Forum

Reacties

'Jasper was in de fleur van zijn leven'

• donderdag 12 juli 2012, 21h54

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 13 juli 2012 omstreeks 20:51, zei Ethel Decock:

Verschrikkelijk... Onweders zijn een onderschat gevaar... Mijn oprechte deelneming aan de ouders en familie en de scoutsgroep van Aarschot.

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:51, zei Paul Janssens:

Het noodlot kan overal toeslaan,heel erg.

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:44, zei Sven Snyders:

Geachte dames en heren redacteurs, Waarde redactie, Onwaardige redactie, Als scout en betrokkene ben ik geschokt door jullie journalistiek opportunisme. Het is een verschrikking te lezen dat jullie elke vorm van fatsoen over boord gooien. Misschien moeten jullie de waarden en normen van scouting er maar een bijnemen, want die van de redactie zijn ver zoek. Huiveringwekkend vind ik het dat jullie in een artikel de voor en achternaam van de betreurde noemen en in hetzelfde artikel ook schrijven dat de moeder waarschijnlijk nog niet op de hoogte is. Blijkbaar zijn gevoelens niet van tel voor jullie krant en jullie redactie. Een zoveelste keer meen ik me te herinneren, ik denk dat jullie dringend op zoek moeten naar een ander normbesef. Zowel voor jullie persoonlijk als voor jullie krant, want tabloid-praktijken zijn in zulke niet geoorloofd! Als ex-lezer, scout en mens wens ik mezelf in jullie plaats te excuseren. Veel sterkte aan eenieder!

Op 13 juli 2012 omstreeks 16:51, zei wilfried d"haeseleer:

40 jaar geleden = herinering = ben ik destijds met de 14 jarigen met CM ziekefons 1 week naar zwitserland naar engelenberg geweest = ook 4 daagse trektocht gedaan met heel de groep en overnacht daar boen heel hoog in de bergen = het was er soms ook soms hevig onweer s nachts = twas het mooiste en avontuurlijke ervaring die je kon beleven = toen die tijd = en ook denk ik voor de jeugd van nu = .Mijn oprechte deelneming aan aan familie, vrienden en bekenden..

Op 13 juli 2012 omstreeks 15:59, zei Ann Smet:

als oud schoutslid en wetende hoe tof zo'n kamp is maar ja overal staat het noodlot om de hoek en je moet maar de deur geopend hebben en het lot overvalt je, het mag een troost zijn dat hij een fijne dag had en het moment niet heeft zien aankomen sterkte en vergeet niet de goede momenten van zijn jonge leven

Op 13 juli 2012 omstreeks 15:36, zei Rudi De Winter:

Ik dacht dat de plaatselijke bewoners hadden gewaarschuwd...als je dan toch de bergen in trekt...tsja....

Op 13 juli 2012 omstreeks 14:35, zei Cyriel Van de Velde:

Heb ik niet gelezen dat de beklimming afgeraden werd door de plaatselijke hulpdiensten? Een dramatisch voorval, maar in een bergachtig gebied kan luisteren naar de plaatselijke bevolking nooit kwaad.

Op 13 juli 2012 omstreeks 13:39, zei Suzi Mees:

De natuur is mooi, soms heel mooi, maar kent geen genade, hier een overstroming, daar een andere ramp... En dan die ene blikseminslag, 5m verder en jasper was enkel geschrokken geweest, wat zijn we toch klein als het om natuurgeweld gaat. Sterkte aan iedereen die Jasper kent.

Op 13 juli 2012 omstreeks 12:15, zei Bram Dhaenens:

Sterkte gasten!!

Op 13 juli 2012 omstreeks 11:12, zei Ingrid Hamers:

Héél jammer dat dergelijke zaken gebeuren. Zo een jong iemand die inderdaad in de fleur van zijn leven was ! We wensen de familie, vrienden & kennissen veel sterkte toe bij het verwerken van hun verdriet. Onze zoon is ook altijd in een jeugdbeweging geweest en als je achteraf dan hoort wat ze daar allemaal uitspoken besef je als ouder hoe gevaarlijk het soms was. ik werp niemand een steen toe, want onze zoon heeft zich daar rot geamuseerd maar als ik dergelijke dingen lees sta je er toch efkes bij stil.

Hoogst aantal stemmen

Op 13 juli 2012 omstreeks 06:32, zei Luc Van Rensbergen:

Veel sterkte aan de Ouders,Familie en vrienden van Jasper.

Op 13 juli 2012 omstreeks 10:20, zei Frans Verstrepen:

Veel sterkte voor zijn familie, maar ook voor de scoutsleiding, die jonge mensen die hun jeugd belangeloos opofferen om anderen een toffe tijd te gunnen. De mooiste tijd die jongeren kunnen beleven, jeugdwerk - zéér zeldzaam geworden.

Op 13 juli 2012 omstreeks 03:55, zei Robin Cauwels:

Kom zo om't leven... Gecondoleerd aan iedereen die hem kende. R.I.P.

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:01, zei Roger Nuyttens:

Mijn innige deelneming en veel sterkte aan ouders, familie, vrienden en kennissen

Op 13 juli 2012 omstreeks 04:15, zei Jozef Pattyn:

Beter gezegd, die jongen moest nog beginnen aan het leven...en het is hem al op een verschrikkelijke manier ontnomen.Wat een onrechtvaardigheid.Mijn oprechte deelneming aan aan familie, vrienden en bekenden...

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:11, zei Lieve Bosschaert:

ongelooflijk zo zie je ga waar je wil als ze jou meewillen halen ze je overal.Erg voor familie en vrienden..Heel veel sterkte gewenst.

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:08, zei Jacqueline Bruurs:

MIJN INNIGE DEELNEMING AAN FAMILIE VRIENDEN VAN DE SCOUTS EN IEDEREEN DIE DE JONGEN KENDE ****** HET HAD NIET MOGEN ZIJN***** MAAR JA***** DAAR HEBBEN WIJ NIETS AAN TE VERANDEREN ***** NOGMAALS GECONDOLEERD******<3<3<3 jacqueline bruurs

Op 13 juli 2012 omstreeks 09:03, zei Kathleen De Nijs:

Heel veel sterkte gewenst aan vrienden en familie.

Op 13 juli 2012 omstreeks 11:12, zei Ingrid Hamers:

Héél jammer dat dergelijke zaken gebeuren. Zo een jong iemand die inderdaad in de fleur van zijn leven was ! We wensen de familie, vrienden & kennissen veel sterkte toe bij het verwerken van hun verdriet. Onze zoon is ook altijd in een jeugdbeweging geweest en als je achteraf dan hoort wat ze daar allemaal uitspoken besef je als ouder hoe gevaarlijk het soms was. ik werp niemand een steen toe, want onze zoon heeft zich daar rot geamuseerd maar als ik dergelijke dingen lees sta je er toch efkes bij stil.

Op 13 juli 2012 omstreeks 09:18, zei Bettina D'hondt:

RIP Jasper. Veel sterkte aan familie en vrienden van Jasper.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN