Forum

Reacties

Meisje (14) vermoord teruggevonden in veld in Dworp

• maandag 23 juli 2012, 13h13

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 24 juli 2012 omstreeks 07:39, zei Karin Piessens:

zo een daders niet behandelen gelijk ze zelf deden, want dan zijn we zelf niet veel meer waard, maar er is zoveel nood aan organen voor mensen die er op wachten en dit verdienen, ... dan vind ik, heb je zo een misdaad begaan, sorry, ... euthanasie en organen afstaan aan wie ze nodig heeft, ... sterkte voor deze familie.

Op 24 juli 2012 omstreeks 00:04, zei Sylv Goss:

Ze moesten de wapenwet nog veel strenger maken zei Jan met de pet.

Op 23 juli 2012 omstreeks 22:50, zei Luc Praet:

Maak de daders van ergelijke misdaden onmiddelijk af op dezelfde wijze waarop zij hun slachtoffer behandelden. VOORAL geen gewin voor advokaten en gelul van rechters, psychiaters en raadkamers! Wij kunnen ons die kosten niet meer veroorloven. 101.5 % staatsschuld: 't zal gaan zeker ... Eten en drinken geven, kost en inwoon ? Zijn ze hier nu gans zot geworden ???

Op 23 juli 2012 omstreeks 22:15, zei Ann Maes:

wat erg weer, waar gaan we naar toe? ik heb zelf een dochter van 16 en ik krijg het al benauwd als ze even de deur uit gaat alleen. Hopelijk is het weer geen die al gekend staat bij de politie of ene die vervroegd vrijgekomen is, want vandaag de dag, hoe groter de misdaad, hoe minder de straf, zouden ze dan toch eens niet beginnen inzien dat diene wet lejeune beter afgeschaft zou worden en ze terecht hun straf laten uitzitten? Zoals hiervoor al vermeld, levenslang is levenslang, en dat is buitenkomen tussen 4 planken, klaar om in de grond te steken, zonder pardon!

Op 23 juli 2012 omstreeks 22:04, zei Chris Holemans:

Een jong leven is heengegaan, en dat op een heel tragische wijze. Men kan alleen medeleven hebben met de familie en de vriendjes van dit jonge slachtoffertje. En laat ons hopen dat men de dader(s) zal vinden en dat deze een passende straf zal (zullen) krijgen.

Op 23 juli 2012 omstreeks 20:40, zei Roger De Boever:

Alweer ouders en familie die voor de rest van hun leven getekend blijven door het leed dat hen door een enkeling is aangedaan. Hoe komt dat : al dat moorden en doden? Wij leven in een wereld zonder schuldbesef en waarbij sommigen zelfs niet meer het onderscheid kennen tussen goed en kwaad. Mw. Turtelboom heeft de strafmaat verstrengd voor misdrijven tegen homoseksuelen, ouderen en kwetsbare mensen. Maar als men zover gaat een kind te vermoorden, wat is dan de strafmaat? Is het nog verantwoord dergelijke delinquenten de kans te bieden opnieuw in de samenleving te treden als men ze vindt? Misschien is de dader ook een minderjarige en dan zullen de advocaten des te meer verzachtende omstandigheden pleiten. De maatschappij is dermate geëvolueerd dat iedereen voor alles en nog wat bescherming en hulp vraagt. Moeten wij dan misdaden niet met strengere repressie aanpakken als afschrikwapen?

Op 23 juli 2012 omstreeks 20:09, zei René Gillis:

Het herinvoeren van de doodstraf is een must voor zulke moorden. Levenslang????Is hoelang?? Of met een goede advocaat en procedurefouten ???? Als het mijn dochter zou zijn,dan zou er geen proces nodig zijn. Veel sterkte voor de familie en vrienden.

Op 23 juli 2012 omstreeks 20:00, zei kay Lani:

Erg hoor dat je als kind niet meer normaal kind kan zijn. Bang om zijn om gepakt te worden. Sterkte lieve ouders familie en vriendjes. Van mij mogen ze iedereen een chip geven . Dan weet je teminste wie waar uithangt.

Op 23 juli 2012 omstreeks 19:44, zei Frans Verstrepen:

Rose-Marie, waarom zou dit voorbij zijn? Deze dingen gebeurden in 'onze tijd' ook. Hier lopen méér dan 10.000.000 mensen rond...

1 reacties

Op 24 juli 2012 omstreeks 07:37, zei Gilbert Haelewyn:

Akkoord,vroeger gebeurde dat ook, maar naar mijn indruk toch in veel mindere mate.Vroeger was er ook geen televisie die er op zat, en de krant kwam pas s'anderendaags.Ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat moord in allerlei soaps als dagelijkse kost wordt aangeboden en wordt geminimaliseerd.

Op 23 juli 2012 omstreeks 19:35, zei Stefaan Coddé:

En het ergste is, stel ze vinden de dader, krijgt die door het idiote vervolgingsbeleid een meer dan billijk proces, het zijn weer de slachtoffers die het gelach betalen. Schaf wet Lejeune direct op, spreek dan straffen uit die de daders effectief moeten uitzitten. 30 jaar is 30 jaar.

Hoogst aantal stemmen

Op 23 juli 2012 omstreeks 13:27, zei Tine Tine:

Waar gaat dit land eigenlijk naartoe, niet te doen ...

1 reacties

Op 23 juli 2012 omstreeks 17:08, zei Peter Beeckman:

Moorden zijn van alle tijden en gebeuren op alle plaatsen. Moordenaars terug in vrijheid stellen daarentegen ...

1 reacties

Op 23 juli 2012 omstreeks 18:23, zei Hilde Moreau:

dat gebeurt alleen maar hier

1 reacties

Op 23 juli 2012 omstreeks 21:51, zei Chris Holemans:

Neen,dat gebeurt overal !!!!!!!!!

Op 23 juli 2012 omstreeks 15:27, zei Gilbert Rodts:

Ongelofelijk wat er hier nog rond loopt.Veel te veel begrip tonen ze nog voor da crapul.

Op 23 juli 2012 omstreeks 15:05, zei Robin Heyvaerts:

Alsof zo'n zaken enkel in België voorkomen. Beter, en juister, is om te zeggen 'Waar gaat DEZE WERELD eigenlijk naartoe, niet te doen ...' Neemt niet weg dat dit weer een verschrikkelijk nieuwsbericht is. Elke niet-natuurlijke dode is er eigenlijk één teveel.

Op 23 juli 2012 omstreeks 14:21, zei Jan De Meyer:

Meisje van 14, ik kan alleen maar denken aan wat de ouders nu moeten meemaken en mijn medeleven betuigen, ongehoord in welke beschaafde wereld we leven !!!

Op 23 juli 2012 omstreeks 15:03, zei André Bouvery:

hopelijkvinden ze de dader daders snel. en levenslang opsluiten. alvast veel moed en sterkte aanouders familie en vriendjes

Op 23 juli 2012 omstreeks 16:50, zei Brenda Borremans:

ongeloof, dat is wat nu in vele mensen hun hoofd zit, zeker ook bij mij. Ik kende dat meisje persoonlijk, het was echt een lieve meid. Moet echt een hele moeilijke periode zijn voor R en J. Ik wens ze heel heel veel sterkte toe. RIP lieve P, we zullen je missen. En voor de dader(s), ik hoop dat ze jullie hiervoor laten boete dat nimeer schoon is!

Op 23 juli 2012 omstreeks 17:37, zei Jozef Pattyn:

Voor een dergelijke laffe moord bestaat er maar één straf, aangezien de doodstraf afgeschaft is, en dat is LEVENSLANG PLUS 1 DAG, en dat betekent dat betrokkene maar kan en mag de gevangenis verlaten de dag na zijn overlijden. En met de wet Lejeune hier naar de vuilnisbelt !

Op 23 juli 2012 omstreeks 16:52, zei Liliane Luyten:

Wat een zieke geesten lopen hier toch rond.En dat in zo'n klein godvergeten dorpje .Dus daar ben je als tiener ook al niet meer veilig.Wat maakt zo'n kind mee in haar laatste levensuur? het is beangstigend.

Op 23 juli 2012 omstreeks 16:58, zei William Kindekens:

dit is schokkend nieuws. wat is dit verschrikkelijk voor de ouders. ik wens deze famillie veel sterkte. ik mag er niet aan denken welke straf de daders weer gaan krijgen. ik ben beschaamt om belg te zijn

2 reacties

Op 23 juli 2012 omstreeks 19:01, zei Rose-Marie Hendrickx:

Ik ben net terug van een hele mooie vakantie in Duitsland. Daar fietsen de kleine meisjes en jongens nog gewoon door de velden helemaal alleen, ver van hun huizen. Ik dacht toen aan mijn eigen jeugd, in de jaren '60 en '70 , toen kon dit ook nog in België.....maar die tijd is hier al lang voorbij.

2 reacties

Op 23 juli 2012 omstreeks 21:50, zei Chris Holemans:

Denkt u nu echt dat zulke dingen niet gebeuren in Duitsland ???????????

Op 23 juli 2012 omstreeks 22:00, zei Elke Van den Nieuwenhof:

En ook daar worden er dikwijls vermoord terug gevonden hoor! Er loopt gewoon veel te veel crapuul rond die niet gestraft worden zoals het hoort!

Op 23 juli 2012 omstreeks 21:55, zei Chris Holemans:

De dader (s), als men ze kan vinden in alle geval, zullen een gepaste straf krijgen. Het is dom van onnozele veronderstellingen te maken, daar is niemand mee gebaat.

Op 23 juli 2012 omstreeks 18:51, zei Rose-Marie Hendrickx:

Het gevaarlijkste land in west-Europa is België. Onze dochters kunnen hier bijna niet meer gewoon gaan fietsen of wandelen in hun eentje.

1 reacties

Op 23 juli 2012 omstreeks 21:59, zei Chris Holemans:

Kijk eens rond in plaats van je kop in een zak te steken, alleen domme mensen denken dat het op een ander beter is.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN