Forum

Reacties

Mannen hebben grotere overlevingskans bij scheepsramp

• dinsdag 31 juli 2012, 07h25

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 31 juli 2012 omstreeks 16:45, zei Herman Van Cauter:

nu zeker hebben de mannen meer kans ! aangezien de vrouwen altijd mekkeren over gelijke behandeling , mag hun voorkeursbehandeling die ze al eeuwen genieten ook eindelijk stoppen !

Op 31 juli 2012 omstreeks 09:20, zei Claude Pinet:

De TITANIC????? Iedereen weet toch dat daar geen reddingsboten genoeg aanwezig waren en dat die naar 'vrouwen en kinderen eerst' gingen. Normaal dan ook dat vrouwen meer overleefden. Ga maar eens in dat ijskoude water liggen... Dank u mannen?

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 12:18, zei Nicole Buysse:

Pardon? De zin van je reactie ontgaat me enigermate.... Het lijkt wel of je het schandalig vind dat de vrouwen en kinderen voorrang kregen. In die tijd was dat de normaalste zaak van de wereld, en ik ben ervan overtuigd dat de vrouwen die op deze manier overleefden wel degelijk dankbaar waren aan de mannen die hun leven heben geofferd.

Hoogst aantal stemmen

Op 31 juli 2012 omstreeks 16:45, zei Herman Van Cauter:

nu zeker hebben de mannen meer kans ! aangezien de vrouwen altijd mekkeren over gelijke behandeling , mag hun voorkeursbehandeling die ze al eeuwen genieten ook eindelijk stoppen !

Op 31 juli 2012 omstreeks 09:20, zei Claude Pinet:

De TITANIC????? Iedereen weet toch dat daar geen reddingsboten genoeg aanwezig waren en dat die naar 'vrouwen en kinderen eerst' gingen. Normaal dan ook dat vrouwen meer overleefden. Ga maar eens in dat ijskoude water liggen... Dank u mannen?

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 12:18, zei Nicole Buysse:

Pardon? De zin van je reactie ontgaat me enigermate.... Het lijkt wel of je het schandalig vind dat de vrouwen en kinderen voorrang kregen. In die tijd was dat de normaalste zaak van de wereld, en ik ben ervan overtuigd dat de vrouwen die op deze manier overleefden wel degelijk dankbaar waren aan de mannen die hun leven heben geofferd.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN