Forum

Reacties

Nederlandse schrijver Gerrit Komrij overleden 'na kort ziekbed'

• vrijdag 06 juli 2012, 02h43

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 07 juli 2012 omstreeks 03:22, zei Gert Destoop:

Gerrit Komrij was een van onze beste publicisten. Een grote meneer.

Op 06 juli 2012 omstreeks 17:42, zei Magda Vermijlen:

ik heb vooral grote bewondering voor dat éne gedicht waarin hij beschrijft wat een Alzheimer-patiênt beleeft.... : Ik verlaat een land ... en kom in een ander land .... Een ander land daartussen is er niet ..... Ik krijg daar nog telkens kippenvel van.

Op 06 juli 2012 omstreeks 09:57, zei Chris Van Landuyt:

Een prachtige tegenstem ontvalt ons. Waar iedereen gewoonlijk zijn best doet om de kern van het leven te versluieren, keek Komrij door de rookgordijnen heen , gedreven door een diep geloof dat echte liefde niet bedriegt.

Op 06 juli 2012 omstreeks 08:16, zei Anita Pellenbergh:

Dag meneer Komrij, dank meneer Komrij : ''goede literatuur bezit het vermogen ons met andermans ogen te laten zien'' zei hij zelf ooit.

Hoogst aantal stemmen

Op 06 juli 2012 omstreeks 08:16, zei Anita Pellenbergh:

Dag meneer Komrij, dank meneer Komrij : ''goede literatuur bezit het vermogen ons met andermans ogen te laten zien'' zei hij zelf ooit.

Op 06 juli 2012 omstreeks 09:57, zei Chris Van Landuyt:

Een prachtige tegenstem ontvalt ons. Waar iedereen gewoonlijk zijn best doet om de kern van het leven te versluieren, keek Komrij door de rookgordijnen heen , gedreven door een diep geloof dat echte liefde niet bedriegt.

Op 06 juli 2012 omstreeks 17:42, zei Magda Vermijlen:

ik heb vooral grote bewondering voor dat éne gedicht waarin hij beschrijft wat een Alzheimer-patiênt beleeft.... : Ik verlaat een land ... en kom in een ander land .... Een ander land daartussen is er niet ..... Ik krijg daar nog telkens kippenvel van.

Op 07 juli 2012 omstreeks 03:22, zei Gert Destoop:

Gerrit Komrij was een van onze beste publicisten. Een grote meneer.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN