Forum

Reacties

Horeca niet opgezet met titel ‘natste plek’

• maandag 30 juli 2012, 20h41

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 03 augustus 2012 omstreeks 21:01, zei Eddy Pyliser:

Aan de Vlaamse kust worden er miljoenen zwarte euro's verdiend.

Op 01 augustus 2012 omstreeks 08:43, zei Olga Vandeput:

@Pascal Declerck, ik denk dat de media gelijk hebben!

Op 01 augustus 2012 omstreeks 08:41, zei Christine Desch:

Misschien kunnen deze betweters hier eens ons een goede raad geven over hoe de onkosten van de maanden buiten het seizoen te betalen, wanneer er geen toeristen zijn.... Iedereen klaagt steen en been over de horeca.... maar niemand ziet dat er twee maanden van s'morgens vroeg tot s'avonds laat met plezier gewerkt wordt. En ondertussen hopen op een goed seizoen om de kalme wintermaanden met veel minder inkomsten dan uitgaven te overleven.

Op 01 augustus 2012 omstreeks 04:51, zei Jean Peeters:

typisch west-vlaams gezaag en geklaag. Ik zet de verwarming alvast wat hoger, dan hebben we iets sneller een kust in Brabant en Antwerpen

Op 31 juli 2012 omstreeks 21:56, zei Marnik Suply:

Misschien Vlamingen wat meer een thuisgevoel geven ...

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:42, zei Hugo De Waele:

Een positief bericht zou deugd doen? Liegen dus m.a.w.?

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:16, zei Marc Vandeveegaete:

Misschien een reusachtig sluitbaar dak boven Koksijde bouwen ! Te betalen natuurlijk door die altijd klagende horeca aldaar. Wetende dat ze die kosten uiteindelijk toch zullen recupereren op de naiëve toeristen die zich daar laten uitmelken.

Op 31 juli 2012 omstreeks 19:48, zei Jan De Meyer:

Misschien de kust verleggen naar de Limburg !!!

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 21:32, zei Jos Hoobergs:

Laat ze maar waar ze is, we zijn nu gerust !

Op 31 juli 2012 omstreeks 19:26, zei Mario Sinnesael:

Als het al zo gemakkelijk verdiend is aan de kust, waarom zit je dan nog de zaterdag bij te klussen in 't zwart en tijdens de week intussen nog van de staatskas te profiteren. Er is plaats genoeg aan de kust 'om dure prijzen te vragen en de btw in uw zakken te steken'...

Op 31 juli 2012 omstreeks 19:15, zei Herman Van Cauter:

@ Esther Lejeune : dit geldt voor elke zaak ! Waarom aan de kust een koffie 3 euro en meer moet kosten(aankoop 0,30 euro !) begrijp ik niet ? En meestal dan nog een rampzalige bediening door een onderbetaalde jobstudent ! De hotels zitten maar voor de helft vol, maar een concurrentiële prijs aanbieden, ho maar !Als het regent is er niks maar dan ook niks te beleven aan de kust, dus is het normaal dat de mensen voor minder dan de helft van deze woekerprijzen naar het buitenland trekken (zonzeker, mooie stranden, lekker en betaalbaar eten !)

Hoogst aantal stemmen

Op 31 juli 2012 omstreeks 17:59, zei Albert Jacobs:

gaan ze weer schijnheilig doen daar aan de kust en hebben ze nog niet genoeg verdiend met hun dure prijzen en dan nog de btw in hun zakken steken

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 18:37, zei Esther Lejeune:

U bekijkt het toch iets te eng, vrees ik. U hebt er geen idee van hoe hoog de loonlasten zijn, hoe streng en duur de eisen zijn van brandveiligheid, voedselveiligheid, enz.

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 18:53, zei Marc Denijs:

En hoeveel ze in het zwart werken?

Op 31 juli 2012 omstreeks 18:55, zei Michel Perry:

Ik vind dat die van de kust tegenwoordig veel noten op hunne zang hebben !!!!

Op 31 juli 2012 omstreeks 19:14, zei Sanne Maes:

Als er in juli nergens in België meer regen is gevallen dan in Koksijde, dan is dat geen negatief bericht maar een feit. Wat een gemekker toch weer zeg!

Op 31 juli 2012 omstreeks 19:15, zei Herman Van Cauter:

@ Esther Lejeune : dit geldt voor elke zaak ! Waarom aan de kust een koffie 3 euro en meer moet kosten(aankoop 0,30 euro !) begrijp ik niet ? En meestal dan nog een rampzalige bediening door een onderbetaalde jobstudent ! De hotels zitten maar voor de helft vol, maar een concurrentiële prijs aanbieden, ho maar !Als het regent is er niks maar dan ook niks te beleven aan de kust, dus is het normaal dat de mensen voor minder dan de helft van deze woekerprijzen naar het buitenland trekken (zonzeker, mooie stranden, lekker en betaalbaar eten !)

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:42, zei Hugo De Waele:

Een positief bericht zou deugd doen? Liegen dus m.a.w.?

Op 31 juli 2012 omstreeks 18:21, zei Jean-Pierre Huyghe:

Geef de stoeffers een brood, de klagers hebben geen nood...

Op 31 juli 2012 omstreeks 19:48, zei Jan De Meyer:

Misschien de kust verleggen naar de Limburg !!!

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 21:32, zei Jos Hoobergs:

Laat ze maar waar ze is, we zijn nu gerust !

Op 31 juli 2012 omstreeks 17:44, zei Pascal Deklerck:

Welk gezever krijgen we alweer? Er moet maar een plaatselijke onweder (blijven hangen) en er zijn al heel wat liters extra wat niet betekent dat dit een algemene regel is. Het is (al dan niet bewezen) nu eenmaal zo dat er eerder langs de kust opklaringen komen en soms mooi weer is tov binnenland. Ik heb het hiet niet over temperatuur maar zonneschijn! Ik heb 9 jaar in Gent gewerkt en ik heb heel veel verschillen gezien in weertype terwijl ik de kust opreed. Aan Aalter kon je al zien dat het helderder is naar het westen toe. Ik begrijp de mensen maar al te goed want tegenwoordig is in de media Limburg de betere plaats op alle gebied ???????

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:16, zei Marc Vandeveegaete:

Misschien een reusachtig sluitbaar dak boven Koksijde bouwen ! Te betalen natuurlijk door die altijd klagende horeca aldaar. Wetende dat ze die kosten uiteindelijk toch zullen recupereren op de naiëve toeristen die zich daar laten uitmelken.

Op 31 juli 2012 omstreeks 19:26, zei Mario Sinnesael:

Als het al zo gemakkelijk verdiend is aan de kust, waarom zit je dan nog de zaterdag bij te klussen in 't zwart en tijdens de week intussen nog van de staatskas te profiteren. Er is plaats genoeg aan de kust 'om dure prijzen te vragen en de btw in uw zakken te steken'...

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN