Forum

Reacties

Justine Henin: ‘Kim zit in dezelfde vicieuze cirkel als ik'

• zondag 05 augustus 2012, 01h49

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:47, zei Christiaan Goethals:

Ik heb Justin altijd een ijzerbijter gevonden. Ik heb die nooit een aangenaam iemand gevonden Heel verschil met Clijsters, die heel sociaal en vriendelijk is. Hoeveel pinten hebben ze al mogen drinken bij Henin, geen enkele. Bij Kim mochten ze allemaal komen. Zijn jullie dat vergeten misschien?

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:08, zei Kim Jansens:

Je kan Kim niet vergeelijken met Justine. Henin overklast Clijsters op alle gebied.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 20:19, zei Guy Vanhuysse:

Het deed mijn bloed stollen toen ik Klijsters zag, ik dacht, nu denkt ze hoe sneller hoe beter dit voorbij is, met een gezicht als een baviaan, zoals haar vader trouwens, Limburgse ellende, geen klasse, enkel een domme koe, die niks meer heeft, de vooravond van een koe, na de kompetitie een walvis ...ik heb haar nooit gemogen, denk er maar over na Limburgse catastrofe

3 reacties

Op 05 augustus 2012 omstreeks 21:11, zei Kim Jansens:

Sublieme ode aan KC. Wat is Justine toch een klassevrouw.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 18:34, zei Luc Mertens:

Wat (C)lijsters in uw ogen ook mag zijn beste...ze is zéker héél wat beleefder, (én beschaafder) dan u dat bent. Hier is alleen plaatsvervangende schaamte op z'n plaats...nul, niets, zero niveau. Jullie vuilspuiters nemen werkelijk een aparte plaats in bij de evolutie.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:12, zei Kris Lamon:

Ik begrijp niet dat je jezelf niet in vraag stelt bij zulk een tekst hierboven. Ik walg bij je commentaar, buiten de schrijffouten die helemaal niet te begrijpen zijn, kan ik er niet bij dat zo'n taal van deze tijd is. Zielig noem ik dat, heel zielig.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 20:12, zei Danny Yde:

yep, zoeen als Henin gaan we nooit meer hebben.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 11:57, zei Luc Van Rensbergen:

Justine heeft altijd na haar gewonnen of verloren wedstrijden een eerlijk antwoord gegeven en niet rond de pot gedraaid zoals Kim.Als ik naar haar wedstrijden keek noemde ik haar een echt Brabands boerenpaard,karakter,sterkte en een werker.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 08:58, zei michel vannt:

Justine legt hier de vinger op de gapende wonde, alleen de ondertoon in het gesprek zegt dat Mvr Henin toch ergens iets mist. Maar wat me het meeste verontrust is dat ze met al haar now-how niets aan kan.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 08:54, zei Luc Mertens:

Eerlijk en zonder veel tralala...zoals ze altijd al was.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 03:06, zei Karin Noort:

Dat is inderdaad het grote verschil tussen Justine en Kim: Justine is niet hypocriet, ze is eerlijk en oprecht tegenover de mensen en acteert enkel op het toneel. Kim daarentegen is mediageil en doet alles om populair te zijn en toch maar in de belangstelling te staan, wil iedereen de vriend zijn. Wellicht dat Justine daarom meer 'echte fans' heeft dan Kim... Justine is en was een grote dame op en naast het terrein.

Hoogst aantal stemmen

Op 05 augustus 2012 omstreeks 03:06, zei Karin Noort:

Dat is inderdaad het grote verschil tussen Justine en Kim: Justine is niet hypocriet, ze is eerlijk en oprecht tegenover de mensen en acteert enkel op het toneel. Kim daarentegen is mediageil en doet alles om populair te zijn en toch maar in de belangstelling te staan, wil iedereen de vriend zijn. Wellicht dat Justine daarom meer 'echte fans' heeft dan Kim... Justine is en was een grote dame op en naast het terrein.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 08:54, zei Luc Mertens:

Eerlijk en zonder veel tralala...zoals ze altijd al was.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 11:57, zei Luc Van Rensbergen:

Justine heeft altijd na haar gewonnen of verloren wedstrijden een eerlijk antwoord gegeven en niet rond de pot gedraaid zoals Kim.Als ik naar haar wedstrijden keek noemde ik haar een echt Brabands boerenpaard,karakter,sterkte en een werker.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 08:58, zei michel vannt:

Justine legt hier de vinger op de gapende wonde, alleen de ondertoon in het gesprek zegt dat Mvr Henin toch ergens iets mist. Maar wat me het meeste verontrust is dat ze met al haar now-how niets aan kan.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 20:19, zei Guy Vanhuysse:

Het deed mijn bloed stollen toen ik Klijsters zag, ik dacht, nu denkt ze hoe sneller hoe beter dit voorbij is, met een gezicht als een baviaan, zoals haar vader trouwens, Limburgse ellende, geen klasse, enkel een domme koe, die niks meer heeft, de vooravond van een koe, na de kompetitie een walvis ...ik heb haar nooit gemogen, denk er maar over na Limburgse catastrofe

3 reacties

Op 05 augustus 2012 omstreeks 21:11, zei Kim Jansens:

Sublieme ode aan KC. Wat is Justine toch een klassevrouw.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 18:34, zei Luc Mertens:

Wat (C)lijsters in uw ogen ook mag zijn beste...ze is zéker héél wat beleefder, (én beschaafder) dan u dat bent. Hier is alleen plaatsvervangende schaamte op z'n plaats...nul, niets, zero niveau. Jullie vuilspuiters nemen werkelijk een aparte plaats in bij de evolutie.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:12, zei Kris Lamon:

Ik begrijp niet dat je jezelf niet in vraag stelt bij zulk een tekst hierboven. Ik walg bij je commentaar, buiten de schrijffouten die helemaal niet te begrijpen zijn, kan ik er niet bij dat zo'n taal van deze tijd is. Zielig noem ik dat, heel zielig.

Op 05 augustus 2012 omstreeks 20:12, zei Danny Yde:

yep, zoeen als Henin gaan we nooit meer hebben.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:47, zei Christiaan Goethals:

Ik heb Justin altijd een ijzerbijter gevonden. Ik heb die nooit een aangenaam iemand gevonden Heel verschil met Clijsters, die heel sociaal en vriendelijk is. Hoeveel pinten hebben ze al mogen drinken bij Henin, geen enkele. Bij Kim mochten ze allemaal komen. Zijn jullie dat vergeten misschien?

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:08, zei Kim Jansens:

Je kan Kim niet vergeelijken met Justine. Henin overklast Clijsters op alle gebied.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN