Forum

Reacties

Open VLD Oostende stelt verkiezingsteam voor

• donderdag 02 augustus 2012, 22h01

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 04 augustus 2012 omstreeks 23:28, zei Dirk De Vos:

In elk geval is Oostende er niet op verslechterd. Diegenen die dat niet zien zijn stekeblind of hebben selectieve blindheid voor de verwezenlijkingen van deze coalitie. Goed trouwens dat drie partijen kunnen meebesturen. Grote representativiteit van de bevolking. Ik weet bij god niet meneer Deschepper wie de geboren verliezers zijn. Of is je reactie ingegeven door vriendjespolitiek met ... (ik weet het in elk geval door naar je Facebook te kijken)

Op 04 augustus 2012 omstreeks 11:10, zei André Deschepper:

Geboren verliezers Open VLD ze gaan hand in hand met de SP ondergaan in Oostende gelyk een duikboot.Vlamingen zyn het stampe beu om op die oude patyen te stemmen waar ze dan achter af de duppe van zyn.

Hoogst aantal stemmen

Op 04 augustus 2012 omstreeks 11:10, zei André Deschepper:

Geboren verliezers Open VLD ze gaan hand in hand met de SP ondergaan in Oostende gelyk een duikboot.Vlamingen zyn het stampe beu om op die oude patyen te stemmen waar ze dan achter af de duppe van zyn.

Op 04 augustus 2012 omstreeks 23:28, zei Dirk De Vos:

In elk geval is Oostende er niet op verslechterd. Diegenen die dat niet zien zijn stekeblind of hebben selectieve blindheid voor de verwezenlijkingen van deze coalitie. Goed trouwens dat drie partijen kunnen meebesturen. Grote representativiteit van de bevolking. Ik weet bij god niet meneer Deschepper wie de geboren verliezers zijn. Of is je reactie ingegeven door vriendjespolitiek met ... (ik weet het in elk geval door naar je Facebook te kijken)

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN