Forum

Reacties

STEM. Wie is 'de top en de flop van de dag'?

• maandag 02 juli 2012

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 02 juli 2012 omstreeks 14:08, zei Joris Maes:

En waarom is Balotelli flop? Torres heeft er ook geen vier gemaakt. Hij heeft het wel niet aangekondigt ok, maar zitten we die jongen niet te veel op zijn kop? Ik begin zijn gesloten en bizarre houding meer en meer te begrijpen als ik zijn jeugdverhaal hoorde en de manier waarop de pers hem steeds zoekt. Nee, die TOP/FLOP keuzes waren voor discussie vatbaar dit EK :)

1 reacties

Op 02 juli 2012 omstreeks 16:07, zei Pieter Degraeve:

als een postbode de brief niet in de bus krijgt is het geen goede postbode.

Op 02 juli 2012 omstreeks 09:10, zei Johnny Van de Putte:

Waar ik enigzins het moeilijk mee heb is dat er 3 Italiaanse 'floppers' zijn en 3 Spaanse 'toppers'. Anders was het altijd wel wat verdeeld tussen de winnaar en verliezer.

Hoogst aantal stemmen

Op 02 juli 2012 omstreeks 09:10, zei Johnny Van de Putte:

Waar ik enigzins het moeilijk mee heb is dat er 3 Italiaanse 'floppers' zijn en 3 Spaanse 'toppers'. Anders was het altijd wel wat verdeeld tussen de winnaar en verliezer.

Op 02 juli 2012 omstreeks 14:08, zei Joris Maes:

En waarom is Balotelli flop? Torres heeft er ook geen vier gemaakt. Hij heeft het wel niet aangekondigt ok, maar zitten we die jongen niet te veel op zijn kop? Ik begin zijn gesloten en bizarre houding meer en meer te begrijpen als ik zijn jeugdverhaal hoorde en de manier waarop de pers hem steeds zoekt. Nee, die TOP/FLOP keuzes waren voor discussie vatbaar dit EK :)

1 reacties

Op 02 juli 2012 omstreeks 16:07, zei Pieter Degraeve:

als een postbode de brief niet in de bus krijgt is het geen goede postbode.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN