mogen we toch eens met Anderlecht en met Vargas lachen zeker.

Op 30 juni 2012 omstreeks 09:38, zei Emile Ghislain:

inderdaad Rik - voor heel wat fcb supporters is het seizoen nu al geslaagd

Op 29 juni 2012 omstreeks 17:08, zei Cindy Marie:

Is dat nu geen teken aan de wand stilaan ?

Op 29 juni 2012 omstreeks 16:48, zei Geert De Bruyne:

hahahaha das een goei jammer niet erg genoeg

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:48, zei Patrick Peinen:

Hij is duidelijk een aanwinst voor RSCA

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:14, zei Ad Van Geloven:

toptransfer van rsca

Op 29 juni 2012 omstreeks 18:45, zei Timothy Servaege:

Var'glas'

Op 29 juni 2012 omstreeks 19:34, zei Dany Soens:

Spoedig herstel Ronald, een FCB-fan.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN