Forum

Reacties

Militair berooft zich van het leven luttele minuten voor hij levenslang krijgt

• donderdag 12 juli 2012, 21h19

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:21, zei peter vanhoof:

Geen minuut cel na brandstichting ..Dat is toch normaal.In België ga je enkel de cel in voor de grootste banaliteiten waarmee je niemand lastigvalt...Moorden en mishandelen wordt niet aanzien als een zwaar misdrijf !

Op 13 juli 2012 omstreeks 15:18, zei Alweereens Ne Kamjon:

goed gedaan jongen, zo bespaar je de belasingbetaler heel wat centjes!!

Op 13 juli 2012 omstreeks 12:42, zei Raf Cromheecke:

Voor gelijk welk leger moet je nooit sympathie opbrengen en ons vooral niet wijs maken dat het om vredesopdrachten gaat. Militairen moeten immers altijd 'doden' als ze dat niet doen, dienen ze tot niets.

Op 13 juli 2012 omstreeks 12:15, zei Lodewijck De Vieghere:

Prima. Zo hoeft de belastingbetaler er niet verder voor op te draaien.

Op 13 juli 2012 omstreeks 11:34, zei Frank Lucas:

picobello in orde . waren er nog maar zo .. zou gemakkelijk zijn voor de belasting betaler . Weer een mondje minder te voeden in de cellen... we zouden een gat in de lucht moeten springen .. zou zeggen laten doen !!!!!!!!!!!

Op 13 juli 2012 omstreeks 11:25, zei Ruediger Boute:

Zon´n artikel maakt me sprakeloos en verbijstering. Het Belgisch leger was toch niet betrokken bij deze 'verschrikkelijke daad'?? Eigenlijk moet het leger in een sympathieke licht getoond worden, in de veronderstelling dat het voor de mensheid bescherming betekend . Waarom dan altijd die afnemende waardering en respectloos gedrag tegenover ons Belgisch leger??

1 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 12:50, zei Johan Heyndrickx:

Bescherming voor de mensheid, zoals in Syrië?

1 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:15, zei Geert Tamsyn:

U moet wel een onderscheid maken tussen het leger van een democratische staat en de privé-militie van een dictator.

Op 13 juli 2012 omstreeks 10:35, zei Chris Goossens:

Wie heeft dit artikel geschreven? Zijn 'stiefouders'??? Het gaat hier wel om de ouders van zijn ex-vriendin, die hij vermoordde. Wat heeft dat met stiefouders te maken??

Op 13 juli 2012 omstreeks 09:26, zei Kurt Calebout:

nu kost hij de gemeenschap ook niks meer! dat is het enige positieve eraan! jammer voor de ex-vriendin die alles heeft moeten ondergaan!

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:52, zei Carine Sanctorum:

Ik vraag me gewoon af hoe zoiets kan gebeuren in de gevangenis. En waarom iemand zolang iemand kan pesten en stalken zonder dat er ingegrepen wordt. Hadden de instanties al vlugger gereageerd dan had hij wellicht in een psychiatrie gezeten maar de stiefouders zouden nog geleefd hebben en de ex-vriendin zou misschien minder getraumatiseerd zijn nu. En wij maar belastingen betalen om al die overheidsdiensten te betalen.

2 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 10:03, zei Johny Lotthior:

De cipiers hebben het te druk met staken omdat er een inmate een scheet gelaten heeft.

Op 13 juli 2012 omstreeks 10:16, zei Eddy Van Thielen:

'En wij maar belastingen betalen om al die overheidsdiensten te betalen'. Dat is nieuw voor mij hoor, betalen wij nu al belastingen aan de Nederlandse Fiscus ?

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:16, zei Esther Daamen:

Mooi.. opgeruimd staat netjes !!

Hoogst aantal stemmen

Op 13 juli 2012 omstreeks 07:09, zei Chantal Menten:

Eindelijk een goede daad in zijn leven!

Op 13 juli 2012 omstreeks 07:43, zei Bernard Clitto:

Iedereen kan toch enkel maar verheugd zijn bij zo'n nieuws. Sommige mensen passen niet in de maatschappij. In een beschaafde democratie zou zo'n individu de doodstraf moeten krijgen. Wel, hij heeft zelf de nodige stappen ondernomen; prima.

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:16, zei Esther Daamen:

Mooi.. opgeruimd staat netjes !!

Op 13 juli 2012 omstreeks 07:43, zei Maïté Verhille:

als iemand een einde wilt maken aan zijn eigen leven vind ik niet dat anderen dit mogen tegen houden. Wat heeft het voor zin om iemand die niet meer wil leven nog in leven te houden. Mogen we eigenlijk nog zelf beslissingen maken?

1 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:12, zei Michiel De Mylle:

Ik vind dat ook, tenzij het iemand uit mijn naastenkring betreft. Iemand afbrengen van het idee om zelfmoord te plegen heeft zin voor de personen die een hechte band hebben met die iemand. In de ogen van de anderen – het publiek – is het een verhaal van medeleven; iets waar je tijd voor moet hebben of maken. Koud. Op straat heerst ‘Elk zijnen dag’, met de ongeschreven logica 'Als je iemand niet kent, waarom zou je die dan toelachen?'. Aan de andere kant kan een jezuske – iemand zonder gegronde reden toelachen en willen vergeven voor iets wat hij misschien niet heeft gedaan onverwacht hoop brengen in een leven. Kán. Alles kan ... Maar niet in onze ‘rechtvaardige’ democratie. Die veroordeelt een mens tot de beperkte invulling van ‘levenslang’ op basis van wat hij misdaan heeft, niet op basis van wat hij zichzelf misschien al nooit meer kan vergeven.

Op 13 juli 2012 omstreeks 09:26, zei Kurt Calebout:

nu kost hij de gemeenschap ook niks meer! dat is het enige positieve eraan! jammer voor de ex-vriendin die alles heeft moeten ondergaan!

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:52, zei Carine Sanctorum:

Ik vraag me gewoon af hoe zoiets kan gebeuren in de gevangenis. En waarom iemand zolang iemand kan pesten en stalken zonder dat er ingegrepen wordt. Hadden de instanties al vlugger gereageerd dan had hij wellicht in een psychiatrie gezeten maar de stiefouders zouden nog geleefd hebben en de ex-vriendin zou misschien minder getraumatiseerd zijn nu. En wij maar belastingen betalen om al die overheidsdiensten te betalen.

2 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 10:03, zei Johny Lotthior:

De cipiers hebben het te druk met staken omdat er een inmate een scheet gelaten heeft.

Op 13 juli 2012 omstreeks 10:16, zei Eddy Van Thielen:

'En wij maar belastingen betalen om al die overheidsdiensten te betalen'. Dat is nieuw voor mij hoor, betalen wij nu al belastingen aan de Nederlandse Fiscus ?

Op 13 juli 2012 omstreeks 12:15, zei Lodewijck De Vieghere:

Prima. Zo hoeft de belastingbetaler er niet verder voor op te draaien.

Op 13 juli 2012 omstreeks 11:34, zei Frank Lucas:

picobello in orde . waren er nog maar zo .. zou gemakkelijk zijn voor de belasting betaler . Weer een mondje minder te voeden in de cellen... we zouden een gat in de lucht moeten springen .. zou zeggen laten doen !!!!!!!!!!!

Op 13 juli 2012 omstreeks 10:35, zei Chris Goossens:

Wie heeft dit artikel geschreven? Zijn 'stiefouders'??? Het gaat hier wel om de ouders van zijn ex-vriendin, die hij vermoordde. Wat heeft dat met stiefouders te maken??

Op 13 juli 2012 omstreeks 15:18, zei Alweereens Ne Kamjon:

goed gedaan jongen, zo bespaar je de belasingbetaler heel wat centjes!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN