Forum

Reacties

Broertjes Borlée grijpen naast medaille, James olympisch kampioen

• maandag 06 augustus 2012, 22h26

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:53, zei Swa Cauwenbergh:

Allez, Vlaanderen heeft toch al één bronzen medaille... Wie doet beter?

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:35, zei Fredo Le Duq:

fantastisch idee Mieke ! Sporten doe jezelf op eigen kosten na je dagtaak en betekent geen enkele meerwaarde aan de maatschappij. Integendeel. Het kost stukken van mensen en ze betalen geen belastingen terwijl ik mensen ken die jaren hebben bijgedragen, een zwaar ongeval kregen en nu op een wachtlijst staan om bijstand en zelfs primaire verzorging te krijgen. Laat ons dan nog het thema doping uit de weg gaan. Die atleten sporten niet maar plegen roofbouw op hun lichaam, hopelijk hebben ze later geen biijstand en hulp nodig want zoals ik al zei, de wachtlijsten zijn lang ...

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:29, zei Joris Maes:

Ik denk dat de broer Borlées en entourge, media inclusief, zichzelf te hoge doelen hebben gesteld. Intrinsiek waren er 4 betere lopers met betere jaarprestaties in de finale. Ze hebben ze wel niet gelopen in de finale, maar de Borlées hebben ook niet geraakt aan hun persoonlijk record (in de finale). En dat van 'hun goede jaren moeten nog komen'...ik vrees ervoor als ik de leeftijd zie van de winnaar en de andere medailles. Kirani James (19jaar) is simpelweg van een ander niveau en daar zullen ze vrees ik nooit geraken. In ieder geval een dikke proficiat, al was het maar om nog eens te kunnen supporteren voor 2 (!!) Belgen in een Olympische atletiekfinalen.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 12:37, zei Aloysius Pendergast:

Als hij ontspannen kan lopen, lukt het blijkbaar wel voor Jonathan. Het lijkt me voor hem eerder een probleem met de druk. Wat Kevin betreft: die is genekt door zijn baan. Ik ben er zeker van dat hij dicht bij brons zou geraakt zijn vanuit baan 3 of 4. Ik vond het trouwens fundamenteel oneerlijk dat hij vanuit baan 9 moest vertrekken terwijl er 3 of 4 atleten met een slechtere tijd geboekt stonden.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 12:26, zei Michiel Michiels:

Waarom zouden wij teleurgesteld moeten zijn ? Een olympische finale lopen is toch een prestatie op zich ? Wacht maar op de estafette, dààr zal ook de techniek een rol spelen; ik heb er het volste vertrouwen in. En, hou op met dat communautair gezwets, laat dàt over aan de domme politiekers.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 11:47, zei Marleen Cobbaert:

de broertjes hebben het schitterend gedaan! Ze zijn de enige Belgische atleten die oprecht teleurgesteld waren na hun prestatie. Dit in tegenstelling tot andere Belgische 'atleten' die op voorhand al zeggen dat een bepaald doel niet mogelijk is, dat ze er zijn om 'vooral te genieten'?! ik verafschuw die mentaliteit. De supporters en kijkers thuis moeten genieten! De atleten zijn er volgens mij toch nog altijd om te presteren. Profiat Kevin en Jonathan, ik ben trots op jullie!!

Op 07 augustus 2012 omstreeks 11:41, zei Jean Louis:

Het valt me toch op hoe snel we weer tevreden zijn.. Wordt wakker we hebben amper drie medailles... en heel veel 'vedetten' hebben nooit hun belofte kunnen nakomen

Op 07 augustus 2012 omstreeks 11:30, zei Ann Derkinderen:

Dikke proficiat aan de tweeling!!!! Wie hierover sakkert ... triestigen Belg. 5de en 6de plaats op de Olympische Spelen, mooie tijden, er àlles voor gedaan: gewoon fantastisch!

Op 07 augustus 2012 omstreeks 11:13, zei Rita Claeys:

volgens onze media konden ze bijna niet verliezen toch,de drie BORLEE'S drie enorme EGO'S,ik hoop dat hun arrogantie nu wat zal minderen,en dat ze nu eens gaan beginnen met VLAAMS te spreken,dit niet doen is op zich al een schande.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 10:36, zei John Van den Eede:

Je kan dit toch moeilijk een teleurstelling noemen. 2 Belgen in een olympische finale, niet slecht me dunkt.

Hoogst aantal stemmen

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:25, zei Erik Van Mele:

Verwachtingen die grotendeels door de media werden opgefokt, dus laat ons maar blij zijn dat de enige 2 europeanen in de olympische finale uit België kwamen. Zo evident is dat nu ook weer niet!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 22:43, zei Dominique Campens:

Mij stellen ze al,veel,langer teleur. Wat meer bescheidenheid en Nederlands praten met een vrt-microfoon voor de neus en ze zullen al wat meer steun genieten.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 01:24, zei Maria Bulcaen:

De broertjes Borlee zouden beter een vaste job zoeken waarmee ze uiteindelijk wat belastingen aan de gemeenschap zouden bijdragen in plaats van jarenlang van onze belastingen te profiteren zonder resultaat. Chapeau voor vader Borlee die als een gewiekste commerçant zowel bloso als het boic voor zijn kar heeft kunnen spannen met als enig resultaat een nutteloze kost voor de belastingbetelarer.

1 reacties

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:15, zei Mieke Snoeck:

Wat een verzuurde reactie! Misschien kunnen we maar best niet meer deelnemen aan de Olympische Spelen en dan meteen ook niet meer aan het WK en EK voetbal, dat zal ons ook heel belastingen besparen!

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:09, zei Patrick De Laet:

toch nen dikke proficiat !

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:08, zei Daniëlla Scheerlinck:

Toch een dikke proficiat aan de broertjes.Het is niet makkelijk vanin onze zetel natuurlijk wel.Doe zo voort jullie krijgen nog kansen.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:25, zei Jos Verniers:

Benieuwd wat onze Waalse minister van sport nu zal verkondigen...

Op 06 augustus 2012 omstreeks 22:56, zei Benedikt Schlegel:

Waarom hebben de broertjes Borlée teleurgesteld? Het Olympisch podium liep namelijk sneller dan het persoonlijk record van Kevin Borlée. Dus was een medaille iets te hoog gegrepen geweest. Joanthan Borlée liep zeker goed ondanks niet 100%. Deze journalisten mogen eens de 400m lopen. Een keer zien welke tijd ze lopen.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 22:51, zei Dirk Heyvaert:

En nu horen we de Waalse minister van sport niet zeker ...?

Op 06 augustus 2012 omstreeks 23:08, zei Chris Van Landuyt:

Teleurstellen doe je niet als je voor het eerst een olympische finale haalt. De verwachtingen rond het Borleé project waren te hoog gespannen. De broers hebben er alles voor gedaan, maar tegen de zwarte atleten zijn ze niet opgewassen. Daarbij vergeet men dat de betreurde Fons Breydenbach in 1976 vierde eindige op de 400m. Een prestatie die in de schaduw bleef van de medaillesuccessen van Lismont en Van Damme. Het Belgische aflossingsteam kan nu nog bewijzen dat het collectief nog opkan tegen individueel talent. Het is ze gegund.

Op 06 augustus 2012 omstreeks 22:52, zei Peter De Block:

Weer een hype, die als een zeepbel uit elkaar spat. Mits een goede tornooiindeling moet Jonathan altijd een medaille halen. Kevin is gewoon te traag voor de 400m. Geklopt door jongeren. Dat belooft voor de toekomst.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN