Forum

Reacties

Jackpot Euro Millions stijgt naar 176 miljoen euro

• woensdag 01 augustus 2012, 06h24

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 01 augustus 2012 omstreeks 17:13, zei Johan Van Hecke:

ik zou echt maar max 10 percent voor mezelf houden..de rest beleggen aan de hoogst mogelijke rente ,en in een soort nobelprijs structuur stoppen.. en dan elk jaar die rentes gebruiken voor projecten voor de armsten. Ik zou het zelf heel goed hebben, en mijn leven zou VEEL meer zin krijgen. Voila !

Op 01 augustus 2012 omstreeks 16:21, zei Dirk Volleman:

ik zou alles verdelen onder de armen,1 onder linker en 1 onder de rechter arm.

Op 01 augustus 2012 omstreeks 13:29, zei Norbert Thieren:

Als je vraagt wat de modale mens zou doen met dat geld denken ze maar aan reizen en dergelijke banaliteiten, terwijl je hiermee zoveel ellende zou kunnen verzachten.

Op 01 augustus 2012 omstreeks 13:14, zei Glenn Smits:

Ik heb zoveel jaar geleden, toen euromillions nog niet zo lang bestond, eens gedroomd dat er een recordbedrag van 216 miljoen gewonnen werd. Ben toen stom geweest om de nummers niet op te schrijven :(

Op 01 augustus 2012 omstreeks 12:11, zei Marc De Lauw:

Zou de volledige som zelfs niet willen winnen,2 miljoen zou voor mij ruim voldoende zijn tot het einde van mijn dagen,want anders heb je toch geen leven meer ,of zoals de heer hierboven zegt waarom geen 176 mensen gelukkig maken met 1 miljoen

1 reacties

Op 01 augustus 2012 omstreeks 12:34, zei Carine Hubrechts:

niemand die jou tegenhoudt om 2 miljoen te houden en de andere 174 miljoen verder te verloten of uit te delen aan andere mensen...

Op 01 augustus 2012 omstreeks 08:54, zei Lieve Vandamme:

Waarom die duizelingwekkende bedragen niet verdelen in kleinere winsten???? Zo kan men vb 178 mensen met één miljoen gelukkig maken, wat zeer goed van pas zou komen in deze aanslepende crisis!!! Wat moet één persoon gaan doen met zo'n bedrag???

1 reacties

Op 01 augustus 2012 omstreeks 10:33, zei Lorenzo Schoovaerts:

Wel als ze 'maar' 1 miljoen euro verdelen aou er haast niemand meer speleb. Vergete niet dat de Lotto een bedrijf is he. Uiteindelijk keren ze misschien slechts 40% uit van al wat binnen komt! Weet het niet exact maar het zal zeker niet alles zijn. Maar idd, waarom 1 individu 178 miljoen? Kan evengoed zijn dat verschillende mensen een deeltje winnen he. Ik hoop in elk geval dat ik hem win :-) Ik zou zeker wel dingen voor goede doelen doen hoor! Really.

Op 01 augustus 2012 omstreeks 08:27, zei Bart Vansteenkiste:

Wint da nekeer :)

Op 01 augustus 2012 omstreeks 07:31, zei Eddy Boni:

laat maar komen die jackpot

Hoogst aantal stemmen

Op 01 augustus 2012 omstreeks 08:54, zei Lieve Vandamme:

Waarom die duizelingwekkende bedragen niet verdelen in kleinere winsten???? Zo kan men vb 178 mensen met één miljoen gelukkig maken, wat zeer goed van pas zou komen in deze aanslepende crisis!!! Wat moet één persoon gaan doen met zo'n bedrag???

1 reacties

Op 01 augustus 2012 omstreeks 10:33, zei Lorenzo Schoovaerts:

Wel als ze 'maar' 1 miljoen euro verdelen aou er haast niemand meer speleb. Vergete niet dat de Lotto een bedrijf is he. Uiteindelijk keren ze misschien slechts 40% uit van al wat binnen komt! Weet het niet exact maar het zal zeker niet alles zijn. Maar idd, waarom 1 individu 178 miljoen? Kan evengoed zijn dat verschillende mensen een deeltje winnen he. Ik hoop in elk geval dat ik hem win :-) Ik zou zeker wel dingen voor goede doelen doen hoor! Really.

Op 01 augustus 2012 omstreeks 07:31, zei Eddy Boni:

laat maar komen die jackpot

Op 01 augustus 2012 omstreeks 08:27, zei Bart Vansteenkiste:

Wint da nekeer :)

Op 01 augustus 2012 omstreeks 13:14, zei Glenn Smits:

Ik heb zoveel jaar geleden, toen euromillions nog niet zo lang bestond, eens gedroomd dat er een recordbedrag van 216 miljoen gewonnen werd. Ben toen stom geweest om de nummers niet op te schrijven :(

Op 01 augustus 2012 omstreeks 13:29, zei Norbert Thieren:

Als je vraagt wat de modale mens zou doen met dat geld denken ze maar aan reizen en dergelijke banaliteiten, terwijl je hiermee zoveel ellende zou kunnen verzachten.

Op 01 augustus 2012 omstreeks 16:21, zei Dirk Volleman:

ik zou alles verdelen onder de armen,1 onder linker en 1 onder de rechter arm.

Op 01 augustus 2012 omstreeks 12:11, zei Marc De Lauw:

Zou de volledige som zelfs niet willen winnen,2 miljoen zou voor mij ruim voldoende zijn tot het einde van mijn dagen,want anders heb je toch geen leven meer ,of zoals de heer hierboven zegt waarom geen 176 mensen gelukkig maken met 1 miljoen

1 reacties

Op 01 augustus 2012 omstreeks 12:34, zei Carine Hubrechts:

niemand die jou tegenhoudt om 2 miljoen te houden en de andere 174 miljoen verder te verloten of uit te delen aan andere mensen...

Op 01 augustus 2012 omstreeks 17:13, zei Johan Van Hecke:

ik zou echt maar max 10 percent voor mezelf houden..de rest beleggen aan de hoogst mogelijke rente ,en in een soort nobelprijs structuur stoppen.. en dan elk jaar die rentes gebruiken voor projecten voor de armsten. Ik zou het zelf heel goed hebben, en mijn leven zou VEEL meer zin krijgen. Voila !

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN