Forum

Reacties

Van Rompuy schrijft haiku voor Tervuren

• zondag 01 juli 2012, 17h57

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 03 juli 2012 omstreeks 10:23, zei André Verdren:

Leg eens aan een modale, normale burger, uit wat het woord Haiku in feite betekent, ik twijfel er niet aan dat hij of zij er wakker van zal liggen. A propos, moet je dochter of zoon zijn van een politieker om op een lijst te gaan staan bij verkiezingen, Kabila zal dit zeker beamen.

Op 02 juli 2012 omstreeks 18:26, zei Harry Dreesen:

kon beter haiku schrijven voor zijn broer de oude belg

Op 02 juli 2012 omstreeks 15:14, zei André Bouvery:

ik denk dat hijop pensioen mag gaan. zakken genoeg gevuld

Op 02 juli 2012 omstreeks 10:38, zei Jan Elinck:

Is politieker zijn erfelijk als het koningschap? De politiekers klagen immers altijd over de moeilijkheid van hun job. De meesten aarzelen niet om hun zoons erin te duwen. Er moet toch een rede voor zijn. Het notariaat is verboden erfelijk te zijn. Ligt de politiek soms in de genen geschreven of is het wat anders? Profitariaat, misschien?

Hoogst aantal stemmen

Op 02 juli 2012 omstreeks 10:38, zei Jan Elinck:

Is politieker zijn erfelijk als het koningschap? De politiekers klagen immers altijd over de moeilijkheid van hun job. De meesten aarzelen niet om hun zoons erin te duwen. Er moet toch een rede voor zijn. Het notariaat is verboden erfelijk te zijn. Ligt de politiek soms in de genen geschreven of is het wat anders? Profitariaat, misschien?

Op 02 juli 2012 omstreeks 15:14, zei André Bouvery:

ik denk dat hijop pensioen mag gaan. zakken genoeg gevuld

Op 02 juli 2012 omstreeks 18:26, zei Harry Dreesen:

kon beter haiku schrijven voor zijn broer de oude belg

Op 03 juli 2012 omstreeks 10:23, zei André Verdren:

Leg eens aan een modale, normale burger, uit wat het woord Haiku in feite betekent, ik twijfel er niet aan dat hij of zij er wakker van zal liggen. A propos, moet je dochter of zoon zijn van een politieker om op een lijst te gaan staan bij verkiezingen, Kabila zal dit zeker beamen.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN