Forum

Reacties

Piet Huysentruyt duwt ijs in neus van Bernadette

• zondag 05 augustus 2012, 21h08

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 07 augustus 2012 omstreeks 12:37, zei Stef Sant:

Voor Roos: Over volgende tekst (internet) kun je ne keer nadenken: ' Geëten Tijdens een boswandeling kwamen we op het onderwerp: “Wat een raar woord is gegeten eigenlijk”. Het rare zit in die extra “g” die er in de voltooid verleden tijd bijkomt. We konden geen ander werkwoord vinden waar dit fenomeen zich voordoet. Het is dan ook volstrekt onlogisch. Uit mijn Brabantse jeugd herinnerde ik me dat kinderen vaak “geëten” zeiden (”Hedde gullie al geëten”). Doen Randstadkinderen dat ook? En weet iemand een verklaring voor het die extra “g“? Even Googelen leverde geen link die hier licht op werpt. Wel kwam ik een interessant verhaal tegen over het verschil tussen de linguïstische en de psycho-linguïstische benadering van taal en corpusanalyse met behulp van Google' Hello Roos, dit kun je mischien eens aan Piet voorleggen als hij langs komt met zijn lepeltje maar ik geef je weinig hoop.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 15:13, zei Karina Verhegghen:

Dit is van generlei nieuwswaarde!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:44, zei René De Wilde:

Wat 'n nieuws ! Dat heeft hij bij anderen, al 500 keer gedaan. Gaat zoiets nog altijd in het nieuws komen, als hij ijs of een stukje crème tegen iemands' neus plakt ?

Op 06 augustus 2012 omstreeks 12:03, zei Gerda Willems:

iedereen hier vindt het maar onnozel nieuws, maar je klikt er dan toch op...

Op 06 augustus 2012 omstreeks 11:40, zei William Kindekens:

hij heeft geld dan mag en kan alles. maar hij is en blijft een vettig ventje. is het zo erg gesteld met de media. ik denk dat er belangrijke zaken zijn voor over te schrijven. dat de lezer echt interesseren.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 11:31, zei herman wendy:

Man, man, ik kom niet meer bij. Deze persoon is erom bekend dat hij van grapjes houdt, zolang ze niet met hem worden uitgehaald. Een ander mag belachelijk worden gemaakt, maar blijf van hem af. Sympathiek individu, maar niet echt.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 11:30, zei Gaston De Winter:

Wow !!!!Ik schrok ervan dat Piet zoiets zou doen,je moet maar lef hebben hé?De tijd van tegenwoordig durven alles ????Misschien komt het op tv vanavond in het nieuws???man,man man.............

Op 06 augustus 2012 omstreeks 11:29, zei Frans Verstrepen:

Ik blijf er bijna in! Die ouwe Huys Pietentruyt toch. Wat gaan we nog allemaal meemaken. Goed toch dat we de Kampinoenen nog hebben. M'n zomer kan haast ni meer stuk.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 11:18, zei Rudolf Leplae:

Als De Wever geen windje meer laat en zijn nieuw kostuum naar de nieuwkuis is, moet men toch over iets schrijven.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:36, zei Fred Verhaeghe:

Mevrouw Bernadette, als je een nar in huis haalt, thja....................................

Hoogst aantal stemmen

Op 06 augustus 2012 omstreeks 08:17, zei Koen Vanhove:

Schokkend! Wereldnieuws! ... Wat doet zoiets eigenlijk plaats te nemen op de voorpagina van deze website!?

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:50, zei Roos De Fauw:

'wat doet zoiets eigenlijk plaats te nemen...' amai behoorlijk nederlands kan je ook niet he ?

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:13, zei Gabriël Delrue:

SOS --- haal hem van het scherm

3 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:38, zei Guy Vanhuysse:

inderdaad haal deze 'zieke' idiood van het scherm, hij kan niet eens algemeen nederlands spreken, westvlaamse mislukkeling, iedereen lacht je uit, heb je het dan nog niet begrepen, zelfs in frankrijk heb je geen respect, alleen het geld telt, ik hoop dat je snel helemaal ziek wordt en ons allen met rust laat fucking aswhole

3 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 12:59, zei Jef Van Oekel:

Pilletje vergeten ?

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:33, zei Hans Snijkers:

guy, idiood is wel met 'T' en het moet asshole zijn!! leer eerst eens correct Nederlands te schrijven voor je reacties plaatst.

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 18:47, zei Jean Marie Peeters:

is volledig naast de kwestie ieder schrijft wel al eens foutjes !!!mag men daarom niet mee reageren ???

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:34, zei Florian De Clercq:

Idioot in plaats van 'idiood', asshole in plaats van 'aswhole', en dan nog hoofdletters. Heb je het dan nog niet begrepen dat de pot de ketel verwijt?

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:47, zei Stef Sant:

Dat noemt men : 'naast zijn schoenen lopen' Wanneer loopt die man zijn contract(en) af ? Ik heb alvast zijn kookpotten uit mijn keuken verwijderd. Ik kan zijn naam noch kop meer zien !

Op 06 augustus 2012 omstreeks 11:46, zei William Kindekens:

hij maakt de mensen belachlijk. in frankrijk waren ze hem beu. toen probeerd hij het maar hier. ik sta echt niet op zijn programma te wachten.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 08:16, zei Michel Roelens:

Waarachtig, een hoog gehalte als nieuwswaarde. Dat kan tellen.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 08:36, zei Claudine Lemauvais:

en zoiets haalt het nieuws,wawwww 't is augustus hé

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:14, zei Albert Hooghe:

wat is er mis met bart de wever?????????? al zeker 5 dagen niets meer van gelezen!! ik wil weten of die man al geplast heeft vandaag, en hoe het vergaan is met de man die zijn nieuwe maatpak gemaakt heeft??? sorry, piet, jij komt pas tweede op mijn lijstje als ik wakker word!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 07:59, zei Rita Vanlerberghe:

en ook dit zou nieuws zijn....?????? Anderzijds wordt het hoog tijd dat Piet zijn trukkenwinkel eens aanpast. Bernadette is de 748ste die de lepel tegen de neus krijgt !

Op 06 augustus 2012 omstreeks 08:10, zei Alfons D'hont:

die omhoog gevallen pipo denk dat hij alles mag 'of at hij teveel wijn gedronken

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:58, zei Roos De Fauw:

AH, wat zijn we toch weer positief vandaag; ik volg Piet al jaren op TV en door zijn kookprogramma's kan ik zuinig en toch lekker koken,waarvoor dank aan Piet; Piet is ook een humorist maar velen zijn jaloers, vandaar de negatieve reacties op dit forum. Aan al wie kritiek heeft 'wat doen jullie zoal voor positieve dingen ?'

2 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 12:38, zei Stef Sant:

Beste Roos met alle respect maar ...Ook een lepelken ijscreme nodig zeker ? of wilt ge uzelf ook eens belachelijk maken ? Geef maar een seintje dan komt Piet wel langs. Bescheidenheid siert maar daar heeft die man niet van geëten.

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 22:20, zei Roos De Fauw:

ik stoor me mateloos aan al die criticasters die zelf geen behoorlijk nederlands schrijven en steeds kritiek hebben; als een onderwerp U niet zint, klik het dan niet aan is mijn devies; de wereld zou er een pak mooier uitzien zonder al die haat, jaloersheid en negativisme; en ja, ik kan het niet laten ; het is niet 'geëten' maar gegeten.

1 reacties

Op 07 augustus 2012 omstreeks 10:55, zei Llyr Sandvik:

Roos heeft duidelijk een 'boon' voor Pietje....tja ieder zijn smaak ;-)

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:03, zei Llyr Sandvik:

Humorist?!.....daar hebben we getuigen van mogen zijn bij de verborgen cameragrap van Hans Otten!!! Platvloerse boerenleut noemen we dat hier!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 08:28, zei alain devos:

belachelijk ventje; of was hij dronken ?

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:28, zei Irène Tempels:

Met de mensen lachen dat kan hij best, hetgeen hij met Hans Otten heeft gedaan is er over.Een bewijs dat hij zelf niet tegen geen grap kan!Bij mij zou hij in elk geval niet in de keuken mogen komen.Zo een smospot!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 07:37, zei Denis Declercq:

Dàt is nu eens wereldnieuws zie !! Naast deze prestatie verzinkt de kwalifikatie van de broers Borlée in het niets :-))

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN