Forum

Reacties

Sterrenchef Njam! opent tweede restaurant

• maandag 06 augustus 2012, 21h39

Johan Segers, chef-kok van sterrenrestaurant ’t Fornuis en ook te zien op kookzender Njam!, opent in oktober een tweede zaak in Antwerpen. De kok met de paardenstaart verbouwt een pand aan de Paardenmarkt, op nog geen honderd meter van zijn restaurant. De naam en het concept zijn nog geheim, Johan Segers was niet bereikbaar voor commentaar. De chef-kok presenteerde op kookzender Njam! de kookprogramma’s Tot op de graat en Tot op het bot. Van de culinaire gids GaultMillau kreeg hij een Lifetime Achievement Award voor zijn carrière.

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 07 augustus 2012 omstreeks 20:38, zei Dave De Pré:

goeie kok blij dat er nieuwe toprestaurants bijkomen, hopelijk beetje betaalbaar. Gps van reporter klopt ni echt 't fornuis zit in de reyndersstraat achter de groenplaats en tussen de vrijdagmarkt. Vraag mij af hoe je op 100m op paardenmarkt komt, zelfs nog ni als je vogel bent...

Op 07 augustus 2012 omstreeks 12:39, zei Michiel Michiels:

Echt een superkok, als het op koken aankomt. Zijn houding en lichaamstaal op de televisie daarentegen is bij momenten infantiel en behoorlijk vies.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 11:04, zei Gunther Sal:

Super! Ik kijk er al naar uit! Ben er eens gaan dinneren met mijn vrouw en ja het was hemels klaar gemaakt! Verzorgd tot en met en zeer lekker! Een aanrader!

Op 07 augustus 2012 omstreeks 09:36, zei Gilbert Van den Berghe:

En dan komen ze klagen dat het niet goed gaat en dat de overheid hen meer zou moeten tegemoet komen ...

Op 07 augustus 2012 omstreeks 07:47, zei Jan Van Reeth:

Alle andere koks samen komen nog niet tot aan de enkels van Johan. Wat uiteraard niet wegneemt dat ik soms van zijn praktijken walg zoals het crimineel hoog verbruik van zout(koks op TV zouden een voorbeeldfunktie moeten hebben), zelfs als hij kindermenuutjes presenteert. Desalniettemin blijft het een waar genoegen hem bezig te zien.

Hoogst aantal stemmen

Op 07 augustus 2012 omstreeks 07:47, zei Jan Van Reeth:

Alle andere koks samen komen nog niet tot aan de enkels van Johan. Wat uiteraard niet wegneemt dat ik soms van zijn praktijken walg zoals het crimineel hoog verbruik van zout(koks op TV zouden een voorbeeldfunktie moeten hebben), zelfs als hij kindermenuutjes presenteert. Desalniettemin blijft het een waar genoegen hem bezig te zien.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 09:36, zei Gilbert Van den Berghe:

En dan komen ze klagen dat het niet goed gaat en dat de overheid hen meer zou moeten tegemoet komen ...

Op 07 augustus 2012 omstreeks 12:39, zei Michiel Michiels:

Echt een superkok, als het op koken aankomt. Zijn houding en lichaamstaal op de televisie daarentegen is bij momenten infantiel en behoorlijk vies.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 20:38, zei Dave De Pré:

goeie kok blij dat er nieuwe toprestaurants bijkomen, hopelijk beetje betaalbaar. Gps van reporter klopt ni echt 't fornuis zit in de reyndersstraat achter de groenplaats en tussen de vrijdagmarkt. Vraag mij af hoe je op 100m op paardenmarkt komt, zelfs nog ni als je vogel bent...

Op 07 augustus 2012 omstreeks 11:04, zei Gunther Sal:

Super! Ik kijk er al naar uit! Ben er eens gaan dinneren met mijn vrouw en ja het was hemels klaar gemaakt! Verzorgd tot en met en zeer lekker! Een aanrader!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN