Forum

Reacties

Consumenten niet zo tuk meer op pc’s

• donderdag 12 juli 2012, 07h22

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 12 juli 2012 omstreeks 15:21, zei Bart De Groote:

Zo is het altijd wel iets. Eerst pakte de laptop marktaandeel af van de desktop. Nu is het de tablet die weer afsnoept van de desktop én laptop. Dat is nu eenmaal de markt. Dat wil niet zeggen dat de desktop gaat verdwijnen.

Op 12 juli 2012 omstreeks 08:24, zei Mark Grosemans:

heb een ipad via mijn werkgever, is egl een waardeloos stuk, in egypte bvb constant onbruikbaar door te hoge temperatuur, en er echt op werken is ook niet de bedoeling, geef mij maar een goeie 13.1 laptop met alles op en aan, goedkoper en veel interessanter, imho. De meesten moeten zoiets hebben 'om er bij te horen'

Hoogst aantal stemmen

Op 12 juli 2012 omstreeks 08:24, zei Mark Grosemans:

heb een ipad via mijn werkgever, is egl een waardeloos stuk, in egypte bvb constant onbruikbaar door te hoge temperatuur, en er echt op werken is ook niet de bedoeling, geef mij maar een goeie 13.1 laptop met alles op en aan, goedkoper en veel interessanter, imho. De meesten moeten zoiets hebben 'om er bij te horen'

Op 12 juli 2012 omstreeks 15:21, zei Bart De Groote:

Zo is het altijd wel iets. Eerst pakte de laptop marktaandeel af van de desktop. Nu is het de tablet die weer afsnoept van de desktop én laptop. Dat is nu eenmaal de markt. Dat wil niet zeggen dat de desktop gaat verdwijnen.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN