Forum

Reacties

Spanje verliest finale WAG-EK van Kroatië

• maandag 02 juli 2012

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 03 juli 2012 omstreeks 09:01, zei Kurt Calebout:

zonder schimnck is het een lelijke eend! die Spaanse schone moest gewonnen hebben, die heeft zonder schminck een schitterende natuurlijke uitstraling!

Op 02 juli 2012 omstreeks 17:43, zei Robin Cauwels:

Ik bedoelde 'Lara Alvares'. Zoek die maar eens op!!! Da was die Spaanse die moest gewonnen hebben en hier ook is op verschenen.

Op 02 juli 2012 omstreeks 16:36, zei Chris Neyt:

tiens, raar, toen ik zaterdag stemde stond spanje voor met 2000 punten, of zou het nieuwsblad de score manipuleren?

1 reacties

Op 02 juli 2012 omstreeks 17:35, zei Robin Cauwels:

Ja hoe zou het komen da die Kroatische gewonnen heeft? Je mag '2' keer raden... Er was één die mooier was en ook tegenover die van Kroatië ooit stond en het was een Spaanse. 'Elisabeth Reyes' heet ze, amai was mij da een schoonheid op die foto.

Op 02 juli 2012 omstreeks 10:54, zei Robin Cauwels:

De vriendin van Sergio Ramos is schoner

Op 02 juli 2012 omstreeks 10:45, zei Robin Cauwels:

Ze hadden bij Spanje de vriendin van Sergio Ramos naast Juffrouw Kroatië gezet hebben, Spanje had toen wel gewonnen.

Hoogst aantal stemmen

Op 02 juli 2012 omstreeks 10:45, zei Robin Cauwels:

Ze hadden bij Spanje de vriendin van Sergio Ramos naast Juffrouw Kroatië gezet hebben, Spanje had toen wel gewonnen.

Op 02 juli 2012 omstreeks 17:43, zei Robin Cauwels:

Ik bedoelde 'Lara Alvares'. Zoek die maar eens op!!! Da was die Spaanse die moest gewonnen hebben en hier ook is op verschenen.

Op 02 juli 2012 omstreeks 10:54, zei Robin Cauwels:

De vriendin van Sergio Ramos is schoner

Op 02 juli 2012 omstreeks 16:36, zei Chris Neyt:

tiens, raar, toen ik zaterdag stemde stond spanje voor met 2000 punten, of zou het nieuwsblad de score manipuleren?

1 reacties

Op 02 juli 2012 omstreeks 17:35, zei Robin Cauwels:

Ja hoe zou het komen da die Kroatische gewonnen heeft? Je mag '2' keer raden... Er was één die mooier was en ook tegenover die van Kroatië ooit stond en het was een Spaanse. 'Elisabeth Reyes' heet ze, amai was mij da een schoonheid op die foto.

Op 03 juli 2012 omstreeks 09:01, zei Kurt Calebout:

zonder schimnck is het een lelijke eend! die Spaanse schone moest gewonnen hebben, die heeft zonder schminck een schitterende natuurlijke uitstraling!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN