Forum

Reacties

FOTOSPECIAL. Douane vernietigt 151 miljoen namaaksigaretten

• vrijdag 29 juni 2012, 15h40

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 29 juni 2012 omstreeks 21:48, zei Gert Destoop:

Ik heb af en toe het gevoel dat ik namaaksigaretten - en ik bedoel hiermee slechte kwaliteit - gekocht heb, niet in de krantenwinkel maar in sloffen in discounts. Die hadden die klootzakken net niet gevonden, waarschijnlijk. Wat zijn 'namaaksigaretten'? Sigaretten die vanzelf uitgaan als je ze twintig seconden op een asbak laat liggen? Tegenwoordig ben je als roker niet alleen een paria, ze maken je genot van een sigaret kapot waar je bij staat. Waarom tabak niet totaal verbieden? Omdat misdadigers - moordenaars en verkrachters - ook niet bestraft worden in dit land.

Op 29 juni 2012 omstreeks 18:05, zei Marcella Vananderoye:

Stom stom stom ! hadden ze die sigaretten nu verkocht aan 3 € het pakje, dat had de staat een aardige duit opgeleverd en de consument was er ook bij gebaat. In Spanje zijn het allemaal namaak sigaretten, waar de Engelse hopen van mee naar huis nemen.

1 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 16:59, zei Catherine Evers:

U weet duidelijk niet wat namaaksigaretten zijn...

Hoogst aantal stemmen

Op 29 juni 2012 omstreeks 18:05, zei Marcella Vananderoye:

Stom stom stom ! hadden ze die sigaretten nu verkocht aan 3 € het pakje, dat had de staat een aardige duit opgeleverd en de consument was er ook bij gebaat. In Spanje zijn het allemaal namaak sigaretten, waar de Engelse hopen van mee naar huis nemen.

1 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 16:59, zei Catherine Evers:

U weet duidelijk niet wat namaaksigaretten zijn...

Op 29 juni 2012 omstreeks 21:48, zei Gert Destoop:

Ik heb af en toe het gevoel dat ik namaaksigaretten - en ik bedoel hiermee slechte kwaliteit - gekocht heb, niet in de krantenwinkel maar in sloffen in discounts. Die hadden die klootzakken net niet gevonden, waarschijnlijk. Wat zijn 'namaaksigaretten'? Sigaretten die vanzelf uitgaan als je ze twintig seconden op een asbak laat liggen? Tegenwoordig ben je als roker niet alleen een paria, ze maken je genot van een sigaret kapot waar je bij staat. Waarom tabak niet totaal verbieden? Omdat misdadigers - moordenaars en verkrachters - ook niet bestraft worden in dit land.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN