Forum

Reacties

Repatriëring Parwais Sangari uitgesteld door beroepsprocedure

• dinsdag 03 juli 2012, 22h38

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 04 juli 2012 omstreeks 12:18, zei Gilberte Vergaelen:

De Block is niet beter dan de anderen. Volgende week staan er hier weer enkelen, 5 marokanen terugsturen naar de gevangenis in Marokko, en 10 anderen mogen hier blijven, wat een klucht Maggy

Op 04 juli 2012 omstreeks 12:02, zei Roberto Rizzo:

Voor alle azijnpissers hier, als die jongen hier werkt, kan hij zelfvoorzienend zijn, en hangt hij van niemand meer af. Uw eigen kinderen hangen ook af van uzelf totdat ze 18 jaar zijn, dus waar is het probleem? Bovendien spreekt hij de taal, is hij geïntegreerd, en draagt hij bij aan de maatschappij. Als zulke jongens geen toekomst mogen hebben, is het ver gekomen met de mentaliteit in onze samenleving. Nietsnutten en profiteurs mogen van mijn part ook direct teruggestuurd worden, maar iedereen die de actualiteit volgt, weet dat Afghanistan nog steeds oorlogsgebied is. Wie zou zelf niet op de loop gaan als vrienden familie reeds vermoord werden en jij zelf ook vervolgd wordt owv je 'anders denken'?

Op 04 juli 2012 omstreeks 11:48, zei Nathalie De Jaegere:

Die jongen is volledig geïntegreerd, spreekt Nederlands, studeert en werkt. Hij heeft een pleeggezin waar hij meer dan welkom is en heeft geen criminele intenties. Dus goed dat hij hier mag blijven temeer daar hij uit een oorlogsland komt en zijn leven daar in gevaar is. Dat is nu wel HET voorbeeld van een politiek vluchteling zeker? Maar al dat schorremorrie wat hier binnenkomt met criminele intenties en erop uit is om van ons 'gouden' systeem te profiteren, die durft men gewoon niet uitwijzen. This is Belgium! Hopelijk maak je hier een mooie carrière Parwais, en beschaam je mijn vertrouwen niet. Ik wens jou en mevr. Vanhoutte het allerbeste!

Op 04 juli 2012 omstreeks 11:27, zei Gilbert Van den Berghe:

Mevrouw De Block, ik wil u nog steeds het vertrouwen geven dat u de zaken anders zal aanpakken , zal veranderen en anders zult laten uitvoeren. Maar er moet hoogdringend en zonder enige uitzondering een eind gemaakt aan die kilometerslange mogelijkheden om na een afkeuringen uitwijzing toch uiteindelijk goedgekeurd te worden. Na dat men eerst was af/uitgewezen, enkele jaren illegaal hier blijft tijdens de welke men zich dan ' zogezegd ' heeft aangepast ( en andere ' vasthangers ' die bovengehaald worden om niet te ' moeten ' vertrekken ) hier nog kunnen blijven , waarbij ook de honderden advocatentrukken gebruikt werden , het kan niet ...We weten intussen wel hoeveel er door advocaten en dokters wordt gesjoemeld en gelogen . Stoppen aub. Stoppen en geen uitzonderingen meer, ook al vraagt de ' gemeenschap' het .

Op 04 juli 2012 omstreeks 11:20, zei Ingrid Casteleyn:

wat een kleinburgerlijke vlaamse kerktoren reacties hier. Ieder geval is apart, mensen die zich integreren, stureren en werken verdienen het om te mogen blijven, mensen die gevaar lopen bij terugsturen naar hun land eveneens en juist dit zijn de mensen die een meerwaarde betekenen voor een multiculturele maatschappij. Probeer toch te nuanceren, case per case te bekijken en niet elke 'vreemdeling' over dezelfde kam te scheren. Dat men het gevangenisbeleid herziet en de overbevolking oplost door allochtone criminelen hun straf in land van herkomst te laten uitzitten, daar ben ik het volledig mee eens.

Op 04 juli 2012 omstreeks 11:19, zei Hugo Meulenijzer:

Scott Manyo blijkt uiteindelijk wat velen hadden verwacht de handleiding voor illegalen om onder begeleiding van (s)linkse medestanders en een resem .... truken toch in het land te mogen blijven .

Op 04 juli 2012 omstreeks 11:16, zei Roger Verstreepen:

weer een goed voorbeeld van partij heid vandaag deze morgen een andere en zo breng je het hele beleid terug van waar je kwam mvr de block.

Op 04 juli 2012 omstreeks 11:15, zei Michel Van Limbergen:

Zo zie je wat de woorden van politici waard zijn. Just blowing in the wind.

Op 04 juli 2012 omstreeks 10:34, zei Roland Peeters:

Het woord dat het meest geschreven wordt door onze politiekers is 'UITSTEL'.

Op 04 juli 2012 omstreeks 10:23, zei Lucien Wouters:

De wet toepassen en uitwijzen. En alle nieuwkomers onmiddellijk terugsturen zonder uitzondering. Ze zorgen alleen maar voor overlast en kosten de belastingsbetaler handen vol geld.

Hoogst aantal stemmen

Op 04 juli 2012 omstreeks 00:41, zei Willy Zachel:

Weer een goed voorbeeld voor ...de volgende....en de volgende Heel dat beleidt is één groote poppenkast , De Block was op het eerste zicht goed begonnen, maar het heeft niet lang geduurd !!

Op 04 juli 2012 omstreeks 03:13, zei Marc De Schagt:

Hoeveel spenderen we hier aan één persoon? Er staan er nog miljoenen te trappelen. Immigratie is echt een industrie geworden. Wij betalen.

Op 04 juli 2012 omstreeks 07:58, zei Koen Verhoeven:

Ziehier de redenen waarom we Scott al hadden moeten terugsturen. Volgende week weer 2 anderen en de week daarop 4 anderen en ... En binnen enkele jaren kan je zo half de wereld opvangen.

Op 04 juli 2012 omstreeks 08:25, zei Eline Geens:

Dus die loopt hier al 4 jaar illegaal te wezen. Wie heeft dat allemaal betaald? Juist, u en ik. Jammer, maar als ik te snel rijdt naar de spoedafdeling wordt ik ook beboet.

1 reacties

Op 04 juli 2012 omstreeks 12:11, zei Gerry Clé:

Die jongen was hier NIET illegaal. Hij had een legale asielaanvraag ingediend nadat zijn vader vermoord werd en hij zijn land moest ontvluchten. Als u vind dat we beter hardrijders dulden dan asielzoekers moet ik zeggen dat u vreemde ideeën hebt.

1 reacties

Op 04 juli 2012 omstreeks 12:28, zei Gilbert Van den Berghe:

Iemand wiens dossier is afgesloten ' zonder toelating hier te blijven' en dan toch blijft, dat noemt U NIET illegaal ? Raar...

Op 04 juli 2012 omstreeks 07:57, zei Marc Polfliet:

Als men aan de bevolkingsaangroei (15 milj in 2100)niet aan banden legt, zullen de problemen hieromtrent niet meer te overzien en voor de mensheid katastrofaal zijn.

Op 04 juli 2012 omstreeks 11:27, zei Gilbert Van den Berghe:

Mevrouw De Block, ik wil u nog steeds het vertrouwen geven dat u de zaken anders zal aanpakken , zal veranderen en anders zult laten uitvoeren. Maar er moet hoogdringend en zonder enige uitzondering een eind gemaakt aan die kilometerslange mogelijkheden om na een afkeuringen uitwijzing toch uiteindelijk goedgekeurd te worden. Na dat men eerst was af/uitgewezen, enkele jaren illegaal hier blijft tijdens de welke men zich dan ' zogezegd ' heeft aangepast ( en andere ' vasthangers ' die bovengehaald worden om niet te ' moeten ' vertrekken ) hier nog kunnen blijven , waarbij ook de honderden advocatentrukken gebruikt werden , het kan niet ...We weten intussen wel hoeveel er door advocaten en dokters wordt gesjoemeld en gelogen . Stoppen aub. Stoppen en geen uitzonderingen meer, ook al vraagt de ' gemeenschap' het .

Op 04 juli 2012 omstreeks 12:02, zei Roberto Rizzo:

Voor alle azijnpissers hier, als die jongen hier werkt, kan hij zelfvoorzienend zijn, en hangt hij van niemand meer af. Uw eigen kinderen hangen ook af van uzelf totdat ze 18 jaar zijn, dus waar is het probleem? Bovendien spreekt hij de taal, is hij geïntegreerd, en draagt hij bij aan de maatschappij. Als zulke jongens geen toekomst mogen hebben, is het ver gekomen met de mentaliteit in onze samenleving. Nietsnutten en profiteurs mogen van mijn part ook direct teruggestuurd worden, maar iedereen die de actualiteit volgt, weet dat Afghanistan nog steeds oorlogsgebied is. Wie zou zelf niet op de loop gaan als vrienden familie reeds vermoord werden en jij zelf ook vervolgd wordt owv je 'anders denken'?

Op 04 juli 2012 omstreeks 12:18, zei Gilberte Vergaelen:

De Block is niet beter dan de anderen. Volgende week staan er hier weer enkelen, 5 marokanen terugsturen naar de gevangenis in Marokko, en 10 anderen mogen hier blijven, wat een klucht Maggy

Op 04 juli 2012 omstreeks 10:12, zei Gilbert Reyniers:

Terug iemand die een beloning krijgt omdat hij het bevel, met medeweten van de pleegouders en anderen, om ons land te verlaten naast zich neerlegde en hier illegaal bleef. Dit is nu al de tweede waarvan we kennis hebben. Probeer dit eens in een ander land, maar in België is alles mogelijk, de wet negeren en gelijk krijgen.

Op 04 juli 2012 omstreeks 10:12, zei Guy Rassart:

Hier word ik dus racist van. Ik den dat 'Vlaamsbelang' het terug goed gaat doen

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN