Forum

Reacties

Ivan De Witte: ‘Europees voetbal is het enige dat telt'

• dinsdag 07 augustus 2012, 22h55

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 augustus 2012 omstreeks 21:30, zei Peter Guenter:

Hey Meneer de Witte. Goed hé dit resultaat! Verkkop misschien Thijs en Arzo en Bruls ook nog. Nog meer geld. Dat is voor jullie echt het enige dat telt. Je kan het nog zo mooi verwoorden, dat de jeugd nu komt en dergelijke meer maar iedereen weet dat de enige reden achter dit falen uw drang naar nog meer geld is. Noch jij noch Louwagie hebben enig verstand van het sportieve en wij, de fan staan elk jaar opnieuw in ons blootje. Je bent een amateur!

Op 08 augustus 2012 omstreeks 12:04, zei Kurt Calebout:

jaja, we hebben dat al meer gehoord! benieuwd of ze het nu eens kunnen bewijzen de zelfverklaarde 'top(flop)ploeg

Op 08 augustus 2012 omstreeks 11:57, zei Patrick Brusseel:

Ik vraag me af waarom iedere voorzitter altijd maar over Europees blijft zeveren. Als het meevalt speel je enkele matchen en dan nog meestal tegen ploegen waar je financiëel niets aan hebt ....

Op 08 augustus 2012 omstreeks 11:23, zei Christiaan Goethals:

Verleden jaar heeft België een mooie sprong gemaakt op de ranking. Hopelijk wordt dat verder gezet door het zich plaatsen van ALLE Belgische ploegen. Een An. fan.

Op 08 augustus 2012 omstreeks 09:20, zei Frank Lievens:

Hopelijk krijgen we een reactie van Gent. Het zou een blamage zijn als ze eruit gaan tegen Videoton.

Hoogst aantal stemmen

Op 08 augustus 2012 omstreeks 11:23, zei Christiaan Goethals:

Verleden jaar heeft België een mooie sprong gemaakt op de ranking. Hopelijk wordt dat verder gezet door het zich plaatsen van ALLE Belgische ploegen. Een An. fan.

Op 08 augustus 2012 omstreeks 09:20, zei Frank Lievens:

Hopelijk krijgen we een reactie van Gent. Het zou een blamage zijn als ze eruit gaan tegen Videoton.

Op 08 augustus 2012 omstreeks 11:57, zei Patrick Brusseel:

Ik vraag me af waarom iedere voorzitter altijd maar over Europees blijft zeveren. Als het meevalt speel je enkele matchen en dan nog meestal tegen ploegen waar je financiëel niets aan hebt ....

Op 08 augustus 2012 omstreeks 12:04, zei Kurt Calebout:

jaja, we hebben dat al meer gehoord! benieuwd of ze het nu eens kunnen bewijzen de zelfverklaarde 'top(flop)ploeg

Op 09 augustus 2012 omstreeks 21:30, zei Peter Guenter:

Hey Meneer de Witte. Goed hé dit resultaat! Verkkop misschien Thijs en Arzo en Bruls ook nog. Nog meer geld. Dat is voor jullie echt het enige dat telt. Je kan het nog zo mooi verwoorden, dat de jeugd nu komt en dergelijke meer maar iedereen weet dat de enige reden achter dit falen uw drang naar nog meer geld is. Noch jij noch Louwagie hebben enig verstand van het sportieve en wij, de fan staan elk jaar opnieuw in ons blootje. Je bent een amateur!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN