Forum

Reacties

Vital Borkelmans: 'Klaar voor taak bij de Rode Duivels'

• vrijdag 13 juli 2012, 15h43

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 13 juli 2012 omstreeks 21:35, zei Yvan Fostier:

het zijn 2 toffe knuls, maar heb toch mijn bedenkingen over de reden van dergelijke keuzes door de KBVB. Ik hoop dat ik ongelijk heb.

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:09, zei Marc Polfliet:

Alles hangt af van de resultaten. Bij winst ben succes, bij verlies zullen ze je verwensen. Niet meer of niet minder. Veel succes Vital.

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:06, zei Erwin Van Lierop:

Als ze met Wilmots en Borkelmans Brazilië halen, zal ik mijn ongelijk toegeven, maar ik geloof er niet in.

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:48, zei Jeroen Vercruysse:

Ik heb de finale gespeeld met belgie in fifa12. Volgens mij heb ik nu toch een beter cv dan die 2 krabbers hun trainers cv samen.

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:33, zei marijke van impe:

gewoonweg belachelijk

Op 13 juli 2012 omstreeks 16:25, zei Michel Van Windekens:

Proficiat brommerke, als je de helft van jou vroegere inzet op het veld kunt overbrengen naar de Duivels , dan halen we zeker Brazilie. Trek je niet aan van jaloerse critici als Broos. Je bent de man achter Wilmots die het elftal zal doen schitteren.

Hoogst aantal stemmen

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:33, zei marijke van impe:

gewoonweg belachelijk

Op 13 juli 2012 omstreeks 16:25, zei Michel Van Windekens:

Proficiat brommerke, als je de helft van jou vroegere inzet op het veld kunt overbrengen naar de Duivels , dan halen we zeker Brazilie. Trek je niet aan van jaloerse critici als Broos. Je bent de man achter Wilmots die het elftal zal doen schitteren.

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:09, zei Marc Polfliet:

Alles hangt af van de resultaten. Bij winst ben succes, bij verlies zullen ze je verwensen. Niet meer of niet minder. Veel succes Vital.

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:48, zei Jeroen Vercruysse:

Ik heb de finale gespeeld met belgie in fifa12. Volgens mij heb ik nu toch een beter cv dan die 2 krabbers hun trainers cv samen.

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:06, zei Erwin Van Lierop:

Als ze met Wilmots en Borkelmans Brazilië halen, zal ik mijn ongelijk toegeven, maar ik geloof er niet in.

Op 13 juli 2012 omstreeks 21:35, zei Yvan Fostier:

het zijn 2 toffe knuls, maar heb toch mijn bedenkingen over de reden van dergelijke keuzes door de KBVB. Ik hoop dat ik ongelijk heb.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN