Forum

Reacties

Burgemeester Sint-Genesius-Rode kreeg brieven over pesterijen op het werk

• maandag 06 augustus 2012, 07h10

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 10 augustus 2012 omstreeks 11:31, zei Saskia Denayer:

Out in the streets they call it murder.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 18:44, zei Koen Balthazar:

Als ik alle reacties eens goed lees, valt me toch wel op dat pesten een fortuin kost aan de gezondheidszorg, mij bijgerekend ! Dus iedereen betaald mee!

Op 07 augustus 2012 omstreeks 10:18, zei Luc Van Nedervelde:

Natuurlijk weet ze van niets. Als ik een brief kreeg in 't Chinees zou ik ook van niets weten. Om een brief te kunnen lezen en te willen verstaan moet je toch eerst de taal kennen waarin die geschreven is.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:53, zei Freddy Auverdin:

Alleszins een dikke proficiat aan de kollega die deze 3 aangetekende brieven heeft opgemaakt en verstuurd! Vriend of niet van het slachtoffer, had ik maar een kollega of meerdere gehad zoals jij. Ben in ziekteverlof voor pesterijen, iedereen is op de hoogte, ben reeds het 3de slachtoffer (bij mijn weten) en niemand die voor mij opkomt. Toeval of niet? Mijn kollega's zijn ook franstalig.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:45, zei Llyr Sandvik:

Schuldig verzuim voor de burgemeester!!!.K weet waarover ik spreek aangezien ikzelf aan de overheid heb gewerkt! Zelfs wanneer men door familiale en financiële problemen totaal verzwakt geraakt, zien de pesters de kans schoon om het pestgedrag op te drijven in de hoop om u de genadeslag te kunnen geven. Spreekt men daarover de burgemeester aan, dan vindt die het nodig om eerst een mop te vertellen! ZO SERIEUS neemt men deze zaken!Heb dan maar in mijn geval besloten om mijn ontslag te geven. De meeste 'stemmetjesjagers' zijn gewoon niet bekwaam om een krachtdadig beleid te voeren, laat staan hun eigen 'vriendjes' in te tomen wanneer het er op aankomt.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:28, zei Robert Dewez:

Wacht !!!! Milquet zal ze eens 'streng' veroordelen !!! :-)))

Op 06 augustus 2012 omstreeks 20:38, zei Jaak Deneyer:

Het is zoals de burgemeester het wilde, en zoals ze in de krant schreef. De vlamingen wegpesten zodanig dat Rode Franstalig wordt. Ze lukte perfect. Nu maar hopen dat ze gans haar leven wroeging krijgt en dat het gerecht haar vindt. Maar wroeging kent ze niet . Een geboren en getogen rodenaar

Op 06 augustus 2012 omstreeks 20:15, zei Georges Bulckaert:

Die burgemeester stond eergisteren voor de TV-camera nog te verklaren dat zij helemaal van niets wist. Nu blijkt dat er 3 aangetekende brieven geschreven werden. Conclusie : die burgemeester is een grove leugenaarster. Het enig passend gevolg : AFTREDEN, en zonder uittredingsvergoeding of andere gouden handdruk. Zulke burgemeesters willen we niet !

2 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:52, zei Llyr Sandvik:

Niet aftreden....maar AFZETTEN! voor de rechtbank ermee voor SCHULDIG VERZUIM! Dat men niet verteld dat het slachtoffer een 'zwak' persoon betreft. Als het slachtoffer DRIE aangetekende zendingen aan de burgemeester verzonden heeft, dan ben ik er van overtuigd, dat hij voorafgaandelijk beslist nog wel andere stappen zal ondernomen hebben! Als de burgemeester DIE hulpkreten niet begrepen heeft,....wat begrijpt die dan eigenlijk wel?

Op 07 augustus 2012 omstreeks 17:43, zei Koen Balthazar:

Aftreden = een dikke premie en een ander postje krijgen waar ze nog minder moet werken voor evenveel geld...dus dat is geen straf he...

Op 06 augustus 2012 omstreeks 20:04, zei Rinus Rodenburg:

Alles ontkennen en toch willen meewerken??? Het lijkt 'normaal' te zijn om zo met pesterijen om te gaan. Mevrouw zou in Roeselare kunnen wonen.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 19:52, zei Frans Verstrepen:

Sukkelaars. Met dergelijke uitspraken kom je nergens. Sommige reakties zijn erger of minstens even erg als pestgedrag. Hoe moet je het anders noemen?

Hoogst aantal stemmen

Op 06 augustus 2012 omstreeks 07:39, zei Carlo Verstappen:

Die vrouw kan geen burgrmeester blijven,die liegt, niemand kan die nog vertrouwen,die zegt gewoon wat haar het beste uitkomt.Als ze nog een beetje fatsoen had stapte ze zelf op,maar ik vrees dat ze daar zelfs te laf voor is.

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 12:45, zei Corneel Dierckx:

En zoiets staat in voor elke burger van haar gemeente,te laf om actie te ondernemen.Dringend aftreden en de eer aan haar zelf houden is de boodschap.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 07:56, zei Maleng Saab:

Proficiat aan die collega die probeerde er iets aan te doen !

Op 06 augustus 2012 omstreeks 07:42, zei Saskia Verhoeven:

Burgemeester neem ontslag!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 08:17, zei Erik Bronckaers:

Als dit zo is (en ik twijfel er niet aan), dan is deze vrouw het niet waard om burgemeester te zijn. Als iemand via een aangetekende brief zulke klacht meldt, dan moet er gevolg aan gegeven worden. Nu ontkennen dat ze van iets wist, is gewoon schandelijk.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:29, zei Tilly Persoons:

Hier is sprake van schuldig verzuim!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 07:54, zei Dirk Vantomme:

Aftreden!!!We hebben gezien wat Hilde Claes deed in Hasselt!!Geld,geld en nog eens geld dit is ook het enige dat telt voor Claes!!!!Wie kiest nog voor deze........K.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 08:22, zei Yvan Fostier:

Spijtig dat een burgemeester zo asociaal kan zijn dat het zijn eigen werknemers nog niet beschermd. Zaken waarbij men geen punten kan behalen (lees stemmen) worden op de achtergrond gelaten. Eigenlijk een naam burgermoeder onwaardig!

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 09:13, zei Roanne Wings:

En dan durven beweren dat ze van niets wist!

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:16, zei François Lemmens:

Ik weet niet dat ik juist zit, maar denk dat zij franstalig is en dus deze Nederlandstalige brieven niet kon lezen of wou verstaan . Was er eens geen 1ste minister die zoiets insinueerde (ofwel kunnen ze niet of willen ze niet) en hij lag er

2 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 10:33, zei Sanne Maes:

ja kijk: ofwel weet je dat zeker en dan mag je dat zeggen, ofwel weet je dat niet zeker, maar dan moet je zwijgen. Niemand schiet iets op als iedereen hier zomaar het één en ander begint te insinueren zonder dat dat op enige feiten is gebaseerd hé! Er staat in het artikel trouwens nergens dat die gemeentearbeider Nederlandstalig is, of dat die brieven in het Nederlands zijn verstuurd...

Op 06 augustus 2012 omstreeks 13:58, zei Gilbert Van den Berghe:

Zij is inderdaad Franstalig maar begrijpt en spreekt behoorlijk Nederlands, daar zal het niet echt aan liggen. Maar van de rest van het 80 % Franstalig gemeentebestuur gaan we liever zwijgen, daar ligt een groot probleem. En ter info, ze komt niet meer op in oktober ( na drie termijnen)

Op 06 augustus 2012 omstreeks 08:32, zei Ronny Carlé:

Het is altijd hetzelfde bij de gemeentebesturen, hebben kennis genomen van en daarmee is de kous af. Zij weten wel degelijk wat er reilt en zeilt in hun gemeente, maar de daders zijn meestal zoontjes of vriendjes van ... Echt kordaat optreden dat valt hen dikwijls heel moeilijk, met alle gevolgen vandien. einde verhaal!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 07:53, zei Bert Depla:

Inderdaad. Onmiddellijk opstappen. Geen discussie over mogelijk maar ze zal wel blijven zitten want ja het zijn verkiezingen op het einde van het jaar.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 08:29, zei Tony De Back:

Uiteraard zijn ze op de hoogte van wat omgaat op de werkvloer. Maar geen enkele doet er effectief iets tegen, alleen het té hoge loon, premies en allerhande penningen is belangrijk. Veel van die zgn. bazen (zelf al gemerkt trouwens) hebben geen oren naar collega's die het wat moeilijker en er zelfs leedvermaak mee. Dat mensen door werkomstandigheden afglijden naar depressie laat hen koud, alhoewel bijna steeds voorafgaand duidelijke signalen merkbaar zijn. Maar ... als het eens slecht afloopt en VOORAL als het in de media komt zijn ze er als de kippen bij om hun paraplu open te trekken en de schuld door te schuiven en nog het liefst naar het slachtoffer zelf. Met hun criminele premies, ontslagregelingen, edm ... hebben politici hebben het zo ver gekregen dat 'hoe hoger het loon, hoe minder verantwoordelijkheid men opneemt'.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN