Forum

Reacties

'Lukaku is de slechtste speler van 20 miljoen pond die ik ooit zag'

• dinsdag 07 augustus 2012, 12h28

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 08 augustus 2012 omstreeks 08:58, zei Jan Motte:

ik vrees dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben. Laat ons hopen dat ie ergens in een topcompetitie toch z'n club vindt waar ie kan aarden en op die manier belangrijk kan zijn voor z'n ploeg.

Op 08 augustus 2012 omstreeks 03:45, zei Tony Dekeukelaere:

de oogjes gaan open !!!!!

Op 07 augustus 2012 omstreeks 22:12, zei Robin Cauwels:

Ik dacht da Lukaku verhuurd was door RSCA en nie verkocht... Wa zit dienen bezig over 20 miljoen...??? Een bedrag van 8 miljoen heb ik al ergens gehoord. Is die nu verkocht voor 8 miljoen of 20 miljoen of verhuurd??? da 2de zal het zeker nie zijn e. Villas Boas is daar ook mogen vertrekken, is dat dan ook ne slechten trainer ofzo? Een subjectieve mening, snelle uitspraak van een tv-presentator me problemen.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 20:48, zei Jean-Pierre Ketelslegers:

Groot gelijk man ,dat kereltje is overroepen !

Op 07 augustus 2012 omstreeks 19:26, zei Kurt Calebout:

eindelijk eens iemand die het durft te zeggen! het is nu eenmaal zo en weer een speler die paars/wit versleten heeft aan een veel te hoge prijs! maar ja daar heb je ook de hulp van de bond hé...

Op 07 augustus 2012 omstreeks 18:03, zei Felix Schlegel:

Lukaku is een goeie spits, maar ik zie hem niet doorbreken bij een topploeg (Chelsea, Arsenal, Barcelona, AC Milan, Bayern München, Manchester City/United, Real Madrid en nog anderen in deze categorie). Hij mag mij altijd verrassen, maar ik denk dat hij bij een subtopper beter past (in de categorie van Schalke, Fulham, Everton, Bilbao, Napoli,...). Het excuus dat hij nog maar 19 jaar is, vind ik geen goed excuus. Ik vind niet dat Lukaku de laatste 3 jaren een duidelijk betere speler geworden is, en ik verwacht niet dat hij nog veel zal verbeteren (dat komt omdat hij al op zijn 16 jaar lichamelijk volgroeid was, terwijl het lichamelijke aspect ontzettend belangrijk is in de ontwikkeling van een jonge speler). 20 miljoen uitgeven aan hem was dan ook onverantwoord, daarom dat hij ook bij Chelsea is terechtgekomen. Volgens mij was dat de enige topclub die interesse toonde om zoveel te betalen voor hem. Het was ook de enige topclub die zo dom was om dat dan ook nog te doen.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 17:44, zei Didier Hautekeete:

een echt 'toptalent' staat er meestal al op 19j.....

Op 07 augustus 2012 omstreeks 17:00, zei Patrick Douchy:

Als ik mij niet vergis speelt Drogba daar niet meer en zal er toch geen plaats zijn ,dat zegt genoeg denk ik .

Op 07 augustus 2012 omstreeks 15:28, zei Patrick Feyaerts:

Welke 20 miljoen pond? Dat zegt al veel over de 'kennis' van die reporter!

1 reacties

Op 07 augustus 2012 omstreeks 20:15, zei Antoine Vermeulen:

't Is maar de helft,maar hij is nog niet zoveel waard.Chelsea heeft hem gekocht met de achterliggende gedachte : 'Men weet nooit. Lukt het niet dan dumpen wij hem. Geld zat.' Lukaku komt nooit aan de bak bij Chelsea. Veel te traag.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 14:50, zei Rudy Lemmens-Brems:

Wa voor ne zeiker is da?

Hoogst aantal stemmen

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:23, zei Jef Van Gils:

Wat die engelse reporter daar schrijft is geen 'hot news'! Velen weten al lang wat hij bedoeld!

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:09, zei Guido Santens:

Ze hebben zich gewoon laten misleiden door de Gouden Schoen die hem toebedeeld werd. Alleen hadden ze in Chelsea niet door dat hij verkozen werd uit alle andere rommel die we lopen hier hebben. Niet meer, niet minder. Men zou er beter aan doen die Gouden Schoen af te schaffen, zolang we maar dit niveau halen. Suarez idem dito. Die dacht ook dat... Jaja. Denken, hopen, willen... maar niet kunnen.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:28, zei Filip Pauwels:

technisch zal hij niet meer beter worden denk ik, dus voor de top is hij te zwak maar bij een degradatiekandidaat in de beste competities of een topclub in belgie dat moet misschien toch nog kunnen

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:17, zei Frank Lucas:

zo zijn er nog ..... Slechte voetballers in BELGIE.. en niet alleen bij ons . er zijn er die een bedrag krijgen waar van ik denk jongens toch .. Brandweer mensen , verplegers , enz... dat zijn mensen die leven redden en wat hebben zij als loon een klein 1500 euro netto... Ze denken dat ze kunnen voetballen omdat ze enkele goals gemaakt hebben ... pfffffff nee bedank ... voetbal is geen sport meer ... vroeger was dat een sport 20 a 30 jaar geleden . nu speelt het geld een rol dat je nu echt kunt voetballen of dat je een amatuertje bent het verschil zien ze niet eens .. nee bedank..

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:11, zei Hendrik Anckaert:

Wie heeft er nu meest verstand van voetbal,deze reporter of VHB?? In ieder geval zal RSCA misschien nog wel winst maken aan Lukaku maar zal toch veel mi,der zijn dan dat ze aanvankelijk hadden gedacht.Top in België maar zeker niet Europees. Doodgewoon niet scherp genoeg voor de goal, its as simpel as that.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:53, zei Maurice Tuyishime:

heel slecht, geen energie, geen skills en tactieken

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:20, zei Geert De Win:

Hij had nog een jaar of 2 bij Anderlecht moeten blijven, of een Europese subtopper...

Op 07 augustus 2012 omstreeks 18:03, zei Felix Schlegel:

Lukaku is een goeie spits, maar ik zie hem niet doorbreken bij een topploeg (Chelsea, Arsenal, Barcelona, AC Milan, Bayern München, Manchester City/United, Real Madrid en nog anderen in deze categorie). Hij mag mij altijd verrassen, maar ik denk dat hij bij een subtopper beter past (in de categorie van Schalke, Fulham, Everton, Bilbao, Napoli,...). Het excuus dat hij nog maar 19 jaar is, vind ik geen goed excuus. Ik vind niet dat Lukaku de laatste 3 jaren een duidelijk betere speler geworden is, en ik verwacht niet dat hij nog veel zal verbeteren (dat komt omdat hij al op zijn 16 jaar lichamelijk volgroeid was, terwijl het lichamelijke aspect ontzettend belangrijk is in de ontwikkeling van een jonge speler). 20 miljoen uitgeven aan hem was dan ook onverantwoord, daarom dat hij ook bij Chelsea is terechtgekomen. Volgens mij was dat de enige topclub die interesse toonde om zoveel te betalen voor hem. Het was ook de enige topclub die zo dom was om dat dan ook nog te doen.

Op 07 augustus 2012 omstreeks 13:46, zei Jozua Speeckaert:

Belachelijke uitspraak van Mike Calvin, je hebt altijd criticasters! Andere reporters daarentegen, uit de rest van Europa vinden Lukaku nog altijd een toptalent van 19 JAAR, een leeftijd waarbij je nog wat geduld moet hebben. Zeker als spits want daar is de meeste concurrentie! Dat Lukaku weinig speelt is omdat je daar een Torres of Drogba lopen hebt en niet omdat hij niet kan voetballen...niet voor niets zit de helft van de premier league achter hem aan om hem te lenen! kennen die voetbaltrainers dan niets van voetbal ofzo?? Iedereen vanop dit forum heeft wss geen enkele keer gekeken naar de voorbereiding van Chelsea. Ik heb elke match bekeken en Lukaku toonde klasse!

Op 07 augustus 2012 omstreeks 12:40, zei Willem Schotte:

Ik begrijp hem, al vind ik dat er nog ruimte is om af te wachten... Hij is nog altijd maar 19 jaar. Misschien liet hij wel al veel steken vallen inzake bal aannames en het benutten van open kansen, maar hij kan nog veel leren ook. Ik zou hem (voorlopig) nog het voordeel van de twijfel geven... Al ben ik wel akkoord dat Anderlecht een gouden zaak gedaan heeft.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN