Forum

Reacties

Bart De Wever wil zes jaar burgemeester zijn

• zaterdag 28 juli 2012, 08h43

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 29 juli 2012 omstreeks 16:15, zei Robin Cauwels:

Volgens mij is da ne look-o-like, die grapjas toch... haha Den echten Bart De Wever die moet burgemeester worden.

Volgens mij is da ne look-o-like, die grapjas toch... haha Den echten Bart De Wever die moet burgemeester worden.

Op 29 juli 2012 omstreeks 11:38, zei Bernard Verstraete:

Dat zegt hij nu....benieuwd wat hij morgen of overmorgen zal zeggen....voor elk wat wils zeker....

Op 29 juli 2012 omstreeks 08:28, zei André Van Ruyskensveld:

hij heeft wel nog maar 1 kostuum gekocht dat is wel wat weinig voor 6jaar en maar 1kleur

1 reacties

Op 30 juli 2012 omstreeks 18:52, zei Eddy Van Thielen:

Blauw, de kleur van de Liberalen, wat perfect past bij een zich achter leeuwenvlaggen verschuilende Neoliberaal zoals Bart De wever, en zijn politieke vleugel van het VOKA, de N-VA...

Op 29 juli 2012 omstreeks 07:11, zei Ivo Kums:

Bart,Ga er voor !!!!!!!!!!! Meer zeg ik niet !!!!!!

1 reacties

Op 30 juli 2012 omstreeks 18:50, zei Eddy Van Thielen:

Voor wat ?

Op 28 juli 2012 omstreeks 20:49, zei Roger Aurousseau:

En ik ga trouwen met Prinsess Stefanie Van Monaco ,ney

Op 28 juli 2012 omstreeks 14:17, zei Martin Meuris:

Ik vind BDW nu wel ferm ontgoochelend! Laat hij nu de nationale politiek en zijn bende kiezers in de steek? Het lijkt er toch heel sterk op. Dit bewijst dat persoonlijk belang ALTIJD voorgaat.

1 reacties

Op 28 juli 2012 omstreeks 18:26, zei Robert De Koning:

Martin, de N-VA is wel een héél pak méér dàn BDW....zijn bende kiezers(die hopelijk ook een beetje voor het politiek programma van de N-VA zijn gegaan) zullen nà 14 oktober nog steeds diezelfde N-VA met hetzelfde steengoede programma terugvinden !!! Bovendien is 2014 nog vér weg ...

1 reacties

Op 30 juli 2012 omstreeks 18:49, zei Eddy Van Thielen:

Een steengoed programma zegt u ? Zoiets misschien ? Hij wil een onafhankelijk VOKA Vlaanderen, met geen minimumlonen meer, elke sociale verworvenheid afgeschaft, en alleen nog een werkloosheids, ziekte, invaliditeitsverzekering en pensioenen voor wie het zich kan veroorloven en het eigenlijk niet nodig heeft, de rijken dus. Hij heeft zelf al verschillende keren laten uitschijnen dat de 'gewone werkmens', de 'kleine verdiener', zoals hij ze noemt, hem niet kan boeien, met uitspraken als: 'ik ben tegen belastingverhoging, maar iemand zal het dan moeten betalen, en als dat de kleine verdiener is, dan is dat maar zo'. Wat kan je verwachten van een man die dweept met schrijvers zoals Edmund Burke ? Wat denk je te kunnen verwachten van een onvervalste Neoliberaal die zich verschuild achter geel/zwarte leeuwenvlaggen ? Leg mij nu dat maar eens uit...

Op 28 juli 2012 omstreeks 12:39, zei Vero Habets:

Ik hoop dat Vlaams Belang weer doorbreekt te Antwerpen, maar het zal niet van datte zijn. Kiezen tussen SP en NVA, dan toch de laatste partij. Patrick J. is een goede burgemeester voor de allochtone Antwerpenaars en voor de toeristen. Maar verder........neen.

Op 28 juli 2012 omstreeks 12:30, zei René De Wilde:

In Antwerpen moet er dringend een grote politieke verandering komen. Decenias lang SP.a-'regering' is er dringend nood naar nieuwe ideeën en bestuursvorm. De SP.a, en zeker Jansens, zwabberen al jaren voort en 'denken' dat ze het altijd bij het rechte eind hebben en het goed doen, ondanks tegenkantingen van de Antwerpenaren. Waarom gebeurd er al jaren een stadsvlucht naar de randgemeentes en nog verder ? Rara, je mag één keer raden !

1 reacties

Op 30 juli 2012 omstreeks 18:37, zei Eddy Van Thielen:

U schreef: 'In Antwerpen moet er dringend een grote politieke verandering komen. Decenias lang SP.a-'regering''. Als ik van u was zou ik toch wat meer buiten komen. Er is nog een wereld buiten Antwerpen hoor. Want volgens u is Antwerpen blijkbaar een land, met een SP.a regering, en zelfs al 'decenias' (moet eigenlijk met 2X 'n' en zonder 's') lang dus...

Hoogst aantal stemmen

Op 28 juli 2012 omstreeks 10:30, zei Jan Vissers:

Als N-VA'er hoop ik stilletjes dat de partij een overweldigende overwinning behaald in 2014, en Bart De Wever de touwtjes in handen neemt op federaal niveau. Het burgemeesterschap in Antwerpen is in mijn ogen zééér belangrijk, maar toch worden meeste de beleidsbeslissingen genomen op gewestelijk en federaal vlak, waar hij voor ons allemaal veel meer kan betekenen, dan enkel burgemeester te zijn van Antwerpen.

1 reacties

Op 30 juli 2012 omstreeks 18:20, zei Eddy Van Thielen:

Hoe kan Bart De Wever nu op Federaal vlak de 'touwtjes' in handen nemen van België, een land dat hij kapot wil ? Hij wil een onafhankelijk VOKA Vlaanderen, met geen minimumlonen meer, elke sociale verworvenheid afgeschaft, en alleen nog een werkloosheids, ziekte, invaliditeitsverzekering en pensioenen voor wie het zich kan veroorloven, de rijken dus. Wat kan je verwachten van een man die dweept met schrijvers zoals Edmund Burke ? Wat denk je ?

Op 28 juli 2012 omstreeks 11:07, zei Michel Van Limbergen:

Daar wacht ik op. Eindelijk een burgemeester.

Op 28 juli 2012 omstreeks 10:51, zei Marc Sabbe:

hoor 'm bezig, in de 20 jaar dat Dewever in de politiek zit heeft hij nog nooit één mandaat tot het einde volbracht, elke keer zette hij het na een tijdje op een lopen en verwisselde hij met een ander mandaat. al 20 jaar lang !

1 reacties

Op 29 juli 2012 omstreeks 17:42, zei Jeroen Goemans:

Mijnheer Sabbe, vind U dan het huilen met de wolven in het bos - lees het reeds meer dan 20 jaar verraden van de vlaamse kiezer - dan beter? Liever iemand die dan deze verachtelijke politiek niet verder ondersteunt en konsekwent blijft.

Op 28 juli 2012 omstreeks 12:30, zei René De Wilde:

In Antwerpen moet er dringend een grote politieke verandering komen. Decenias lang SP.a-'regering' is er dringend nood naar nieuwe ideeën en bestuursvorm. De SP.a, en zeker Jansens, zwabberen al jaren voort en 'denken' dat ze het altijd bij het rechte eind hebben en het goed doen, ondanks tegenkantingen van de Antwerpenaren. Waarom gebeurd er al jaren een stadsvlucht naar de randgemeentes en nog verder ? Rara, je mag één keer raden !

1 reacties

Op 30 juli 2012 omstreeks 18:37, zei Eddy Van Thielen:

U schreef: 'In Antwerpen moet er dringend een grote politieke verandering komen. Decenias lang SP.a-'regering''. Als ik van u was zou ik toch wat meer buiten komen. Er is nog een wereld buiten Antwerpen hoor. Want volgens u is Antwerpen blijkbaar een land, met een SP.a regering, en zelfs al 'decenias' (moet eigenlijk met 2X 'n' en zonder 's') lang dus...

Op 28 juli 2012 omstreeks 12:39, zei Vero Habets:

Ik hoop dat Vlaams Belang weer doorbreekt te Antwerpen, maar het zal niet van datte zijn. Kiezen tussen SP en NVA, dan toch de laatste partij. Patrick J. is een goede burgemeester voor de allochtone Antwerpenaars en voor de toeristen. Maar verder........neen.

Op 28 juli 2012 omstreeks 12:13, zei Rudy D'Haese:

Ben ik blij dat ik niet in Antwerpen woon! veel sterkte daar!

Op 29 juli 2012 omstreeks 07:11, zei Ivo Kums:

Bart,Ga er voor !!!!!!!!!!! Meer zeg ik niet !!!!!!

1 reacties

Op 30 juli 2012 omstreeks 18:50, zei Eddy Van Thielen:

Voor wat ?

Op 28 juli 2012 omstreeks 11:05, zei Luc Schepens:

Bart, is het echt voor de Burgers te helpen of is het gelijk Janssens gewoon daar zitten en je geld opstrijken?????

1 reacties

Op 28 juli 2012 omstreeks 13:35, zei Hubert Haak:

Luc deze vraag heeft BDW zelf al beantwoord , hij is de partij van het VOKA en de rijken, de gewone burger interesseert hem niet.

Op 28 juli 2012 omstreeks 14:17, zei Martin Meuris:

Ik vind BDW nu wel ferm ontgoochelend! Laat hij nu de nationale politiek en zijn bende kiezers in de steek? Het lijkt er toch heel sterk op. Dit bewijst dat persoonlijk belang ALTIJD voorgaat.

1 reacties

Op 28 juli 2012 omstreeks 18:26, zei Robert De Koning:

Martin, de N-VA is wel een héél pak méér dàn BDW....zijn bende kiezers(die hopelijk ook een beetje voor het politiek programma van de N-VA zijn gegaan) zullen nà 14 oktober nog steeds diezelfde N-VA met hetzelfde steengoede programma terugvinden !!! Bovendien is 2014 nog vér weg ...

1 reacties

Op 30 juli 2012 omstreeks 18:49, zei Eddy Van Thielen:

Een steengoed programma zegt u ? Zoiets misschien ? Hij wil een onafhankelijk VOKA Vlaanderen, met geen minimumlonen meer, elke sociale verworvenheid afgeschaft, en alleen nog een werkloosheids, ziekte, invaliditeitsverzekering en pensioenen voor wie het zich kan veroorloven en het eigenlijk niet nodig heeft, de rijken dus. Hij heeft zelf al verschillende keren laten uitschijnen dat de 'gewone werkmens', de 'kleine verdiener', zoals hij ze noemt, hem niet kan boeien, met uitspraken als: 'ik ben tegen belastingverhoging, maar iemand zal het dan moeten betalen, en als dat de kleine verdiener is, dan is dat maar zo'. Wat kan je verwachten van een man die dweept met schrijvers zoals Edmund Burke ? Wat denk je te kunnen verwachten van een onvervalste Neoliberaal die zich verschuild achter geel/zwarte leeuwenvlaggen ? Leg mij nu dat maar eens uit...

Op 28 juli 2012 omstreeks 10:38, zei François Beyl:

ik stem nooit op nva. Maar indien ik zou kunnen kiezen tussen jansens en de wever,of tussen kwaad en erger, is de keuze vlug gemaakt.Ps. Ik ben gentenaar.

2 reacties

Op 28 juli 2012 omstreeks 12:43, zei Etienne Timmermans:

PS dus?? Das nog erger man .Lol

Op 28 juli 2012 omstreeks 12:51, zei Filip De Decker:

Who cares waar je voor kies en ik ben een stropke .

1 reacties

Op 29 juli 2012 omstreeks 07:56, zei Michel Van Limbergen:

Da's ecgt een streep door de rekening. lol

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN