Forum

Reacties

Tot 1.000 euro meer premie voor wie energiezuinig bouwt

• zondag 05 augustus 2012, 21h42

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 06 augustus 2012 omstreeks 17:18, zei August Vercammen:

Eerst subsidies geven later laten terug betalen doet de zotten in vreugde leven hè Freyjaaatje.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 17:07, zei Marc De Lauw:

Sinterklaas spelen is toch plezant hé,wie kan er tegenwoordig nog bouwen?juist ,mensen met geld ,dus die hebben die premies niet nodig ,geef liever premies aan mensen die het echt kunnen gebruiken,aan mindervaliden bijvoorbeeld en er zijn nog klassen die het kunnen gebruiken

Op 06 augustus 2012 omstreeks 17:04, zei Erwin Minnebo:

opgepast mensen die kleine premie van 1000euro kost U bij Uw bouwplannen zo een 50.000 euro meer is dat de moeite ? rekening houdend dat die politici en zeker de groenen daarna deze premie terugtrekken en meer belasting zullen vragen aan deze die de kosten van energiebesparing niet kunnen betalen zoals nu met de zonnepanelen

Op 06 augustus 2012 omstreeks 16:59, zei Jan Gillis:

Stop dat premie gedoe! Binnenkort gaan we er aan failliet!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:26, zei Tony Staes:

Wie gelooft die politici nog? Het is er aan te zien dat het komkommertijd is. De mensen geloven die luchtkastelen niet meer en zij die ze toch nog geloven hebben geen vertrouwen meer in die gebakken lucht. Zou U zich niet beter met serieuze zaken bezig houden i.p.v. spelletjes te spelen met de kiezers!?

Op 06 augustus 2012 omstreeks 12:59, zei Wim Tack:

Sturingmaatregeling om energiezuiniger te bouwen is niet slecht. Maar : 1) Is er geld voor premies ? Is het niet beter mensen die niet energiezuiniger bouwen extra te belasten. Met die belastingen kan je de conservatieve ultra-rechtse miserie-taks afschaffen. 2) Iemand energiezuiniger bouwt op een afgelegen plek waar er bijna geen openbaar vervoer is. Krijg die ook een premie ? Ja, ik ben nog lid bij SPA, maar ik overweeg mij eruit te stappen. Maar welke partij, verlopig is dat een utipische partij. En ik denk dat veel mensen in België zo denken.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 12:24, zei Marc Raes:

Freya, toi, toi, toi, Sois belle et tais-toi.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 11:06, zei Willy De Bie:

de rode is weer los gelaten komt weer met iets uit de kast juist zoals met de zonne panelen eerst geven en beloven en dan komt de kat weer eens om de hoek juist TERUG PIKKEN ZOALS DE SOSSEN GOED KUNNEN

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:57, zei Gilbert Rodts:

De mensen gaan dat toch eens beu worden denk ik.Er zal eens iets moeten uitbreken en het zal beginnen in de zuiderse landen .Wacht maar.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:53, zei Jean-Pierre Stevens:

Geef eens en premie aan mensen die het moeilijk hebben om hun stroom te betalen.

Hoogst aantal stemmen

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:13, zei Lieve Vandamme:

Zeer goed idee, maar hoelang?? En wie betaalt weer deze premies??? Juist, ja , die mensen die de middelen niet hebben om een energiezuinig-of ander huis te bouwen!!! Hadden we dit reeds niet met de zonnepanelen???

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 15:31, zei Pieter Degraeve:

En u krijgt niets waar anderen voor moeten helpen betalen? U betaalde de volledige kost van alle wegen waar u gaat rijden? Het geld voor het zwembad in uw gemeente komt volledig uit uw eigen zak? Zo zit de maatschappij toch in elkaar? We betalen allemaal geld dat in een potje komt waar dan een beleid mee gevoerd wordt. Moet ik nu kwaad zijn omdat ik geld betaal voor het in stand houden van theaters waar ik nooit binnenga? Dat anderen profiteren van mijn geld? Nee, want het omgekeerde is evenzeer waar. Ik betaal voor zaken die u wil en omgekeerd.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:25, zei Sandra Veraart:

Stop nu eens met premies uit te delen aub. Ik ben ook aant bouwen maar moet een ander daar voor opdraaien die reeds gebouwd heeft of de mogelijkheid niet heeft om zelf een huis te bouwen. Net als de aftrek van de lening van de belasting. Van mij part schaffen ze alles af uiteindelijk betaalde er toch zelf voor.

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 16:25, zei Karina de Hoog:

Das allemaal weer super voor wie het zich kan veroorloven hé. De mensen die het het hardst nodig hebben vallen weeral naast de boot...

Op 06 augustus 2012 omstreeks 11:06, zei Willy De Bie:

de rode is weer los gelaten komt weer met iets uit de kast juist zoals met de zonne panelen eerst geven en beloven en dan komt de kat weer eens om de hoek juist TERUG PIKKEN ZOALS DE SOSSEN GOED KUNNEN

Op 06 augustus 2012 omstreeks 06:41, zei Katrien Demeulemeester:

Ze is daar weer Freya!Premies afschaffen omdat ze geen geld meer hebben en dan andere premies uitdelen en binnen een jaar zeggen ,oei we hadden niet gedacht dat het zo een succes zou zijn! DUS premie wordt weer aangepast.Wanneer ga dat daar eindelijk ne ke stoppen bij da mens!Heeft ze nog niet genoeg schade aangericht,en van waar ga dat geld weer komen...??????

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:54, zei Didier de Vos:

Premies, subsidies en wat nog allemaal.Als je een huis bouwt is de energie factuur voor jezelf ,automatisch isoleren mensen toch.Als je hier drie keer naar toilet ga krijg je premie!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:53, zei Jean-Pierre Stevens:

Geef eens en premie aan mensen die het moeilijk hebben om hun stroom te betalen.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 07:37, zei Mark Grosemans:

en binnen 3 jaar komt freya er op terug en moet ge op deze bedragen een bijdrage aan de staat betalen, net zoals met de certificaten, je kan dus maar beter dit allemaal als praat voor de vaak beschouwen, zoals de rest van haar gezwets !

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:49, zei Roger Verstreepen:

straks moet ze hare kak weer intrekken omdat ze geen geld meer heeft of omdat het een te groot cukses is of blijkt te zijn

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:57, zei Gilbert Rodts:

De mensen gaan dat toch eens beu worden denk ik.Er zal eens iets moeten uitbreken en het zal beginnen in de zuiderse landen .Wacht maar.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 12:24, zei Marc Raes:

Freya, toi, toi, toi, Sois belle et tais-toi.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN