Forum

Reacties

Marc Sleen sluit vriendschap met de duivel

• vrijdag 06 juli 2012, 21h49

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 07 juli 2012 omstreeks 17:33, zei Eddy Wolff:

de oudere nero's zijn inderdaad nog het beste van het beste .... (zucht, heimwee)

Op 07 juli 2012 omstreeks 17:13, zei Jean Stockman:

De oude nero's zijn nog steeds de beste strips ooit!!,Ze zouden verplichte schoollectuur moeten zijn!(grap).

Op 07 juli 2012 omstreeks 05:13, zei Gert Destoop:

'De hoed van Geeraard de Duivel' is een van mijn lievelingsexemplaren van de avonturen van Nero. De versie die ik heb, die ik als kind kreeg, is oud en beduimeld, maar veel meer waard dan zo'n luxe-exemplaar. Suske en Wiske zijn het van het, maar Nero & Co. zijn het nog veel meer.

Hoogst aantal stemmen

Op 07 juli 2012 omstreeks 05:13, zei Gert Destoop:

'De hoed van Geeraard de Duivel' is een van mijn lievelingsexemplaren van de avonturen van Nero. De versie die ik heb, die ik als kind kreeg, is oud en beduimeld, maar veel meer waard dan zo'n luxe-exemplaar. Suske en Wiske zijn het van het, maar Nero & Co. zijn het nog veel meer.

Op 07 juli 2012 omstreeks 17:33, zei Eddy Wolff:

de oudere nero's zijn inderdaad nog het beste van het beste .... (zucht, heimwee)

Op 07 juli 2012 omstreeks 17:13, zei Jean Stockman:

De oude nero's zijn nog steeds de beste strips ooit!!,Ze zouden verplichte schoollectuur moeten zijn!(grap).

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN