Forum

Reacties

• donderdag 12 juli 2012, 22h33

Reacties

Meest Recent

Op 14 juli 2012 omstreeks 13:25, zei Stefaan Dewagenaere:

De statistieken zijn er ,waarom zijn er zovelen die daar een komplot achter zoeken?

Op 14 juli 2012 omstreeks 12:08, zei Vivian De Langhe:

ik herinner me een zomer toen ik een jaar of 13 was (moet 1968 of 1969 geweest zijn). We waren toen 5 weken in Den Haan in een huisje, hebben 5 weken regen gehad. Het stopte net genoeg om rap-rap boodschappen te doen (en niet blijven plakken hier of daar, of 't was weer prijs). De scouts op 't veld voor ons hadden een grote tent op gezet en die zijn daar hun ganse vakantie praktisch niet uit moeten komen. Jàren brachten we minstens 4 weken door in Den Haan, ik kan me geen enkele vakantie herinneren waarin 't niet minstens dagen slecht weer was. Gelukkig was er de bieb. Dedju, ik had toen natuurlijk al klacht moeten indienen bij de weerman van toen.. Dus ja, ik vind deze zomer niet bijster abnormaal. Niet dat ik er nu zo blij mee ben, maar helaas, klagen helpt weinig. En ik vind wel iets anders te doen dan aan 't strand te liggen, er is daar aan de kust ook nog wel genoeg te zien of te doen. En de ijsjes smaken me er ook niet minder om.

Op 14 juli 2012 omstreeks 08:56, zei Carina Vereecken:

tuurlijk zeggen ze dat het een normale zomer is, de kust wil alleen maar goed nieuws horen voor de horeca.dat was onlangs nog het geval toen ze hoorden dat augustus ook slecht zou zijn.Maar dan vertelde men ons dat in heel belgie de overnachtingen gestegen waren, op zulks moment hoor je hen niet klagen. bekijk het eens anders, er wordt zoveel verteld dat je je moet beschermen tegen huidkanker en je moet smeren tot de vliegen gewoon aan je huid blijven plakken, wel nu, daar hebben we nu geen last van.Alles heeft zijn voor en nadelen.Al het vuil in onze aarde zal nu eens weggespoeld zijn.En heb je het te koud,trek een warme trui aan. De tijd dat we onze zomerkleren bovenhaalden is voorbij, we kunnen het weer alleen maar nemen zoals het is, met zijn voor en nadelen. We hebben allemaal een auto, dus we blijven droog,enne niemand verplicht je om hele dagen buiten te zijn,daarvoor hebben we een dak boven ons hoofd,

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:53, zei Paul Janssens:

Voor De Boosere Is alles normaal

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:36, zei Eddy Van der Straeten:

KMI slaagt op hol als ze dit een normale zomer noemen goed gek in de jaren 70 en 80 dit waren normale zomers 25 tot 30 graden ik noem dit heel hab normaal amper 18 graden en volop regen om gaan te lopen hier maar niet alleen omdat er geen zon is

1 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:48, zei Josette Vandenpeereboom:

dan heeft u die zomers allicht in een ander land doorgebracht. Herinner me nog goed dat in 77 en 80, om maar twee voorbeelden te noemen, het in juli wekenlang geregend heeft!

Op 13 juli 2012 omstreeks 16:18, zei Frans Verstrepen:

Moest het weer ideaal zijn (waar we tenslotte nooit ver vanaf zijn), waar zouden we dan heelder dagen moeten over zagen?

Op 13 juli 2012 omstreeks 15:50, zei Jan Lamberts:

op welke periodes baseren die slimmerikken zich?het zal wel afgezaagd zijn ,maar in de jaren 50-60 was het in de grote vakantie bijna altijd mooi weer, en wanneer het al eens een onweer was, één uur later scheen de zon alweer. bekijk de statistieken van die jaren eens, volgens mij krijg je een heel ander resultaat.

Op 13 juli 2012 omstreeks 15:35, zei Elisabeth van Son:

Ik was tiener in de jaren '80 en kan me maar al te goed herinneren dat we vaak in de regen gingen zwemmen, of dat er regenbuien waren als we ergens naartoe gingen. De zomers waren vaak somber en nat. Het was zo erg dat mijn moeder halverwege de jaren '80 zwoer dat we nooit meer in België op verlof gingen en altijd warmere streken gingen opzoeken. Ze vertelde me trouwens onlangs dat ze altijd enkele jaren met goede zomers en vervolgens enkele jaren met slechte zomers heeft gekend en dat het een soort cyclus is. We zitten gewoon weer tegen een paar jaar slechte zomers aan te hikken. Ik geloof haar !! We zeuren te gemakkelijk over het weer maar we vergeten dat we in een maritiem-gematigd klimaat leven met een heersende westenwind. Ik kreeg dat vroeger op school al geleerd... Wie graag elke dag wilt barbequeke spelen in de tuin moet maar naar een ander land verhuizen !

Op 13 juli 2012 omstreeks 15:32, zei Rudi De Winter:

Al chance dat ze die overvloedige regen deze keer niet op de 'klimaatsverandering' steken! Voor hetzelfde geld hadden ze dat daarvoor kunnen gebruiken. Maar waarschijnlijk komt dat nog....alle middelen zijn goed om...

Op 13 juli 2012 omstreeks 14:52, zei Johnny Van de Putte:

Kan er mij iemand vertellen waarom dit een normale zomer is als er bijna de helft te weinig zon is en dubbel zoveel neerslag als gemiddeld valt??

Hoogst aantal stemmen

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:06, zei Frank Lucas:

Normaal zomer weer ... overstromingen die we gehad hebben zijn die ook normaal .. zou ik de factuur dan eens mogen presenteren aan hun... vraag mij af waar ze dit van halen ... heb dit nog nooit meegemaakt dat we 4 keer onder water stonden.. Maar het is een NORMALE zomer ... jongens toch... beste dat ze hun woorden intrekken ..........

1 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 10:14, zei Kristof De Smet:

Zou het kunnen dat dat komt omdat er steeds meer huizen gebouwd worden zodat het water niet weg kan in plaats van de dagen regen? alle opties in acht houden alsjeblieft.

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:33, zei Robin Le Roy:

Belangrijkste is dat de zon bij U vanbinnen blijft schijnen ;-)

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:44, zei Eduard Clé:

Ge hebt kleine leugens, grote leugens en statistieken!

1 reacties

Op 13 juli 2012 omstreeks 11:37, zei Daniel Bernard:

Zonder statistieken zou je nog ver staan van het hedendaagse comfort. Misschien best eerst statistiek leren interpreteren?!

Op 13 juli 2012 omstreeks 07:13, zei Lut Duprez:

2 weken zon in augustus en we zijn alles vergeten? Vergeet het maar.

Op 13 juli 2012 omstreeks 07:55, zei Annick De Clercq:

En zo spreken ze altijd. Maar goed, niemand kan er tenslotte iets aan veranderen. Maar spreken van normaal, lijkt me iets te hoog gegrepen.

Op 13 juli 2012 omstreeks 13:00, zei Lieve Vandamme:

Als 74-jarige meen ik me toch de zomers van in mijn kindertijd te kunnen herinneren als veel betere zomers dan nu. We hadden dan wél echte zomers, alleen kwamen onweders soms opzetten en deden de oogst 'vallen' De velden vertoonden dan ganse plekken waar het koren echt plat geslagen was, maar leve de zomers van vroeger!!!!

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:14, zei Sonia Van Damme:

Inderdaad, ik heb eigenlijk niet anders geweten dat juli een rotmaand is. Ik heb altijd buiten gestaan voor mijn werk.De enkele keren dat het tijdens het bouwverlof echt zomer was, is vlug geteld. Augustus terug aan't werk, dan pas kregen we beter weer.

Op 13 juli 2012 omstreeks 09:16, zei Omer Van Damme:

het is weer van dat ,iedere keer slaat men ons met statiestieken rond ons oren,en zij hebben het altijd juist????? tzal wel aan de opwarming liggen zeker,ha,ha,ha!

Op 13 juli 2012 omstreeks 08:13, zei Tania Wauters:

De opwarming van de aarde...???

Op 13 juli 2012 omstreeks 14:52, zei Johnny Van de Putte:

Kan er mij iemand vertellen waarom dit een normale zomer is als er bijna de helft te weinig zon is en dubbel zoveel neerslag als gemiddeld valt??

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN