Forum

Reacties

Milquet veroordeelt agressie tegenover politieagenten

• maandag 06 augustus 2012, 18h53

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 07 augustus 2012 omstreeks 12:23, zei Linde Segaert:

Amai... Die gasten zijn vast onder de indruk van een veroordeling... En door de scheiding van de machten kan Milquet de rechter niet verplichten om iemand te straffen. Misschien wel hoog tijd om (corrupte) rechters te vervangen ipv nog wat meer wetgeving te schrijven. Zo'n herrieschoppers moet je immers antwoorden in hun eigen taal : geen woorden maar daden. Kordate aanpak van dergelijke herrieschoppers lijkt me meer dan nodig. Blijven doen zoals nu toe werd gedaan levert alleen maar nog meer van hetzelfde...

Op 07 augustus 2012 omstreeks 11:39, zei Frank Lucas:

zijn allemaal loze woorden . dit is iets dat jaren aansleept en elke politieker heeft deze woorden al eens gezegt . maar daar is nog nooit iets aan gedaan .. en ze zullen er nooit iets aan doen . en waarom neit zou je denken ? Omdat de regering geen beslissingen kunnen nemen iedereen wijst naar elkaar ... pffffffffffff jongens toch . nog even wachten en dan zijn de verkiezingen er weer . ik denk dat er veel stemmen zullen inleveren ... na al de schandalen in de afgelopen jaren zijn gebeurd ... wacht maar af . de kopstukken zullen vallen van hun troon . zeker bij de PS; SP-a CD&V , Open VLD .. al die partijen gaan er voor moeten boeten... Wat ze de vlamingen hebben aan gedaan de laatste jaar . met hun goedkeuringen... Aan BRUSSEL . Wij zijn die het te zeggen zullen hebben bij de verkiezingen ...

Op 07 augustus 2012 omstreeks 00:33, zei Eddy Lieckens:

Veroordelen moet je het niet doen madam non , bent eens voor 1 keer madam aktie , het is 5 na 12 , met praten en zeveren en uitstellen zijn we niets .

Op 07 augustus 2012 omstreeks 00:20, zei Eduard Paenhuysen:

Niet praten maar ondernemen of wacht u tot er burgers het heft inde hand nemen om hun land te verdedigen !

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:30, zei Jos Verniers:

Het wordt tijd voor Madame Non om actie te ondernemen!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:12, zei jan verduren:

Ze zorgde er zelf voor dat het zover gekomen is. Wat een hypocriet.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:09, zei Ben Halagen:

Zolang justitie er geen topprioriteit van maakt verandert er NIKS in dit land maar dan ook NIKS. Keep on dreaming.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:09, zei Bert De Jaegher:

in plaats van te veroordelen alleen, doe er verdomme iets aan !!! Pak de relschoppers/bandieten op en sluit ze op EN laat ze opdraaien voor de kosten en vernielingen !!! de bevolking gaat dit niet blijven slikken en via de belastingen opdraaien voor de kosten !!!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:09, zei Didier Sanfrinnon:

Gezien dit een oud probleem is, dat nu uit de hand begint te lopen, kunnen we alleen maar vaststellen dat dit holle woorden zijn, anders hadden ze het nooit zo ver laten komen.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:04, zei Kristof De Waegenaere:

We drinken een glas, we pissen in een plas ... en alles bleef zoals het was.

Hoogst aantal stemmen

Op 06 augustus 2012 omstreeks 19:44, zei Marc Vanslambrouck:

Alweer eerst een werkgroep die moet betaald worden,om er daarna in het najaar eens rustig over te praten ( na de verkiezingen wel te verstaan)i.p.v. subito presto met haar kont uit vakantie te komen en harde maatregelen te nemen.Zelfs tegen die rechters die zo de sul uit hangen om die halve gangsters straffeloos terug op straat te zetten

1 reacties

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:32, zei Willy Van den Cruijce:

Telkens weer opnieuw veroordeelt men zulke agressie maar er wordt niets aan gedaan.... blablabla

Op 06 augustus 2012 omstreeks 20:39, zei Luc Hillaert:

Dit is het resultaat van veertig jaar non-beleid bij migratie,justitie,opleiding en werkgelegenheid. Na elke rel of zware delinquentie worden de praatbarakken geopend om vervolgens te besluiten dat er een werkgroep zal worden opgericht die concludeert dat er nog meer studies moeten worden gedaan.Verticaal klasseren noem ik dat.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 20:17, zei Jos Verbeke:

Het zou nog mankeren dat ze het niet doet!Maar wanneer eens daden in plaats van woorden?Hoe lang gaat het nog duren voor onze orde handhavers 'letterlijk' als schietschijf gaan dienen ? Hoed af voor deze mensen die tussen hamer en aambeeld zitten !

Op 06 augustus 2012 omstreeks 20:45, zei Guy Van de Vyver:

Oei heeft ze haar verlof onderbroken. Man man man ik word er euforisch van. De blok eraf zeg ik tegen de politiemensen. Het is genoeg geweest, ik ben altijd nogal gematigd geweest ten opzichte van mijn allochtone medemens maar nu is de maat vol van mijnentwege.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 20:22, zei Marcel Van Vlaender:

Veroordeelt ! Daar blijft het bij .

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:00, zei Andre Christiaens:

Haal eens 20 Texaanse politiemensen naar hier. Ge zult wat zien

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:23, zei Michel Perry:

Ze veroordeelt agressie tegenover politieagenten ??? Allemaal blablabla...Ze moet er iets aan doen godver...

Op 06 augustus 2012 omstreeks 22:01, zei Frank De Swert:

Waaaaaw!!! Ze 'veroordeelt' de agressie. Mochten de wereldvreemde rechters dat nu ook eens doen! Maar nee, aan het kiesvee van de PS mag niet geraakt worden.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 20:32, zei Ewout Schrevens:

Allemaal goed en wel, maar nen boom kappen als de wortels nog in de grond zitten, da helpt ni veel e... Ze moeten niet alleen de problemen aanpakken, maar ook de oorzaken van de problemen... Maar daar is het helaas al véél te laat voor... Ik kom wekelijks twee keer in Brussel en élke keer zie ik een overtreding van de wet, agressie, intimidatie... door een bepaalde bevolkingsgroep.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 21:11, zei Danny Theys:

Te laat! .....en ik vrees onomkeerbaar.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN