Forum

Reacties

Studiogaste Jan Leyers onwel tijdens uitzending

• zondag 05 augustus 2012, 22h38

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:48, zei Nina De Bruyne:

Jan doet het er, steeds, best goed vind ik! Maar heeft er precies soms niet veel 'sjans', vorige keer absoluut géén gemakkelijke gastspreker, nu dit,.. En al dat vreemde(?)gezeur afgelopen weken op internet, bewijst alleszins dat het programma toch telkens drukbekeken wordt? Wat dus uiteindelijk 'positief' is.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 18:35, zei Frans Van Lent:

Begrijpelijk. Ik word ook ziek van zijn gezever en zijn manier van doen.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 17:11, zei Mar Van Beeck:

groot gelijk,soms ben ik onnozel.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 15:59, zei Willem Eppink:

Als Nederlander en liefhebber van Zomergasten vond ik het ook nu weer een slecht verteerbare hap, maar...dat ligt beslist niet aan Jan Leyers, die alle kwaliteiten in zich heeft om het een succes te maken. Probleem was ook nu weer dat zijn gasten niet interessant zijn, en weinig boeiends te vertellen hebben, ook al zit je er nog zo aan te trekken. Lang niet iedereen is geschikt om als Zomergast te dienen, daar moeten ze dus kritischer op zijn. En laat Jan maar lekker zitten, want die komt nog wel tot zijn recht, bij betere tegenspelers.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 15:39, zei Erna Lenaers:

Spijtig dat de uitzending moest afgebroken worden want ik volgde geboeid. Die Y. Withuis is een vrouw die fascineert.Ik kijk al uit naar het moment dat ze terug komt. E Lenaers.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 11:24, zei Liesbeth Moormann:

Heel jammer voor Jan Leyers dat deze uitzending zo moest eindigen, hij was goed bezig. Jammer voor Jolande Withuis. Hopelijk verloopt de volgende aflevering zonder problemen :-)

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:50, zei Peter Vanquathem:

Misschien kunnen ze Jan Leyers er de schuld van geven.Ze zijn daar al een tijdje bezig met de man te kraken.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:07, zei Danny Yde:

yep, van zo een gesprek met JL zou ik het ook krijgen.

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:13, zei Noël De Winter:

ja die denk ook dat hij god is!!op die zijn gezicht kan ik toch niet kijken .

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:43, zei Peter Vanquathem:

Ze kunnen hem er misschien de schuld van geven.Net zoals ze hem al een tijdje aan het afbreken zijn.

Ze kunnen hem er misschien de schuld van geven.Net zoals ze hem al een tijdje aan het afbreken zijn.

Hoogst aantal stemmen

Op 05 augustus 2012 omstreeks 23:59, zei Kaatje Vanoverberghe:

Je zag het aankomen, het zweet stroomde over het gezicht van de arme Jolande. Heel herkenbaar ook voor mensen met hyperthyreoidie of overactieve schildklier, zo'n aanval is altijd heel gênant. Ik los het op door overal ruim op tijd aan te komen om tot rust te komen en aan de temperatuur te wennen, en door geen koude of warme dranken te nemen. Je vraagt je ook af waarom ze zo'n lange uitzending niet vooraf opnemen ... Jan Leyers bleef er in elk geval heel rustig bij.

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 12:52, zei Pierre François:

Met die Hollanders weet men nooit, ze denken dat ze de slimsten zijn en voor hen wat doen is een verloren zaak, je mag doen wat je wil, zij zijn het.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:50, zei Peter Vanquathem:

Misschien kunnen ze Jan Leyers er de schuld van geven.Ze zijn daar al een tijdje bezig met de man te kraken.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:06, zei Roger Geens:

Ik keek om 22 uur naar ned.2 om het Nieuwsuur te volgen,maar het was zomergasten en ze waren een film aan het voorstellen met ene Geraldine Chaplin in één van de rollen.Maar ik had de éérste uitzending even gevolg en had toen reeds gemerkt dat het niets was,de Jan was voor 'zagevent 'aan het spelen en dat is men niet gewend in Nederland.Paul De Leeuw is hun ding zeker wanneer hij zijn blote klokken laat zien.Dat komt naar VTM zegt men,WAARDELOOS.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 15:59, zei Willem Eppink:

Als Nederlander en liefhebber van Zomergasten vond ik het ook nu weer een slecht verteerbare hap, maar...dat ligt beslist niet aan Jan Leyers, die alle kwaliteiten in zich heeft om het een succes te maken. Probleem was ook nu weer dat zijn gasten niet interessant zijn, en weinig boeiends te vertellen hebben, ook al zit je er nog zo aan te trekken. Lang niet iedereen is geschikt om als Zomergast te dienen, daar moeten ze dus kritischer op zijn. En laat Jan maar lekker zitten, want die komt nog wel tot zijn recht, bij betere tegenspelers.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:07, zei Danny Yde:

yep, van zo een gesprek met JL zou ik het ook krijgen.

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:13, zei Noël De Winter:

ja die denk ook dat hij god is!!op die zijn gezicht kan ik toch niet kijken .

Op 06 augustus 2012 omstreeks 11:24, zei Liesbeth Moormann:

Heel jammer voor Jan Leyers dat deze uitzending zo moest eindigen, hij was goed bezig. Jammer voor Jolande Withuis. Hopelijk verloopt de volgende aflevering zonder problemen :-)

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:48, zei Nina De Bruyne:

Jan doet het er, steeds, best goed vind ik! Maar heeft er precies soms niet veel 'sjans', vorige keer absoluut géén gemakkelijke gastspreker, nu dit,.. En al dat vreemde(?)gezeur afgelopen weken op internet, bewijst alleszins dat het programma toch telkens drukbekeken wordt? Wat dus uiteindelijk 'positief' is.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:00, zei Mar Van Beeck:

alé die stijve poeha's kunnen zweten,onozelaars van het noorden!!!!

2 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:08, zei Frans Heeman:

En ook die van zuiden, het oosten en het westen. Alleen wij zijn de goeien en dan nog alleen zij die rechts denken en taalfouten schrijven.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:52, zei Gerda Thibaut:

Mar,is deze reactie nu echt nodig? Wat zijn wij dan, ' zuurpruimen van het zuiden ' ?

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN