Forum

Reacties

Kim Clijsters raast door Wimbledon: Zvonareva moet geblesseerd wijken

• vrijdag 29 juni 2012, 18h44

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 01 juli 2012 omstreeks 03:22, zei Tibo Tibau:

Wat een belachelijke titel (raast door...). Eerder een bedroevend niveau van Clijsters tegen een zieke Zvonareva. Vroeger was ze een subtopper voor mij daar haar technische begaafdheid eerder beperkt is, nu nog een middelmatige speelster want haar snelheid en fysieke paraatheid, haar vroegere kwaliteiten, zijn nu afgebot.

Op 30 juni 2012 omstreeks 22:59, zei Karin Noort:

Ik heb gezegd dat de eerste top-tien speelster er teveel aan zal zijn voor Clijsters. Kerber (nummar 8) maakt ongetwijfeld in de vierde ronde een einde aan de laatste heropflakkering die, als we eerlijk zijn, te danken was aan haar erg gunstige loting en omstandigheden zoals de ziekte van Vera.

Op 30 juni 2012 omstreeks 08:33, zei Jacques Deschryvere:

Zvonareva zal wel geen blesure geveinsd hebben zoals.....

2 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 13:55, zei Luc Mertens:

Neen, want zij heet niet Kim Clijsters, en is buitenlandse...vandaar is ze ook meteen geloofwaardiger...mea culpa.

Op 30 juni 2012 omstreeks 17:08, zei Wim Jansens:

Mevrouw Zvonareva stond 2 uur later alweer op de courts mixed dubbel te spelen...en ze won nog ook! LOL...moest Clijsters dit hebben gedaan, het kot was hier weer te klein! Wie is hier nu geloofwaardig? Knap Kim, 4e ronde en weer richting top-30, als afgeschreven speelter, je moet het maar doen!

1 reacties

Op 01 juli 2012 omstreeks 10:09, zei Jacques Deschryvere:

Zoals Clijsters de dag na haar opgave in Rosmalen stond te oefenen op Wimbledon!!!!

Op 29 juni 2012 omstreeks 23:49, zei Rita Baert:

Proficiat Kim ik kijk al uit naar de volgende . . .

Op 29 juni 2012 omstreeks 22:55, zei Brigitte Marklund:

Clijsters heeft hier in Wimbledon meer geluk dan tennisverstand. Nu kan ze profiteren van de ziekte van de tegenstander.

2 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 08:18, zei Luc Mertens:

Ja ja, bij Malisse heet dat anders nietwaar...selectieve blindheid is niet te genezen.

Op 30 juni 2012 omstreeks 20:51, zei Christiaan Goethals:

De beste stuurlui staan.....

Op 29 juni 2012 omstreeks 22:10, zei Sinne Sneyers:

De kans is eerder klein maar ik hoop dat ze minstens de finale haalt en liefst wint. Ze heeft het meer dan verdient en meteen krijgen alle criticasters ook lik op stuk!! Formidabel Kim, goe bezig!!

Op 29 juni 2012 omstreeks 21:52, zei Adrienne Aerts:

Kim doe zo voordt je bent goe bezig we zulle u missen volgend jaar

Op 29 juni 2012 omstreeks 21:38, zei Rita Baert:

Tof Kim, veel succes met de volgende ronde. . .

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:30, zei Alex Moortgat:

Spijtig genoeg niet kunnen kijken naar de match. Wordt die nog ergens heruitgezonden?

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:25, zei Kris Lamon:

Ferm gedaan Kim! Doe zo voort. En concentratieverlies? Dat denk ik niet. Het was voor beide speelsters moeilijk spelen met die stormwind! Maar toch alle eer voor Kim, ze staat heel goed te spelen. Serveren aan 75% voor eerste service over heel de wedstrijd zegt genoeg!

1 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 08:34, zei Jacques Deschryvere:

en dat met een buikspier die niet in orde is remember??

1 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 13:57, zei Luc Mertens:

Bij sommigen zit het zelfs hoger...

Hoogst aantal stemmen

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:25, zei Kris Lamon:

Ferm gedaan Kim! Doe zo voort. En concentratieverlies? Dat denk ik niet. Het was voor beide speelsters moeilijk spelen met die stormwind! Maar toch alle eer voor Kim, ze staat heel goed te spelen. Serveren aan 75% voor eerste service over heel de wedstrijd zegt genoeg!

1 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 08:34, zei Jacques Deschryvere:

en dat met een buikspier die niet in orde is remember??

1 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 13:57, zei Luc Mertens:

Bij sommigen zit het zelfs hoger...

Op 29 juni 2012 omstreeks 22:10, zei Sinne Sneyers:

De kans is eerder klein maar ik hoop dat ze minstens de finale haalt en liefst wint. Ze heeft het meer dan verdient en meteen krijgen alle criticasters ook lik op stuk!! Formidabel Kim, goe bezig!!

Op 29 juni 2012 omstreeks 22:55, zei Brigitte Marklund:

Clijsters heeft hier in Wimbledon meer geluk dan tennisverstand. Nu kan ze profiteren van de ziekte van de tegenstander.

2 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 08:18, zei Luc Mertens:

Ja ja, bij Malisse heet dat anders nietwaar...selectieve blindheid is niet te genezen.

Op 30 juni 2012 omstreeks 20:51, zei Christiaan Goethals:

De beste stuurlui staan.....

Op 29 juni 2012 omstreeks 23:49, zei Rita Baert:

Proficiat Kim ik kijk al uit naar de volgende . . .

Op 29 juni 2012 omstreeks 21:38, zei Rita Baert:

Tof Kim, veel succes met de volgende ronde. . .

Op 29 juni 2012 omstreeks 21:52, zei Adrienne Aerts:

Kim doe zo voordt je bent goe bezig we zulle u missen volgend jaar

Op 30 juni 2012 omstreeks 08:33, zei Jacques Deschryvere:

Zvonareva zal wel geen blesure geveinsd hebben zoals.....

2 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 13:55, zei Luc Mertens:

Neen, want zij heet niet Kim Clijsters, en is buitenlandse...vandaar is ze ook meteen geloofwaardiger...mea culpa.

Op 30 juni 2012 omstreeks 17:08, zei Wim Jansens:

Mevrouw Zvonareva stond 2 uur later alweer op de courts mixed dubbel te spelen...en ze won nog ook! LOL...moest Clijsters dit hebben gedaan, het kot was hier weer te klein! Wie is hier nu geloofwaardig? Knap Kim, 4e ronde en weer richting top-30, als afgeschreven speelter, je moet het maar doen!

1 reacties

Op 01 juli 2012 omstreeks 10:09, zei Jacques Deschryvere:

Zoals Clijsters de dag na haar opgave in Rosmalen stond te oefenen op Wimbledon!!!!

Op 30 juni 2012 omstreeks 22:59, zei Karin Noort:

Ik heb gezegd dat de eerste top-tien speelster er teveel aan zal zijn voor Clijsters. Kerber (nummar 8) maakt ongetwijfeld in de vierde ronde een einde aan de laatste heropflakkering die, als we eerlijk zijn, te danken was aan haar erg gunstige loting en omstandigheden zoals de ziekte van Vera.

Op 01 juli 2012 omstreeks 03:22, zei Tibo Tibau:

Wat een belachelijke titel (raast door...). Eerder een bedroevend niveau van Clijsters tegen een zieke Zvonareva. Vroeger was ze een subtopper voor mij daar haar technische begaafdheid eerder beperkt is, nu nog een middelmatige speelster want haar snelheid en fysieke paraatheid, haar vroegere kwaliteiten, zijn nu afgebot.

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:30, zei Alex Moortgat:

Spijtig genoeg niet kunnen kijken naar de match. Wordt die nog ergens heruitgezonden?

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN