Forum

Reacties

Trouwdag Joke en Glenn wordt dag vol ongelukken

• maandag 30 juli 2012, 22h05

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 04 augustus 2012 omstreeks 00:33, zei Patrick Beckers:

Ik vind het goed dat het feest is doorgegaan, de tante zou het zeker gewild hebben. Voor haar is het zeer spijtig, want ze had zeker een dag later willen sterven. Ze had het voor geen geld willen missen. Maar ja een mens heeft niet te kiezen. Voor het koppeltje na tegenslag komt ook weer geluk, probeer het positief te bekijken.

Op 03 augustus 2012 omstreeks 23:55, zei roland thienpont:

Joke en Glenn eerst en vooralgefeliciteerd ,maar tevens mijn oprechte medeleven bij het heengaan van je tante Sterkte en geluk wens ik jullie verder en hoop dat jullei lang en gelukkig mogen samen leven Roland papa van kathleen

Op 03 augustus 2012 omstreeks 11:25, zei Jozef Decock:

Nooit de moed verliezen maakt dat tot jullie leuze. Zoek sterkte bij elkaar bij tegenslagen. Zo blijf je overeind in het leven. Maar het kan knap lastig zijn. Nooit opgeven, iedere keer opnieuw beginnen. Veel moed en geluk gewenst. J.H.A.

Op 31 juli 2012 omstreeks 10:26, zei Hilda Balas:

hopelijk krijgen jullie nog fijne jaartjes samen.

Op 31 juli 2012 omstreeks 10:26, zei Anita Baudonck:

wens jullie toch nog het allerbeste verder

Op 31 juli 2012 omstreeks 09:06, zei Els De Loof:

Wat prijs ik mij gelukkig dat ik in niets geloof!

Op 31 juli 2012 omstreeks 09:04, zei Kris Callewaert:

Toch nog veel geluk gewenst aan het jonge koppel. Zo'n dagen komen geen twee voor... @ Nicole Aerts : als je maar dit kan uitbazuinen, zou je beter niet reageren !

Op 31 juli 2012 omstreeks 08:47, zei Gerda Willems:

Dat is een misschien wel een teken dat jullie alles aankunnen en dat jullie huwelijk misschien één van de weinige is dat zal blijven duren. Zeer veel geluk gewenst! @Nicole Aerts: het is niet omdat jij en ik niet geslaagd zijn in ons huwelijk dat het hunne per definitie een ramp is. Schaam u voor deze uitspraak. U bent ook gehuwd in de veronderstelling dat het voor eeuwig en altijd zou zijn, helaas is het anders uitgedraaid, ook bij mij zo. Maar ik zou het direct opnieuw doen als mijn vriend me zou vragen...

Op 31 juli 2012 omstreeks 07:59, zei Erik Snarevlis:

Hoe erg zeg, ik weet niet of ik de feesten zou kunnen laten doorgaan als dat allemaal gebeurd.

Op 31 juli 2012 omstreeks 07:46, zei Mark Grosemans:

gelukkig was het niet vrijdag den 13de !

Hoogst aantal stemmen

Op 31 juli 2012 omstreeks 06:51, zei Marc Kenis:

Dat huwelijk heeft daar niets mee te maken , die gebeurtenissen zouden zonder dat huwelijk ook wel gebeurd zijn .

Op 31 juli 2012 omstreeks 08:47, zei Gerda Willems:

Dat is een misschien wel een teken dat jullie alles aankunnen en dat jullie huwelijk misschien één van de weinige is dat zal blijven duren. Zeer veel geluk gewenst! @Nicole Aerts: het is niet omdat jij en ik niet geslaagd zijn in ons huwelijk dat het hunne per definitie een ramp is. Schaam u voor deze uitspraak. U bent ook gehuwd in de veronderstelling dat het voor eeuwig en altijd zou zijn, helaas is het anders uitgedraaid, ook bij mij zo. Maar ik zou het direct opnieuw doen als mijn vriend me zou vragen...

Op 31 juli 2012 omstreeks 09:04, zei Kris Callewaert:

Toch nog veel geluk gewenst aan het jonge koppel. Zo'n dagen komen geen twee voor... @ Nicole Aerts : als je maar dit kan uitbazuinen, zou je beter niet reageren !

Op 31 juli 2012 omstreeks 10:26, zei Hilda Balas:

hopelijk krijgen jullie nog fijne jaartjes samen.

Op 31 juli 2012 omstreeks 10:26, zei Anita Baudonck:

wens jullie toch nog het allerbeste verder

Op 31 juli 2012 omstreeks 09:06, zei Els De Loof:

Wat prijs ik mij gelukkig dat ik in niets geloof!

Op 31 juli 2012 omstreeks 07:46, zei Mark Grosemans:

gelukkig was het niet vrijdag den 13de !

Op 31 juli 2012 omstreeks 07:59, zei Erik Snarevlis:

Hoe erg zeg, ik weet niet of ik de feesten zou kunnen laten doorgaan als dat allemaal gebeurd.

Op 03 augustus 2012 omstreeks 11:25, zei Jozef Decock:

Nooit de moed verliezen maakt dat tot jullie leuze. Zoek sterkte bij elkaar bij tegenslagen. Zo blijf je overeind in het leven. Maar het kan knap lastig zijn. Nooit opgeven, iedere keer opnieuw beginnen. Veel moed en geluk gewenst. J.H.A.

Op 03 augustus 2012 omstreeks 23:55, zei roland thienpont:

Joke en Glenn eerst en vooralgefeliciteerd ,maar tevens mijn oprechte medeleven bij het heengaan van je tante Sterkte en geluk wens ik jullie verder en hoop dat jullei lang en gelukkig mogen samen leven Roland papa van kathleen

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN