Forum

Reacties

• dinsdag 03 juli 2012, 23h01

Reacties

Meest Recent

Op 04 juli 2012 omstreeks 11:44, zei Felix Vanderhallen:

Het is een ramp... Dit is ook de reden waarom ik mijn werk in Brussel enkele weken geleden heb opgezegd... Zelfs zonder ongelukken op je route heb je garantie op gemiddeld 30min stilstaan in de file vanuit Lummen tot Brussel. Met een ongeval mag je een reistijd van 2u verwachten... Je wordt er gewoon moedeloos van...

Op 04 juli 2012 omstreeks 10:37, zei Marc Beckers:

Vraag is vooral : waarom ze hier bij ons steeds werken doen over kilometers en kilometers lang waar dan 2 man en een paardekop te zien zijn en het werk niet vooruit gaat. In Frankrijk doen ze ook geregeld grote renovaties aan de autostrades maar daar doen ze stukje voor stukje en schuiven gestadig op en bovendien werken ze dan 's nachts met man en macht. Daar is slechts een beperkte hinder. Waarom kan dat bij ons niet ?

Op 04 juli 2012 omstreeks 08:43, zei Erik Snarevlis:

Waarom moeten al die werken starten , bonk op de eerste dagen vakantie ?

Hoogst aantal stemmen

Op 04 juli 2012 omstreeks 08:43, zei Erik Snarevlis:

Waarom moeten al die werken starten , bonk op de eerste dagen vakantie ?

Op 04 juli 2012 omstreeks 10:37, zei Marc Beckers:

Vraag is vooral : waarom ze hier bij ons steeds werken doen over kilometers en kilometers lang waar dan 2 man en een paardekop te zien zijn en het werk niet vooruit gaat. In Frankrijk doen ze ook geregeld grote renovaties aan de autostrades maar daar doen ze stukje voor stukje en schuiven gestadig op en bovendien werken ze dan 's nachts met man en macht. Daar is slechts een beperkte hinder. Waarom kan dat bij ons niet ?

Op 04 juli 2012 omstreeks 11:44, zei Felix Vanderhallen:

Het is een ramp... Dit is ook de reden waarom ik mijn werk in Brussel enkele weken geleden heb opgezegd... Zelfs zonder ongelukken op je route heb je garantie op gemiddeld 30min stilstaan in de file vanuit Lummen tot Brussel. Met een ongeval mag je een reistijd van 2u verwachten... Je wordt er gewoon moedeloos van...

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN