Forum

Reacties

Boonen breekt rib, Olympische Spelen in gevaar

• zondag 15 juli 2012, 19h42

Tom Boonen heeft dan toch een rib gebroken in de Ronde van Polen. Daardoor komen de Olympische Spelen in gevaar. Op 28 juli vindt de Olympische wegrit plaats.

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 15 juli 2012 omstreeks 22:01, zei Guy Geirnaert:

Hij zou eens moeten proberen van zich recht te houden ,k'moet ik ook niet teveel blutsen rijden of ik vlieg buiten .

Op 15 juli 2012 omstreeks 20:55, zei Danny Demuynck:

Dat is heel spijtig,spoedig herstel en hopelijk kan je toch nog starten.

Op 15 juli 2012 omstreeks 20:08, zei Peter Boel:

Binnenkort moeten die renners niet alleen met een helm , maar ook met een impactvest rondfietsen. en een zwaar gekneusde of gebroken rib blijf je heel lang voelen. En blijkbaar is de OS toch apart van het wielrennen volgens een recent interview, waarbij bij veel andere sporttakken de OS het hoogste goed is. Ieder zijn prioriteit natuurlijk, mocht ie starten wens ik hem het beste

Op 15 juli 2012 omstreeks 20:08, zei Alex Maron:

Boonen had er beter aan gedaan om een strak trainingsschema te volgen in plaats van daar in Polen zijn deelname aan de spelen te riskeren. Koersen houdt altijd risico in.

Op 15 juli 2012 omstreeks 20:02, zei Bertrand Vandemeulebroucke:

Spijtige zaak voor Tom Boonen en de ploeg.

1 reacties

Op 15 juli 2012 omstreeks 21:59, zei Ronny Van de Voorde:

Welke ploeg?

Op 15 juli 2012 omstreeks 19:58, zei Sofie Holvoet:

de wegrit is wel op 28 juli en niet op 25 juli. verkeerde datum in artikel

Op 15 juli 2012 omstreeks 19:56, zei Jef Van Gils:

Dat is nu eens écht jammer! Een Tom Boonen in topvorm kan zeker gaan voor een medaille in Londen. Hopelijk komt alles nog in orde maar van een ideale voorbereiding kunnen we natuurlijk vanaf nu niet meer spreken!

Hoogst aantal stemmen

Op 15 juli 2012 omstreeks 19:58, zei Sofie Holvoet:

de wegrit is wel op 28 juli en niet op 25 juli. verkeerde datum in artikel

Op 15 juli 2012 omstreeks 19:56, zei Jef Van Gils:

Dat is nu eens écht jammer! Een Tom Boonen in topvorm kan zeker gaan voor een medaille in Londen. Hopelijk komt alles nog in orde maar van een ideale voorbereiding kunnen we natuurlijk vanaf nu niet meer spreken!

Op 15 juli 2012 omstreeks 20:02, zei Bertrand Vandemeulebroucke:

Spijtige zaak voor Tom Boonen en de ploeg.

1 reacties

Op 15 juli 2012 omstreeks 21:59, zei Ronny Van de Voorde:

Welke ploeg?

Op 15 juli 2012 omstreeks 20:55, zei Danny Demuynck:

Dat is heel spijtig,spoedig herstel en hopelijk kan je toch nog starten.

Op 15 juli 2012 omstreeks 20:08, zei Peter Boel:

Binnenkort moeten die renners niet alleen met een helm , maar ook met een impactvest rondfietsen. en een zwaar gekneusde of gebroken rib blijf je heel lang voelen. En blijkbaar is de OS toch apart van het wielrennen volgens een recent interview, waarbij bij veel andere sporttakken de OS het hoogste goed is. Ieder zijn prioriteit natuurlijk, mocht ie starten wens ik hem het beste

Op 15 juli 2012 omstreeks 20:08, zei Alex Maron:

Boonen had er beter aan gedaan om een strak trainingsschema te volgen in plaats van daar in Polen zijn deelname aan de spelen te riskeren. Koersen houdt altijd risico in.

Op 15 juli 2012 omstreeks 22:01, zei Guy Geirnaert:

Hij zou eens moeten proberen van zich recht te houden ,k'moet ik ook niet teveel blutsen rijden of ik vlieg buiten .

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN