Forum

Reacties

Maakte Balotelli reclame voor concurrent Adidas?

• vrijdag 29 juni 2012, 20h39

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 30 juni 2012 omstreeks 20:00, zei Rudi Dops:

nikse adidas,'meneerke' balotelli heeft wschlk een beetje ruglast en dan heeft de kiné hem wat easytape of kinesiotape op zijn rugske geplakt. ;-)

Op 30 juni 2012 omstreeks 17:40, zei Jurgen Schroyen:

Het 'kan' geïnterpreteerd worden ... is geen schuld. Blame the media die er de reclame zelf rond maken. Adidas kan maar tevreden zijn. Als er bij de finale eentje luid brult, is dat dan reclame voor 20th Century Fox of voor Lion repen ?

Op 30 juni 2012 omstreeks 16:47, zei Theo Van Roie:

wanneer ik 3 strepen zie denk ik niet op adidas maar denk het zal hem een goed gevoel geven en ja dan zal ik blind zyn

Op 30 juni 2012 omstreeks 15:24, zei Jan Janneke:

Als Nike zijn persoonlijke sponsor is, waarom zou hij dan reclame maken voor Adidas?

Op 30 juni 2012 omstreeks 15:20, zei Bill Cody:

Alee volgende keer maar twee tapes dan hé, man man man wat een commotie vanwege de sponserwereld.

Op 30 juni 2012 omstreeks 15:20, zei Paul Oosterlinck:

dat was ook mijn eerste gedacht toen ik zijn rug zag !!!! Je moet al echt blind zijn om de Three Stripes niet te herkennen...

Op 30 juni 2012 omstreeks 13:50, zei Danny Cuypers:

nu heeft Adidas wel gratis reclame, waar er misschien anders geen was

Op 30 juni 2012 omstreeks 11:57, zei Rik Parmentier:

En men heeft dit nu pas gezien? Al tijdens de match tegen Engeland zag ik af en toe die 3 strepen op dezelfde plaats op zijn rug. Toen weliswaar in het zwart of grijs. Blijkbaar viel dit toen echter niet zo hard op, vandaar dat blauwe kleurtje deze keer :-).

Op 30 juni 2012 omstreeks 11:16, zei André Mulders:

Dat zien er me wel drie tapes uit ter ondersteuning van de rugspieren en wervel.

Op 30 juni 2012 omstreeks 07:15, zei Fredo Le Duq:

da's het probleem in de sport algemeen. ER GAAT VEEL TE VEEL GELD IN OP. Ze verdienen véél te véél terwijl de clubs diep in de schulden zitten.

1 reacties

Op 01 juli 2012 omstreeks 09:37, zei Marc Polfliet:

Fredo, ge hebt een punt, maar zo zit de wereld bij alles waarbij mensen betrokken zijn in elkaar, of men dit nu wil of niet.En trouwens, we doen er allemaal bewust of onbewust aan mee.

Hoogst aantal stemmen

Op 30 juni 2012 omstreeks 07:15, zei Fredo Le Duq:

da's het probleem in de sport algemeen. ER GAAT VEEL TE VEEL GELD IN OP. Ze verdienen véél te véél terwijl de clubs diep in de schulden zitten.

1 reacties

Op 01 juli 2012 omstreeks 09:37, zei Marc Polfliet:

Fredo, ge hebt een punt, maar zo zit de wereld bij alles waarbij mensen betrokken zijn in elkaar, of men dit nu wil of niet.En trouwens, we doen er allemaal bewust of onbewust aan mee.

Op 30 juni 2012 omstreeks 11:16, zei André Mulders:

Dat zien er me wel drie tapes uit ter ondersteuning van de rugspieren en wervel.

Op 30 juni 2012 omstreeks 13:50, zei Danny Cuypers:

nu heeft Adidas wel gratis reclame, waar er misschien anders geen was

Op 30 juni 2012 omstreeks 15:24, zei Jan Janneke:

Als Nike zijn persoonlijke sponsor is, waarom zou hij dan reclame maken voor Adidas?

Op 30 juni 2012 omstreeks 17:40, zei Jurgen Schroyen:

Het 'kan' geïnterpreteerd worden ... is geen schuld. Blame the media die er de reclame zelf rond maken. Adidas kan maar tevreden zijn. Als er bij de finale eentje luid brult, is dat dan reclame voor 20th Century Fox of voor Lion repen ?

Op 30 juni 2012 omstreeks 20:00, zei Rudi Dops:

nikse adidas,'meneerke' balotelli heeft wschlk een beetje ruglast en dan heeft de kiné hem wat easytape of kinesiotape op zijn rugske geplakt. ;-)

Op 30 juni 2012 omstreeks 11:57, zei Rik Parmentier:

En men heeft dit nu pas gezien? Al tijdens de match tegen Engeland zag ik af en toe die 3 strepen op dezelfde plaats op zijn rug. Toen weliswaar in het zwart of grijs. Blijkbaar viel dit toen echter niet zo hard op, vandaar dat blauwe kleurtje deze keer :-).

Op 30 juni 2012 omstreeks 15:20, zei Bill Cody:

Alee volgende keer maar twee tapes dan hé, man man man wat een commotie vanwege de sponserwereld.

Op 30 juni 2012 omstreeks 16:47, zei Theo Van Roie:

wanneer ik 3 strepen zie denk ik niet op adidas maar denk het zal hem een goed gevoel geven en ja dan zal ik blind zyn

Op 30 juni 2012 omstreeks 15:20, zei Paul Oosterlinck:

dat was ook mijn eerste gedacht toen ik zijn rug zag !!!! Je moet al echt blind zijn om de Three Stripes niet te herkennen...

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN