Forum

Reacties

FOTO. Stille wake voor overleden Buffalo-supporter Alain Verlodt

• vrijdag 29 juni 2012, 19h51

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 30 juni 2012 omstreeks 21:34, zei Dominique Verlodt:

het is erg heel erg geen woorden voor maar wat me blij maakte was zo een mooie optocht van de vele mensen was echt prachtig , vele dank aan de mensen die dit georganiseerd hebben en dank voor de buren die enorm veel gedaan hebben groeten van alain zijn zus dominique

Op 30 juni 2012 omstreeks 20:27, zei lievin arickx:

Ik kwam deze jonge man regelmatig tegen,gewoon toen ik op straat liep en hopelijk mag dit toch.Ik heb nooit enig gesprek met hem gehad en toch knikte hij of zij dag. Sommige mensen spreken van ramptoerisme en daar stel ik me wel wat vragen bij.Alain had een band als supporter van AA Gent en dat zal wel de reden zijn geweest de grote sympatiebetuigingen .Als koning Boudewijn is overleden waren er duizenden mensen die hun medeleven kwamen betuigen,zouden deze mensen dan allemaal de koning gekend hebben? Ik lees hier verder als het over mijn gezin gaat of ik!!!!!! Toch nog dit,de politie deed volgende mededeling het gaat er in deze buurt niet slechter aan toe dan elders in Gent.Moeten deze mensen het daarmee dan doen? Moet er dan iedere week dergelijk feit zich voordoen om ze in actie te doen schieten? Mischien voor de opmerkzamen onder ons dat alle democratische partijen aanwezig waren,heeft october 2012 hiermee te maken?

Op 30 juni 2012 omstreeks 17:41, zei Pascal Debouver:

Zeer mooie, met gemengde gevoelens Stille Wake Tegen zinloos geweld. De laatste twee woorden - zinloos geweld - dringt niet door bij sommige mensen. Wat ik lees, her en der in de berichten, wat de toestand betreffende na de MOOIE begroeting met een STILLE WAKE voor onze Alain, zijn dan na zonneschijn ook de echte tranen van regen gevallen. Met zo'n massa van mensen, in cijfer geschat op 1200 medelevende, zijn we de mars gestart en kon je zo tot op het einde van de stille wake het kippenvel voelen onder elkaar. Links en rechts, voor en achter mij zag ik mensen hun armen bijeen vouwen door de koude rillingen die over ons heen kwam. Door mijn verdriet heen was ik ook blij dat alles zo goed afliep en iedereen kon meeleven in de sfeer van de herdenking van onze vriend die de kleuren droeg van onze Stad. Bij aankomst aan de eindhalte zoals afgesproken, overviel sommige vrienden en familie een gevoel van teleurstelling dat er een aantal toch van de route afgeweken hebben en een lichte angst dat deze mooie optocht toch nog zou verstoord worden was duidelijk voelbaar. Van

Op 30 juni 2012 omstreeks 15:50, zei Sophie Makelberge:

veel sterkte coor de familie van onze lieve buffalo alain, waarom waarom waarom alain....dat is mijn vraag al ne hele week

Op 30 juni 2012 omstreeks 14:43, zei Johan De Vleeschouwer:

Club-supporter ... maar dit raakt me enorm. Zinloos geweld die leidt naar het wegvallen van een sympathieke Buffalo. Veel sterkte aan de familie en alle Buffalo-supporters. You'll never walk alone. Groetjes, johan De Vleeschouwer

Op 30 juni 2012 omstreeks 14:00, zei tamara thys:

Rust zacht Alain, we gaan je missen! Het was een verdomd zwaar, maar mooi afscheid!

Op 30 juni 2012 omstreeks 02:50, zei Adinda Verkimpe:

R.I.P Alain...

Op 29 juni 2012 omstreeks 23:55, zei Arantzazu De Visscher:

Het was een heel mooie wake ... Kreeg een krop in mijn keel aan de woning van Alain Ik zal hem missen pffff R.i.P moatje Spijtig dat er weer een paar tussen moeten zitten die het nodig vonden om amok te maken Dit zou Alain niet goedgekeurd hebben en betuigt weinig respect voor zijn familie en vrienden

Op 29 juni 2012 omstreeks 23:00, zei Gert Destoop:

Ik vraag me wel af hoeveel van die mensen die arme man echt gekend hebben. Tegenwoordig is het bon ton om processies te houden voor iedereen, vermoorde kinderen, slachtoffers van ongelukken, en nu dit. De meesten zijn ramptoeristen. Hoeveel hebben de familie al niet om doodsprentjes gevraagd? Het is afschuwelijk wat met die man gebeurd is. Hopelijk wordt de dader streng gestraft (in België? Vergeet het maar!) Toch zal er niets veranderen. In dit land verandert nooit iets.

2 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 10:52, zei Bart Slock:

Je kan natuurlijk ook in je zetel blijven zitten en steen en been klagen over alles en nog wat zo verandert er natuurlijk niets maar als volgens de politie 1250 mensen Alain een waardig afscheid willen geven respecteer dat dan en hou die domme commentaren voor u

Op 30 juni 2012 omstreeks 16:23, zei Brigitte Deschuytter:

is waar, maar met niets te doen en altijd te klagen gebeurt er ook niets

Op 29 juni 2012 omstreeks 22:09, zei Carine Vermeulen:

Pfff man man man , die kerel werd blijkbaar heel graag gezien ! Kippevel momenten als ik naar die foto's kijk ! Super hoe de mensen opkomen voor hem . Ik kende hem niet maar ik wens zijn familie en zijn vele vrienden heel veel sterkte. Alain man RIP Hopelijk word het geweld hierdoor gestopt maar ik vrees ervoor ...

Hoogst aantal stemmen

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:09, zei Rudy Benthein:

geweld is altijd zinloos

1 reacties

Op 29 juni 2012 omstreeks 20:38, zei Alex Moortgat:

Niet mee eens. Als jouw leven of dat van je gezin in gevaar is, dan kan geweld gebruiken wel degelijk zinvol zijn. Het is niet door je andere wang aan te bieden dat idioten zullen stoppen met geweld te gebruiken. Daarom hebben we ook gevangenissen en andere straffen uitgevonden, die de facto ook een vorm van geweld zijn.

Op 29 juni 2012 omstreeks 23:55, zei Arantzazu De Visscher:

Het was een heel mooie wake ... Kreeg een krop in mijn keel aan de woning van Alain Ik zal hem missen pffff R.i.P moatje Spijtig dat er weer een paar tussen moeten zitten die het nodig vonden om amok te maken Dit zou Alain niet goedgekeurd hebben en betuigt weinig respect voor zijn familie en vrienden

Op 29 juni 2012 omstreeks 22:09, zei Carine Vermeulen:

Pfff man man man , die kerel werd blijkbaar heel graag gezien ! Kippevel momenten als ik naar die foto's kijk ! Super hoe de mensen opkomen voor hem . Ik kende hem niet maar ik wens zijn familie en zijn vele vrienden heel veel sterkte. Alain man RIP Hopelijk word het geweld hierdoor gestopt maar ik vrees ervoor ...

Op 29 juni 2012 omstreeks 23:00, zei Gert Destoop:

Ik vraag me wel af hoeveel van die mensen die arme man echt gekend hebben. Tegenwoordig is het bon ton om processies te houden voor iedereen, vermoorde kinderen, slachtoffers van ongelukken, en nu dit. De meesten zijn ramptoeristen. Hoeveel hebben de familie al niet om doodsprentjes gevraagd? Het is afschuwelijk wat met die man gebeurd is. Hopelijk wordt de dader streng gestraft (in België? Vergeet het maar!) Toch zal er niets veranderen. In dit land verandert nooit iets.

2 reacties

Op 30 juni 2012 omstreeks 10:52, zei Bart Slock:

Je kan natuurlijk ook in je zetel blijven zitten en steen en been klagen over alles en nog wat zo verandert er natuurlijk niets maar als volgens de politie 1250 mensen Alain een waardig afscheid willen geven respecteer dat dan en hou die domme commentaren voor u

Op 30 juni 2012 omstreeks 16:23, zei Brigitte Deschuytter:

is waar, maar met niets te doen en altijd te klagen gebeurt er ook niets

Op 30 juni 2012 omstreeks 14:43, zei Johan De Vleeschouwer:

Club-supporter ... maar dit raakt me enorm. Zinloos geweld die leidt naar het wegvallen van een sympathieke Buffalo. Veel sterkte aan de familie en alle Buffalo-supporters. You'll never walk alone. Groetjes, johan De Vleeschouwer

Op 30 juni 2012 omstreeks 02:50, zei Adinda Verkimpe:

R.I.P Alain...

Op 30 juni 2012 omstreeks 14:00, zei tamara thys:

Rust zacht Alain, we gaan je missen! Het was een verdomd zwaar, maar mooi afscheid!

Op 30 juni 2012 omstreeks 21:34, zei Dominique Verlodt:

het is erg heel erg geen woorden voor maar wat me blij maakte was zo een mooie optocht van de vele mensen was echt prachtig , vele dank aan de mensen die dit georganiseerd hebben en dank voor de buren die enorm veel gedaan hebben groeten van alain zijn zus dominique

Op 30 juni 2012 omstreeks 15:50, zei Sophie Makelberge:

veel sterkte coor de familie van onze lieve buffalo alain, waarom waarom waarom alain....dat is mijn vraag al ne hele week

Op 30 juni 2012 omstreeks 17:41, zei Pascal Debouver:

Zeer mooie, met gemengde gevoelens Stille Wake Tegen zinloos geweld. De laatste twee woorden - zinloos geweld - dringt niet door bij sommige mensen. Wat ik lees, her en der in de berichten, wat de toestand betreffende na de MOOIE begroeting met een STILLE WAKE voor onze Alain, zijn dan na zonneschijn ook de echte tranen van regen gevallen. Met zo'n massa van mensen, in cijfer geschat op 1200 medelevende, zijn we de mars gestart en kon je zo tot op het einde van de stille wake het kippenvel voelen onder elkaar. Links en rechts, voor en achter mij zag ik mensen hun armen bijeen vouwen door de koude rillingen die over ons heen kwam. Door mijn verdriet heen was ik ook blij dat alles zo goed afliep en iedereen kon meeleven in de sfeer van de herdenking van onze vriend die de kleuren droeg van onze Stad. Bij aankomst aan de eindhalte zoals afgesproken, overviel sommige vrienden en familie een gevoel van teleurstelling dat er een aantal toch van de route afgeweken hebben en een lichte angst dat deze mooie optocht toch nog zou verstoord worden was duidelijk voelbaar. Van

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN