Forum

Reacties

Huiszoeking bij buurtbewoners vermoorde Priscilla (14)

• dinsdag 31 juli 2012, 13h54

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 31 juli 2012 omstreeks 21:54, zei Patrick De Groote:

Weet je wat ik zeg van onze zogezegde speurders hier in dit land?Dikke prutsers,nullen,weten niet hoe ze sporen moeten onderzoeken of ermee om te gaan,ze zijn gewoon niet bekwaam hier in dit arm landje?misschien komt er een nieuw onderzoek binnen 30jaar zoals bij de bende van NIJVEL,of zie naar de kasteelmoord?ook nog geen steevaste bewijzen wie wat heeft gedaan enz...?dikke sukkels!of zoals gewoonlijk geen budget meer om beter onderzoekstechnieken te doen!!!

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:59, zei Robin Cauwels:

Wie weet zijn er al sporen maar daarom weet de pers daar nog niets van e, ze moeten het zwart op wit kunnen bewijzen en diegene die die laffe daad gedaan heeft moeten nog bekennen maar hij zal wel kraken ze de lafaard.

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:53, zei Robin Cauwels:

Je moet niet alles geloven wat het parket zegt: er worden daar twee huizen leeggehaald en die buur verzwijgt weeral iets voor de pers... 'Da gaak u nie zeggen', zei hij. Hoelang gaat deze soap nog duren...???

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:53, zei Liliane Luyten:

'Witse' zou allang belangrijke aanwijzingen gevonden hebben!Het zal 'per toeval' moeten uitkomen denk ik,zoals in Brussel met die Roemeen die twee moorden op zijne kerfstok had.de lichaamstaal van die buurman is ook helemaal niet of hij schuldig zou zijn.Die mensen lopen daar wel veel over en weer bij mekaar.Ze weten ook veel over mekaar .Speurders kunnen de knoop niet ontwarren. Nergens aanknopingspunten .Kan nog een hele andere wending nemen.

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:44, zei Robin Cauwels:

U speelt precies in Witse.

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:41, zei Robin Cauwels:

Je moet niet alles geloven wat het parket zegt: er worden daar twee huizen leeggehaald en die buur verzwijgt weeral iets voor de pers... 'Da gaak u nie zeggen', zei hij. Hoelang gaat deze soap nog duren...???

Op 31 juli 2012 omstreeks 17:16, zei Rudy Coussens:

Levenslang lees ik .... wat is levenslang hier ? dit geloof je toch niet ?

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:54, zei Robin Cauwels:

levenslang is levenslang en dan kom je niet meer vrij. Diegene die dit op zijn geweten heeft mogen ze van mijn part nog een strengere straf geven.

Op 31 juli 2012 omstreeks 17:09, zei Robin Cauwels:

Ge kunt hem in principe nie beschuldigen zonder bewijzen e... Das nu éénmaal de wet e... Het feit da ze hem al zo véél lastiggevallen hebben en hij zelf zo onschuldig overkomt zegt voor mij al genoeg maar voor hetzelfde spreekt die vent de waarheid... Maar wie 'kan' het dan wel zijn, die vraag stel ik mij al héél lang. 'Crime Of Passion', ik blijf erbij en hij past volledig in da profiel dus. Ik heb zo meer en meer het gevoel dat ze hem/haar nooit gaan vinden.

Op 31 juli 2012 omstreeks 17:02, zei Tony De Clercq:

Ik denk dat er een verrassing in de maak is

Op 31 juli 2012 omstreeks 16:44, zei Oscar Allard:

@Els De Looft : levenslang dat bestaat niet in België de moordenaars, gangsters, dieven, enz... zijn beschermd door onze (zogezegde) justitie, zie de zaak Martin !!!!!!!!!!!!!!!!

Op 31 juli 2012 omstreeks 16:39, zei Jan Van Reeth:

Helaas beste Els, Als michel martin , veroordeeld in 2004 tot 30 jaar al na 8 jaar vrijkomt voor 4 moorden, dan zal deze dader(es) hooguit 2 jaar zitten genieten van fitness en jacuzzi op onze kosten... En toch durven de beleidsmensen ons vragen om vertrouwen te hebben in justitie. Als 't niet zo triestig was, je zou erom kunnen lachen (met die beleidsmensen).

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:55, zei Robin Cauwels:

vergeet het maar

Op 31 juli 2012 omstreeks 15:32, zei Els De Loof:

Hopelijk hebben ze die schurk vlug te pakken.Levenslang!

Hoogst aantal stemmen

Op 31 juli 2012 omstreeks 16:44, zei Oscar Allard:

@Els De Looft : levenslang dat bestaat niet in België de moordenaars, gangsters, dieven, enz... zijn beschermd door onze (zogezegde) justitie, zie de zaak Martin !!!!!!!!!!!!!!!!

Op 31 juli 2012 omstreeks 16:39, zei Jan Van Reeth:

Helaas beste Els, Als michel martin , veroordeeld in 2004 tot 30 jaar al na 8 jaar vrijkomt voor 4 moorden, dan zal deze dader(es) hooguit 2 jaar zitten genieten van fitness en jacuzzi op onze kosten... En toch durven de beleidsmensen ons vragen om vertrouwen te hebben in justitie. Als 't niet zo triestig was, je zou erom kunnen lachen (met die beleidsmensen).

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:55, zei Robin Cauwels:

vergeet het maar

Op 31 juli 2012 omstreeks 17:02, zei Tony De Clercq:

Ik denk dat er een verrassing in de maak is

Op 31 juli 2012 omstreeks 14:34, zei Marc Voets:

Als het dezelfde is van wie de auto zowel van binnen als van buiten grondig gereinigd werd door een buurjongen die ook present was bij de uitstap naar de hamburgertent in Halle vind ik dat deze huiszoeking reeds veel eerder had moeten gebeuren ten laste of ter ontlasting van deze buurtbewoner. Moest hij betrokken zijn heeft hij intussen ruim de tijd gehad om sporen te wissen. Ik begrijp de timing v/d onderzoeksrechter echt niet: de tot nu toe de enige mogelijke verdachte en de huiszoeking in zijn woonst gebeurt na 10 dagen!

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 22:41, zei Hendrik Mouton:

Ze hebben zijn huis reeds doorzocht, trouwens die van die jongen ook. LEES eens HEEL de artikels.

Op 31 juli 2012 omstreeks 15:32, zei Els De Loof:

Hopelijk hebben ze die schurk vlug te pakken.Levenslang!

Op 31 juli 2012 omstreeks 17:16, zei Rudy Coussens:

Levenslang lees ik .... wat is levenslang hier ? dit geloof je toch niet ?

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:54, zei Robin Cauwels:

levenslang is levenslang en dan kom je niet meer vrij. Diegene die dit op zijn geweten heeft mogen ze van mijn part nog een strengere straf geven.

Op 31 juli 2012 omstreeks 17:09, zei Robin Cauwels:

Ge kunt hem in principe nie beschuldigen zonder bewijzen e... Das nu éénmaal de wet e... Het feit da ze hem al zo véél lastiggevallen hebben en hij zelf zo onschuldig overkomt zegt voor mij al genoeg maar voor hetzelfde spreekt die vent de waarheid... Maar wie 'kan' het dan wel zijn, die vraag stel ik mij al héél lang. 'Crime Of Passion', ik blijf erbij en hij past volledig in da profiel dus. Ik heb zo meer en meer het gevoel dat ze hem/haar nooit gaan vinden.

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:53, zei Robin Cauwels:

Op 31 juli 2012 omstreeks 21:54, zei Patrick De Groote:

Weet je wat ik zeg van onze zogezegde speurders hier in dit land?Dikke prutsers,nullen,weten niet hoe ze sporen moeten onderzoeken of ermee om te gaan,ze zijn gewoon niet bekwaam hier in dit arm landje?misschien komt er een nieuw onderzoek binnen 30jaar zoals bij de bende van NIJVEL,of zie naar de kasteelmoord?ook nog geen steevaste bewijzen wie wat heeft gedaan enz...?dikke sukkels!of zoals gewoonlijk geen budget meer om beter onderzoekstechnieken te doen!!!

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:59, zei Robin Cauwels:

Wie weet zijn er al sporen maar daarom weet de pers daar nog niets van e, ze moeten het zwart op wit kunnen bewijzen en diegene die die laffe daad gedaan heeft moeten nog bekennen maar hij zal wel kraken ze de lafaard.

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:41, zei Robin Cauwels:

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN