Forum

Reacties

Bart De Wever mag 500.000 euro uitgeven aan verkiezingscampagne

• donderdag 12 juli 2012, 15h42

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 14 juli 2012 omstreeks 13:00, zei René Verbouw:

Hoeveel wouter beke CD&V, alexander de croo OVLD, wouter van besien Groen, over bruno toback SPA wil ik het niet hebben, de SPA is de politie agent (de verdeel sleutel) van de PS in Vlaanderen en wordt ook uit het zuiden die daar alle belang mee hebben gesteund, de SPA was de verliezende partij maar werd door de PS in het zadel gehouden, duidelijker kan niet.Ik gebruikte bewust geen hoofdletters, die horen niet bij collaborateurs.

Op 13 juli 2012 omstreeks 22:14, zei Lucien Rubens:

Kun je morgen eens in je krant publiceren welk bedrag de ANDERE politieke partijen mogen uitgeven voor hun verkiezingscampagne? Waarom enkel van de NVA? Dank bij voorbaat.

1 reacties

Op 16 juli 2012 omstreeks 20:36, zei Eric Martens:

Ik ben van GEraardsbergen. Opzoeken heet welgeteld 30 seconden geduurd; Totaal aantal ingeschreven kiezers: 25,495 Campagnegeld: Per partij: Maximum 27,145 euro Per kandidaat: Maximum 2039.6 euro

Op 13 juli 2012 omstreeks 20:24, zei Eddy Pyliser:

Ik plak er nog 100.000duizend bij!!! Waar moet ik storten?? Reknr.

Op 13 juli 2012 omstreeks 20:01, zei Erik Bronckaers:

waarom worden het Antwerpse deel en het nationale deel voor De Wever opgeteld en voor de anderen niet? Dat nationale deel is dus niet voor De Wever maar voor de andere kandidaten. Niemand buiten Antwerpen kan voor De Wever stemmen. Dat De Wever zich extra inspant om de kandidaten in andere gemeenten te steunen wekt blijkbaar erg jaloerse reacties op en dus dit soort scheve voorstellingen.

Op 13 juli 2012 omstreeks 19:43, zei Jozef Debrabandere:

Ik denk dat NV-A geen campagne moet voeren die zijn zoal verkozen !!!

Op 13 juli 2012 omstreeks 19:15, zei Roland Peeters:

Voor zulke zaken is er geen oppositie,niet over het bedrag,niet over de besteding.Het is een bende krabben,hoe meer tussen de scharen hoe belangrijker ze zich voelen.

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:44, zei Dirk Janssens:

Ik vraag me af hoeveel deze journalist en eindredacteur gekregen heeft om N-VA te besmeuren? Beste journalisten, blijf aub met uw onkunde uit de politiek. Stop met zelf te bepalen welke parijen u zelf wenst naar voren te schuiven. En stop zeker met het manipuleren van subjectieve info naar een ontwetende burger die de krant leest!

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:43, zei Paul Vandekerckhove:

BDW begint meer en meer op mister Bean te gelijken ,alleen is hij zo grappig (niet meer) en zijn programma nog veel minder . er moet ergens een uitleg zijn voor zo een uitzinnig dure verkiezingscampagne .

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:29, zei Frank Schoups:

Waarom begint de titel van deze krant met De Wever en niet met Janssens ? Ze geven beiden evenveel uit . Dat zezgt genoeg over de objectiviteit van dit snertblad waarin allesweters zoals Van Impe het hoge woord mogen voeren .

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:17, zei Marc Goemaere:

en de spaarder maar straffen,stijgende roerende voorheffing en dit zelfs met terugwerkende kracht van vif en acht jaar terug in de tijd,dit is gewoon diefstal maar daar doet niemand iets aan,integendeel,iemand die een appeltje voor de dorst heeft weggelegd ziet het verdrogen om dergelijke buitensporigheden te financieren.

Hoogst aantal stemmen

Op 13 juli 2012 omstreeks 14:17, zei Gonda Van Waes:

Van partijdigheid gesproken ! Geef misschien voor de duidelijkheid even alle info door. Waarom spreekt men hier in vredesnaam alleen van Bart De Wever ? Alle partijen krijgen toch geld voor hun kiescampagne ? En ik ben er trouwens 100 % van overtuigd die heel wat meer krijgen dan Bart De Wever. Ik heb ook echt nog NIEMAND geweten die dit geld voor iets anders gebruikt (= voor de arme mensen ...).

Op 13 juli 2012 omstreeks 11:50, zei Frank Lucas:

500.000 euro mag je uitgeven BArt .. MAar zoveel zul je niet nodig hebben . want volgens de opiniepeilen groeit de N-VA elke dag .. Dus ik zou zeggen geef het geld aan de mensen . dan haal je echt veel meer stemmen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 12:17, zei Magdalena Bethanie:

Te laat, daar zijn de Antwerpse megaposters, de gewone posters van hem in elke andere Vlaamse gemeente (waar hij nochtans niet opkomt), de drukker die zijn hoofd over de kandidaten in Asse gephotoshopped heeft,... mee betaald. Of: BDW hoeft zelf niet heiliger zijn dan de paus, maar doe dan ook niet alsof hij dat WEL is!

Op 13 juli 2012 omstreeks 13:18, zei Herman Jansen:

Bart mag 500 000 euro uitgeven? Wij geven die euro's wel. En ook al die euro's aan al die anderen. Samen kost ons dat ??? Veel geld dus.

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:42, zei Dirk Vantomme:

Weet niet wat het probleem is van de VLAAMSE MEDIA maar blijkbaar zijn ze TEGEN BART DE WEVER.Altijd alles maar uitvergroten ten nadele van de NVA.Mogen ze NIET WINNEN MISSCHIEN??Moeten het altijd de 3 traditionele partijen zijn die MOETEN DE POSTJES IN HANDEN HEBBEN????

Op 13 juli 2012 omstreeks 12:25, zei Hubert Haak:

tja frank als het van de N-VA afhangt zal het tegendeel waar zijn , ze zullen nog veel meer geld afnemen van de gewone werkmens want het programma van de N-VA is het programma van het VOKA en van de bankiers en speculanten en aandeelhouders.

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:37, zei Walter Verkest:

wraakroepend !!!!! ze moesten ze allemaal in den bak draaien !! verkiezingen mogen niet gefinancierd worden met belasting geld dat ze godverdomme uit eigen zak betalen die graaiers .

Op 13 juli 2012 omstreeks 15:00, zei Marcel Goessens:

Zelfs de Vlaamse pers haalt alles uit de kas om de N.V.A.zwart te maken welke duistere machten zitten daar achter.

2 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 16:00, zei Magdalena Bethanie:

Sinds wanneer is de waarheid schrijven een duistere macht? Is dit niet de basisopdracht van de pers? Waarom zouden de NVA-standpunten de heilige waarheid zijn en al de rest leugens? Trouwens: nergens wordt De Wever zwart gemaakt, nergens wordt hij beschuldigd van bvb verspilling, verduistering,... . De cijfers worden geciteerd én je kan kijken wat de andere partijen spenderen. Dat De Wever hét gezicht is dat bij het artikel geplaatst wordt is toch niet zo onlogisch: al maanden voert de NVA een dagelijkse precampagne, megaposters met Bart in Antwerpen, posters met Bart in elke gemeente, De Wever loopt met de grootste media-aandacht weg voor 11 juli... dan is hij toch de gedoodverfde kandidaat waaraan het artikel opgehangen wordt. Wie had het anders moeten zijn: een PVDA-kandidaat uit Kommersbonten? Het martelaarsgewaad staat de NVA echt niet... het leidt steeds vaker tot ergernis.

1 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 20:00, zei Erik Bronckaers:

waarom worden het Antwerpse deel en het nationale deel voor De Wever opgeteld en voor de anderen niet? Dat nationale deel is dus niet voor De Wever maar voor de andere kandidaten. Niemand buiten Antwerpen kan voor De Wever stemmen. Dat De Wever zich extra inspant om de kandidaten in andere gemeenten te steunen wekt blijkbaar erg jaloerse reacties op en dus dit soort scheve voorstellingen.

Op 13 juli 2012 omstreeks 16:48, zei Rim Degroot:

Vermoedelijk, postjes, eurootjes,...

Op 13 juli 2012 omstreeks 14:17, zei Michiel Michiels:

Nóg een goede reden om NIET voor de n-va te stemmen, ze zijn niét beter dan de anderen, wél integendeel: zij wachten enkel op hét moment om een spectaculaire inhaalbeweging qua benoemingen van 'eigen volk' in te zetten en, wij gaan dat betalen.

Op 13 juli 2012 omstreeks 13:09, zei David Bauwens:

500000 euro weggooien en wij moeten hier gadver gans ons leven voor travakken en dan nog halen we dit niet.

Op 13 juli 2012 omstreeks 12:31, zei Jan De Korte:

Oef,geluk dat het geld geen probleem is met al die voka leden bij Nva.

Op 13 juli 2012 omstreeks 12:35, zei Johan Van der Reysen:

weer een mooi potje stemmingmakerij rond NVA, terwijl de andere grote partijen budgetten van dezelfde grootorde mogen uitgeven

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN