Forum

Reacties

Wiggins: 'In Frankrijk worden dopingzondaars nationale helden, in Engeland niet'

• vrijdag 13 juli 2012, 16h39

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 14 juli 2012 omstreeks 15:11, zei Ronald Servranckx:

Virenque nationale held van Frankrijk en Eddy Merckx die van Belgie.

Op 14 juli 2012 omstreeks 13:37, zei Arnold Buys:

Spijtig voor jou Wiggins: jullie zijn nu eenmaal eilandbewoners :-)))

Op 14 juli 2012 omstreeks 13:19, zei Peter De Block:

Kan er iemand de laatste dopingvrije Franse winnaar van de Ronde van Frankrijk opnoemen? Gepakt zijn ze nooit, maar gepakt hebben ze wel.

Op 14 juli 2012 omstreeks 13:03, zei Patrick Brusseel:

Ik ben akkoord met Wiggins maar feit is dat in Frankrijk en niet alleen in het wielrennen een andere mentaliteit heerst - eens vedette altijd vedette - bij ons wordt er gelachen met bv zangers of sportmensen eens hun populariteit daalt (zelfs nog als ze actief zijn : zie Clijsters, Boonen, etc) ... maar dat zegt misschien meer over ons dan over hen ...

Op 14 juli 2012 omstreeks 11:45, zei J. Raas:

Wiggins heeft zeker gelijk, maar.....hetzelfde geldt voor de Belgische en Nederlandse wielrenners die positief getest zijn en jarenlang met dope in hun lijf hebben gereden!

Op 14 juli 2012 omstreeks 11:21, zei J. Raas:

Wiggins heeft zeker gelijk, maar... ditzelfde geldt voor Belgische en Nederlandse renners die in de dopepot gezeten hebben! Namen maar niet noemen zeker?

Op 14 juli 2012 omstreeks 08:35, zei Luc Mertens:

Toch heeft hij gelijk beste...al een heksenjacht naar een 'Franse' tourwinnaar meegemaakt?!

Op 13 juli 2012 omstreeks 19:34, zei Jef Van Gils:

Met deze woorden slaat Wiggins nu eens werkelijk de nagel op de kop! Chauvinisme is een onbekend woord in Frankrijk. Ik heb me jaren, en nog steeds, geergerd aan de story Virenque! Wat een scheinheilige dopingzondaar én leugenaar was dat maar in 'La Douche France' staat hij nog altijd op een voetstuk!

Op 13 juli 2012 omstreeks 19:17, zei Frank Schelfaut:

Praatjes vullen geen gaatjes. Wiggins, hoe zeg je 'sero sero sero sero...' in het Engels? Begin maar al te oefenen.

Op 13 juli 2012 omstreeks 19:03, zei Carlos Acx:

Hoe lang is het nu geleden dat een franse renner de ronde heeft gewonnen? Daar ligt het probleem. Tony, je hebt volledig gelijk.

1 reacties

Op 14 juli 2012 omstreeks 15:09, zei Ronald Servranckx:

Hoeveel Britse renners zijn er?

Hoogst aantal stemmen

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:31, zei Tony Staes:

Bradley dat zullen de Fransen en de komedianten van het ASO niet graag lezen! U hebt 300% gelijk met uw uitspraak maar het chauvinisme is daar zo groot dat ik het de eerste tientallen jaren niet zie veranderen. Ze zetten zichzelf en hun renners zowel gebruikers als niet gebruikers van het spul zo graag op een voetstuk.

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:18, zei Marc Baeyens:

Over Virenque, dopingzondaar en nationale held, heeft hij overschot van gelijk.

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:27, zei Willy Van Buggenhout:

Wiggings is blijkbaar de winnaar van vandaag David Millar vergeten

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:50, zei Eddy Lieckens:

Groot gelijk ! Een waarheid als een koe , bij ASO werken ze duidelijk met 2 maten en 2 gewichten , bv , de strijdlust .

Op 13 juli 2012 omstreeks 19:03, zei Carlos Acx:

Hoe lang is het nu geleden dat een franse renner de ronde heeft gewonnen? Daar ligt het probleem. Tony, je hebt volledig gelijk.

1 reacties

Op 14 juli 2012 omstreeks 15:09, zei Ronald Servranckx:

Hoeveel Britse renners zijn er?

Op 13 juli 2012 omstreeks 19:34, zei Jef Van Gils:

Met deze woorden slaat Wiggins nu eens werkelijk de nagel op de kop! Chauvinisme is een onbekend woord in Frankrijk. Ik heb me jaren, en nog steeds, geergerd aan de story Virenque! Wat een scheinheilige dopingzondaar én leugenaar was dat maar in 'La Douche France' staat hij nog altijd op een voetstuk!

Op 13 juli 2012 omstreeks 17:52, zei Herman Kegels:

Als die anti doping speurders het altijd op de tour gemunt hebben wel dan stel ik voor dat alle grote ploegen de tour links laten liggen.Eens zien hoelang ze dat zullen volhouden en daarmee is hun job ook teneinde.

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:27, zei Timo Pl:

gezegd zoals het is!

Op 13 juli 2012 omstreeks 18:47, zei Felix Schlegel:

Hij heeft volkomen gelijk, dus hoop ik maar dat de Fransen en Italianen eruit leren in plaats van hem af te breken. Millar heeft inderdaad doping genomen, maar hij heeft dat vrij snel toegegeven en er zijn lessen uit getrokken. De vergelijking met Virenque of andere dopingzondaars die blijven ontkennen gaat dus niet op. Want zeg nu zelf: de lijst met Italiaanse renners die doping genomen hebben is minstens tien keer langer dan die van Britse renners.

Op 14 juli 2012 omstreeks 08:35, zei Luc Mertens:

Toch heeft hij gelijk beste...al een heksenjacht naar een 'Franse' tourwinnaar meegemaakt?!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN