Forum

Reacties

Zo blijft het hygiënisch op de festivalweide

• donderdag 12 juli 2012, 09h34

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 12 juli 2012 omstreeks 12:31, zei Gerda Willems:

Bij het binnengaan van de weide worden al deze dingen afgepakt en in een bak verzamelt. Vies zijn hoort erbij en sèg...het zijn maar drie dagen hé!

1 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 06:25, zei Sanne Maes:

ik heb al bijna alle grote festivals gedaan in België, en nog nooit is mijn flesje zonnemelk of deo afgenomen. Ik heb trouwens ook nog nooit zo'n bak gezien (wél in Nederland trouwens). Voor de rest zie ik niet in waarom je shampoo, douchegel of een scheermesje zou meenemen op de weide. Dat laat je toch wel op de camping achter zeker?

Hoogst aantal stemmen

Op 12 juli 2012 omstreeks 12:31, zei Gerda Willems:

Bij het binnengaan van de weide worden al deze dingen afgepakt en in een bak verzamelt. Vies zijn hoort erbij en sèg...het zijn maar drie dagen hé!

1 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 06:25, zei Sanne Maes:

ik heb al bijna alle grote festivals gedaan in België, en nog nooit is mijn flesje zonnemelk of deo afgenomen. Ik heb trouwens ook nog nooit zo'n bak gezien (wél in Nederland trouwens). Voor de rest zie ik niet in waarom je shampoo, douchegel of een scheermesje zou meenemen op de weide. Dat laat je toch wel op de camping achter zeker?

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN