Forum

Reacties

Ceder geeft plaats op N-VA-lijst op

• zondag 22 juli 2012, 20h09

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 23 juli 2012 omstreeks 20:35, zei Rim Degroot:

Dat je een partij wil treffen omdat de angst erin zit dat ze groter gaat worden dan de jouwe, dat zou ik nog ergens kunnen begrijpen. MAAR dat je een individu aanvalt en hem of haar zo een toekomst ontneemt,DAT begrijp ik van geen kanten!!! Stel je voor dat ze jou op die manier jou een toekomst ontnemen, dat ze zorgen dat jij de grond niet meer raakt, HOE zou jij je dan voelen? Rotslechte karakters zijn dat!!!

Op 23 juli 2012 omstreeks 16:32, zei jan jacobs:

Ik ben geen NVA stemmer, en nooit voor blok gestemd. Maar de linkse media is hier weeral over de schreef gegaan. Door op deze door en door doorzichtige wijze BDW en NVA aan te pakken, gaan ze het omgekeerde effect bereiken. De bevolking is heus wel verstandiger dan dit samenraapsel van linkse pseudo-intellectuelen, die alleen maar voor hun eigen kerk en medestanders prediken. Het is genoegzaam geweten, dat deze linkse tolerante en verdraagzame jongens en meisjes van de pers niet vies zijn van wat demagogie en modder gooien met leugens en loze verdachtmakingen. Onder het mom van vrije meningsuiting en - het volk heeft recht op deze informatie-, kunnen ze loos leggen naar believen om iemand te breken. Waarom hebben ze 30 jaar gewacht om Ceder aan te vallen? Niet goed opgelet, of is er hier sprake van een politieke afrekening. De laatste natuurlijk. Ook de politieke recuperatie van Dewael was van een gortigheid, waar een mens misselijk van wordt; De waarheid heeft zijn rechten.

Op 23 juli 2012 omstreeks 15:35, zei Robert De Mits:

het VB zegd meest al de waarheid en daarom zijn die andere partijen daar zo tegen

Op 23 juli 2012 omstreeks 15:19, zei Oscar Allard:

Men zou beter een groot onderzoek doen op de leden van de lijst van de PS in Brussel bijna allemaal namen ...........buiten de Belgische nationaliteit !!!!!!!!!!!!!!

Op 23 juli 2012 omstreeks 14:32, zei Paul Janssens:

En toch zullen de zakkenvullers van VLD,CD&V,SPA en andere DiRupo s er niet in slagen van de NVA te stoppen,daar gaan de eerlijke Vlamingen voor zorgen op een democratische manier. Zonder slagen onder de gordel he Patrick Dewael.

Op 23 juli 2012 omstreeks 13:08, zei Karel Janssens:

En hoe zit het met het strafblad van het rode en groene lijstvulsel? De PSlijst van Brussel is al jaren precies een lijst van ontsnapte gevangenen.... Terloops, bepalen de onderbetaalde broodschrijvers van De Morgen nu ook al wie er op een NVA lijst mag komen en wie niet?

Op 23 juli 2012 omstreeks 12:56, zei Dré Wolput:

wat media-strategie betreft kan dit wel weer tellen. Opnieuw is BDW met zijn partij voorpagina-nieuws. Zij kameraad Ceder krijgt nu voldoende tijd om zich te 'ontluisen' en zo klaar te zijn als nva-kandidaat in 2014. Die 6e plaats in Dilbeek stelde toch al niks voor!! De pers zelf is tevreden want de kolommen zijn weer gevuld in deze komkommertijd. ?'ontluisen' vanuit een dik betaald senators-zitje, dat is nu eens letterlijk en figuurlijk zichzelf salonfähig maken. Dikke vriendjes zijn ondertussen met NVA en in 2014 een prominente plaats krijgen op hun lijst. Er zijn minder aangename maar wel eerlijkere zaken te bedenken om die 2 jaar te overbruggen.

Op 23 juli 2012 omstreeks 12:54, zei Alex Maron:

Alweer een bewijs dat de media (en alles er om heen) beslist wie een politiek mandaat krijgt en wie niet. Het nijgt naar een dictatoriaal tijdperk waar alles in het werk wordt gesteld om de massa hun ideeën op te leggen en ze te doen geloven dat de krant de waarheid spreekt. Misschien kan SPA Poetin op hun lijst zetten? Kwestie van het allemaal wat eenvoudiger te maken qua boycot van ander gedachtengoed.

Op 23 juli 2012 omstreeks 12:38, zei Peter Dekeyrel:

Dus niemand mag van gedacht veranderen? Dus extremisten die hun extremistische ideeën afzweren worden zo paria's, gehaat door hun vroegere extremistische vrienden en door de rest... . Tja zo zal het extremisme wel verdwijnen hé, als ze NERGENS terecht kunnen... . Met zo'n gedrag zal men extremisme enkel versterken, hoe sociaal en christelijk is dat dan wel .... .

Op 23 juli 2012 omstreeks 11:19, zei Ivo Verherstraeten:

Vlaams Belang is de enige partij die de werkelijkheid onder ogen ziet de rest verwoest ons mooie Vlaanderen.

Hoogst aantal stemmen

Op 23 juli 2012 omstreeks 07:48, zei Paul Verspeelt:

De politiek correcten hebben nog maar eens hun 'gereedschapskist' opengetrokken: verdachtmaking,intimidatie,vuilspuiterij...of ze er enig succes mee boeken zal blijken bij de volgende verkiezingen.

Op 23 juli 2012 omstreeks 07:01, zei Rim Degroot:

Als de traditionel partijen het moeten halen door anderen te intimideren met hun lastercampagne dan weten wij ook meteen hoe ze de regering leiden! Je mag ze allemaal van mij hebben en ik hoop voor hun dat ze NOOIT aan mijn deur komen om mijn stem te vragen, ze zullen het geweten hebben... Misschien moeten ze de hand in eigen boezem steken en eens nagaan wat sommige op hun eigen kerfstok hebben!!! Je verlagen tot roddel en laster doet de mensen k*tsen!!! Walgelijk!!!

Op 23 juli 2012 omstreeks 08:43, zei Jacques Delalieux:

Vooral proficiat aan de media in het algemeen, de rode in het bijzonder, voor het geslaagd rondje NV-A beschadigen.

1 reacties

Op 23 juli 2012 omstreeks 10:01, zei Michel Van Limbergen:

Of beter gezegd het onterecht moddergooien.

Op 23 juli 2012 omstreeks 07:56, zei Harry Dreesen:

patje brillcreme dewael zal gelukkig zijn zijn afstraffing komt er als vlaming hater he patrick le walon

Op 23 juli 2012 omstreeks 08:09, zei Hugo Meulenijzer:

terwijl bij de traditionelen het aantal niet te tellen is dat in het verleden over de schreef zijn gegaan en dan maar een ander goedbetaald postje hebben gekregen , zijn er blijkbaar partijen en hun leden die zonder al ook maar iets hebben mispeuterd toch proberen een goed voorbeeld van goed bestuur te geven .

Op 23 juli 2012 omstreeks 10:57, zei Guy Everts:

De huidige kiezer wordt blijkbaar onderschat. Iedereen beseft reeds dat de traditionele partijen alleen maar de NVA kunnen aanvallen met een robbertje moddergooien, oude koeien uit de sloot halen. Een politiek inhoudelijke zet doen en daarmee stemmen lokken daar missen ze de intelligentie en de moed voor. De winst van het NVA kan dan ook gedeeltelijk verklaard worden door de intelligente kiezer die zich niet meer laat misleiden door dat moddergooien en luistert naar de inhoud die het NVA te vertellen heeft. Het programma van de NVA nog populistisch noemen is een grove inschattingsfout van de zichzelf noemende democraten (?????)en getuigt van grote domheid, of is het machtshonger met de daaraan verbonden financiele voordelen.

Op 23 juli 2012 omstreeks 10:26, zei Christian Demeester:

We zullen wel zien of de vlaming in het najaar voor de linkse hetze tegen de NVA zal kiezen of de NVA zal steunen. In elk geval weet ik dat alle partijen zo een schrik hebben van NVA dat ze niet weten wat te doen om hen maar in een slecht daglicht te stellen. Vooral CD&V en Sp zijn toch zo bang.

Op 23 juli 2012 omstreeks 10:12, zei Ronny Vander Donckt:

Iemand die na rechtspraak vrijgesproken werd, publiekelijk aan de schandpaal zetten, vind ik laag bij de grond. Zo zie je maar tot wat de traditionele partijen in staat zijn in een wanhopige poging om hun 'politieke' hachje toch maar te redden. Ik vraag me trouwens af hoeveel politici van traditionele partijen een veel erger studentenverleden zouden moeten voorleggen maar uit eerlijke schaamte zwijgen.

Op 23 juli 2012 omstreeks 09:24, zei Gaby Deforce:

Vlamingen ,de media in Belgie is de grootste vijand van de Vlamingen ,die doet mee met de oude corrupte partijen die niets doen tegen het waals profitariaat.Opletten dus.

Op 23 juli 2012 omstreeks 10:46, zei Dirk Van Hecke:

Wat geweld gebruiken aangaat was links blijkbaar veel toleranter met José Happart . We gaan maar zwijgen over het altijd zo ' vreedzame ' AFF en de zogenaamde ' democratische ' rode studentenbewegingen

1 reacties

Op 23 juli 2012 omstreeks 11:58, zei Luc Mertens:

Inderdaad Dirk...Cools werd indertijd ook niet afgemaakt door een NVAer of VBer!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN