Forum

Reacties

Microsoft verandert Hotmail in Outlook.com

• dinsdag 31 juli 2012, 20h04

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 02 augustus 2012 omstreeks 16:46, zei Wolf Lambert:

Ik wil even graag zeggen aan alle gebruikers dat er geen enkel probleem is. Ik heb ook een hotmail-adres, en ik was hier ook ongerust over. Maar het is heel simpel. Bezoek gewoon eens www.outlook.com, en meld je aan met je hotmail (hoeft niet indien al gebeurd). Zo simpel is het! Nu ben je een outlook-gebruiker, maar je behoudt je hotmail-adres. Indien je dit wenst, kun je instellen dat je je e-mailadres wijzigt naar @outlook.com, maar mails die verstuurd worden naar je hotmail-adres worden dan automatisch doorgestuurd hier naartoe. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen!

Op 01 augustus 2012 omstreeks 15:22, zei Olivier Spiliers:

EINDELIJK van al die spam vanaf! Kunnen ze morgen al de boeken niet dichtdoen?

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:42, zei Jan De Maeyer:

Als je die vragen aan Google had gesteld ipv aan de krant dan had je nu al het antwoord gekend.

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:21, zei Eddy Smits:

Facebook maakt alles kapot. zo wel ons als online mensen als huwelijken en noem maar op

1 reacties

Op 01 augustus 2012 omstreeks 06:39, zei Kristof De Smet:

Hoe kan een online vriendenboekje nu iets kapot maken?Als er iets kapot gemaakt wordt is het nog altijd de mens zelf die het kapot maakt waar!Neem eens verantwoordelijkheid in plaats van altijd de schuld op levenloze dingen te steken zoals facebook en films en videogames enz...

Op 31 juli 2012 omstreeks 21:15, zei Ann Dupont:

en wat gebeurt er voor al die hotmail-klanten die geen office gebruiken?? Gaan die nu allemaal hun account verliezen?

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:32, zei Deborah Adam:

Hotmail krijgt gewoon een andere naam 'outlook', en kan je dus blijven online gebruiken. Je kan nu al inloggen bij de nieuwe versie van hotmail.

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:15, zei Peter De Krekel:

Vermelden wat je te doen staat als je een hotmail account hebt was te veel tekst om in de pagina te passen zeker ?

Hoogst aantal stemmen

Op 31 juli 2012 omstreeks 20:15, zei Peter De Krekel:

Vermelden wat je te doen staat als je een hotmail account hebt was te veel tekst om in de pagina te passen zeker ?

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:21, zei Eddy Smits:

Facebook maakt alles kapot. zo wel ons als online mensen als huwelijken en noem maar op

1 reacties

Op 01 augustus 2012 omstreeks 06:39, zei Kristof De Smet:

Hoe kan een online vriendenboekje nu iets kapot maken?Als er iets kapot gemaakt wordt is het nog altijd de mens zelf die het kapot maakt waar!Neem eens verantwoordelijkheid in plaats van altijd de schuld op levenloze dingen te steken zoals facebook en films en videogames enz...

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:42, zei Jan De Maeyer:

Als je die vragen aan Google had gesteld ipv aan de krant dan had je nu al het antwoord gekend.

Op 31 juli 2012 omstreeks 21:15, zei Ann Dupont:

en wat gebeurt er voor al die hotmail-klanten die geen office gebruiken?? Gaan die nu allemaal hun account verliezen?

1 reacties

Op 31 juli 2012 omstreeks 23:32, zei Deborah Adam:

Hotmail krijgt gewoon een andere naam 'outlook', en kan je dus blijven online gebruiken. Je kan nu al inloggen bij de nieuwe versie van hotmail.

Op 01 augustus 2012 omstreeks 15:22, zei Olivier Spiliers:

EINDELIJK van al die spam vanaf! Kunnen ze morgen al de boeken niet dichtdoen?

Op 02 augustus 2012 omstreeks 16:46, zei Wolf Lambert:

Ik wil even graag zeggen aan alle gebruikers dat er geen enkel probleem is. Ik heb ook een hotmail-adres, en ik was hier ook ongerust over. Maar het is heel simpel. Bezoek gewoon eens www.outlook.com, en meld je aan met je hotmail (hoeft niet indien al gebeurd). Zo simpel is het! Nu ben je een outlook-gebruiker, maar je behoudt je hotmail-adres. Indien je dit wenst, kun je instellen dat je je e-mailadres wijzigt naar @outlook.com, maar mails die verstuurd worden naar je hotmail-adres worden dan automatisch doorgestuurd hier naartoe. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN