Forum

Reacties

Gijs Van Hoecke na feestnacht naar huis gestuurd door BOIC

• woensdag 08 augustus 2012, 13h47

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:28, zei Johan Ongena:

Ik hoop één ding,dat ze gesmaakt hebben !! :-)

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:04, zei Luc Passchier:

Dat is feitelijk het sterkste punt van de Belgen op de Olympische spelen eten, drinken en feesten. Als ze daar medailles moesten voor geven dan zitten we in de top drie. Maar zo komen we ook eens in de kijker. Het is een grote nul op spelen, wat hebben ze in die vier jaar toch allemaal uitgestoken, ga eens ten rade bij onze noorderburen daar kunnen jullie nog iets van leren. Ja wat zou men willen het is typisch Belgisch, blijven bouwen zoals bij de rode duivels daar zijn ze ook al tien jaar mee bezig.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 14:19, zei Filip Pauwels:

tuurlijk gaat gijs in de fout, maar als 20 jarige de OS halen bravo, en tuurlijk beter met alcohol dan met drugs of doping, Gijs werkt al 3 a 4 jaar naar die spelen toe en wanneer je dan achteraf een pintje teveel drinkt kan dit wel eens nare gevolgen hebben. maar maak AUB van diee gast geen alcoholverslaafde....

Op 09 augustus 2012 omstreeks 14:15, zei Filip Pauwels:

als 20 jarige de olympische spelen halen, kzie het een alcoholverslaafde nog nt zo direct doen, feit is, beter betrapt worden met dit dan met doping of drugs, en tuurlijk overmatig gebruik van alcohol is dodelijk, maar mij moet je nt wijs maken dat Gijs elke dag aan de alcohol zit....

Op 09 augustus 2012 omstreeks 10:37, zei Rik Parmentier:

@Hans Engelen: Sorry, maar belachelijke reactie hoor eigenlijk. Of is het als (weliswaar simpel) 'grapke' bedoeld? Ik snap er de humor niet van.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 10:36, zei Rik Parmentier:

@Marc Sabbe: Jouw commentaar lijkt er mij zo typisch een te zijn van iemand die de Olympische Spelen enkel maar vanuit zijn zetel kan meemaken. Dus, net zoals ik. Gijs trainde 2 jaar dag in en dag uit om aan die Spelen te kunnen deelnemen. Kijk, ik krijg er echt gewoon de kriebels van als ik al die commentaren lees van 'perfecte mensen' die nooit eens 'in de fout gaan'... Dat hij dit beter niet had gedaan zal hij zelf ook wel doorhebben (want leren we niet allemaal iéts uit onze fouten?), maar om hem daarvoor nu zo publiekelijk te gaan 'veroordelen'..? Komaan zeg. Die gast had gewoon dikke pech dat die stomme tabloids in de buurt waren, anders had er geen haan naar gekraaid.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 09:07, zei Maurice Tuyishime:

er is geen goud, maar er is een (stella) pintje!!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 08:43, zei Filip De Wulf:

Ach wat, de Gijs heeft gewoon pech dat de pers dit voorval in the picture plaatst. Ongetwijfeld was/is hij geen unicum. Just let it be.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 00:14, zei Kurt De Groof:

Juist, Stijn ! Hoe oud is Gijs ? Op die leeftijd ken je je grenzen nog niet. Hoe waren we zelf ? Schol !

Op 08 augustus 2012 omstreeks 18:45, zei Frank Van Riel:

Ach wat .... iedereen heeft zo al wel eens een avondje meegemaakt zeker ... maar de bobo's van het BOIC zijn natuurlijk heiliger dan de paus. En waarschijnlijk had hij enkel iets verkeerd gegeten die avond .... :))

Hoogst aantal stemmen

Op 08 augustus 2012 omstreeks 14:03, zei Rik De Vriendt:

Het is toch duidelijk waar we het beste in zijn :-)

1 reacties

Op 08 augustus 2012 omstreeks 14:31, zei Dirk Schollen:

de besten blijven wel op hun benen staan :)

Op 08 augustus 2012 omstreeks 15:12, zei Hans Engelen:

Spijtig dat feesten en zuipen geen Olympische disciplines zijn, onze Belgen zouden het ene record na het andere laten sneuvelen en met al het goud naar huis komen.

1 reacties

Op 08 augustus 2012 omstreeks 17:37, zei Filip Vandenbulcke:

Ik vrees er voor. Zelfs in deze disciplines moeten we Kazachstan hoogstwaarschijnlijk laten voorgaan.

Op 08 augustus 2012 omstreeks 16:13, zei Stijn Vandamme:

Zware opofferingen en training, dan de ontlading en gewoon een slechte dag om de pintjes te verwerken, big deal.. kan de beste eens overkomen. Enige verschil is dat ze tabloids hem gezien hebben.. Ben er zeker van dat die papparazi zelf al menige keer even zat geweest zijn. maar ze zetten zichzelf niet in de gazet eh

Op 08 augustus 2012 omstreeks 14:54, zei Betty Maebe:

Ja, na zo een pracht prestatie moogt ge u toch eens laten gaan zekers.

Op 08 augustus 2012 omstreeks 15:07, zei miek kiekens:

blijven TRAINEN zou ik zeggen !!!

Op 08 augustus 2012 omstreeks 13:59, zei Yves Desmet:

Is dat het design van die Jeans op foto 2 of is het eerder wat ik denk ? :-)

Op 08 augustus 2012 omstreeks 15:39, zei Jos Coolens:

Moe kunnen !! ;)

Op 08 augustus 2012 omstreeks 16:55, zei Nick De Boever:

moet kunnen !waarom niet! Niemand moet zich daar iets van aantrekken Vree wijs!!

Op 08 augustus 2012 omstreeks 17:16, zei Filip Pauwels:

onder welke druk staan die jonge gasten nt. niks van aantrekken Gijs, betrapt worden op doping of drugsgebruik is wel nog wat erger(hopelijk is het enkel teveel alcohol) je hebt de spelen gehaald en wij hier voor onze tv maar wat kritiek geven lijkt me al te gemakkelijk. Rob Goris zou zeggen, volgende keer beter Gijs maar we leven maar een keer, dus profiteer er maar goe van....

Op 08 augustus 2012 omstreeks 17:46, zei Leona Van den heuvel:

het is natuurlijk geen zicht wat er is gebeurd maar de mensen moeten eerst weten waarom dit is gebeurd er zijn nog feiten buiten de koers die bij mensen een invloed hebben,o.a persoonlijke problemen

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN