Forum

Reacties

Gijs Van Hoecke: 'Iedereen heeft het recht de teugels te vieren'

• woensdag 08 augustus 2012, 18h21

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 augustus 2012 omstreeks 23:11, zei Johan Ongena:

Weet je hoe we jullie noemen, dezer contreien, azijnpissers ! De eerste die een steen mag werpen .... Is wie zonder zonde is ;-)

Op 09 augustus 2012 omstreeks 23:03, zei Johan Ongena:

ahoe......

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:57, zei Johan Ongena:

Ik ken die 'vent 'wel Willy! En nee, drinken kan hij niet omdat hij het niet gewoon is. En als ik bedenk(zoals jij citeert), kan alleen een lul zoiets schrijven over iemand die hij niet kent! Oordelen en veroordelen is makkelijk Willy! Gijs zat bij mijn zoon in de klas en is een keiharde werker en enorm veeleisend voor zichzelf. Hij moet iedere dag toezien hoe zijn moeder aftakelt van een ongeneeselijke ziekte. Ge zoudt van minder eens doorzakken. Beke respect aub, jij moest je schamen voor je reactie. Denk in het vervolg eerst eens na. Johan en Marjan

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:48, zei Robert Dewez:

De leden van het BOIC lopen zelf den helen avond stomlazerus rond, maar owee als een sportman eens 1 (OK, het waren er meer) pintje durft drinken.Dat een sportman eens ontspanning nodig heeft kan ik begrijpen.Dat die dikkenekken van het comité op mijn kosten gaan zuipen accepteer ik NIET

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:47, zei Gianni Eeckhout:

Chapeau van het BOIC!! Er zijn andere manieren om ontgoochelingen te verwerken !

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:21, zei Dirk Tallieu:

Ja ze geven alle atleten vooraf een schoendoos vol condooms en ze mogen zich er dan niet mee amuseren

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:13, zei Jan Vds:

Eens een pintje gaan drinken is niet bepaald hetzelfde als jezelf stomdronken drinken zodat je niet eens meer zelfstandig kan functioneren. Dit voorval komt veel dichter in de buurt van coma-zuipen dan eens een pintje gaan drinken. Noch als topsporter, noch als 'gewone' mens valt dit goed te keuren.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 14:57, zei Peter De Smet:

Draait of keert het gelijk ge wilt, de foto's zijn als een tattoo voor Van Hoecke....

Op 09 augustus 2012 omstreeks 14:51, zei Frank Van Riel:

Wat een gedoe toch allemaal omdat een atleet na de wedstrijd eens een pintje gaat drinken ... :)) Ik vind het eigenlijk triestig van de pers ... die kerels trainen jarenlang keihard, leven als paters en komen nauwelijks in de kranten of op tv sportjournaal, maar één enkel avondje naast de schreef lopen en hij haalt de voorpagina van zowat elke krant in binnen- en buitenland ... Niks van aantrekken Gijs, en als ik de talloze reacties hoor en lees heeft de modale mens er begrip voor (omdat we allemaal zoal wel iets meegemaakt hebben) en zijn het enkel de (schijn)heiligen die hier hun neus voor ophalen.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 14:50, zei Jean-Pierre Delepierre:

Leven,leven Gijs doe zo verder met je sport ,en geniet ook verder van je leven,dat zo als je zelf wil,

Hoogst aantal stemmen

Op 08 augustus 2012 omstreeks 20:07, zei Danny Theys:

Awel, ik vind dat ook. Een jong mens, sporter of niet, kan zich al eens laten verrassen. En ik wil de kritikasters een stapje vooruit zijn. Het leven mag ook nog eens geleefd worden toch?

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 08:33, zei Lucien Rubens:

'Het leven mag ook nog eens geleefd worden toch'. Inderdaad maar er mag ook nog gepresteerd worden ook op kosten van de belastingbetaler (verblijf- en hotelkosten enz. enz.).

Op 08 augustus 2012 omstreeks 19:53, zei Johan Ongena:

look who's talking ! als wij elke Engelsman moesten terug sturen na de zelfde escapades .... Was ons landje ervan bevrijdt !! Kleingeestig!! voor mij hoeft al die grootheidswaanzin niet meer nu. Gedaan met de OS voor mij ! Gijs, bijt door! En werk verder aan je toekomst !! Groetjes Johan

Op 08 augustus 2012 omstreeks 18:37, zei Ludo De l'arbre:

Kunnen we daar geen gouden medaille voor krijgen. Ik zie niet in hoe ge daar het imago van het baanwielrennen mee kunt schaden,met u eens eenmaal te laten gaan,jawadde,er zullen wel erger dingen gebeuren zeker in het olympisch dorp en ver daar buiten. Go for it Gijs

Op 08 augustus 2012 omstreeks 18:37, zei Bart Vansteenkiste:

BOIC laat zich weer van zijn kleinste kant zijn.. Die kerel beult zich 2 jaar af op training voor de (weliswaat ni zo succesvolle) Olympische spelen, hij kan dan eindelijk nog is feesten en dan sturen ze hem naar huis.. zwak

Op 08 augustus 2012 omstreeks 22:26, zei Bonni Kemps:

met ons geld kunnen veel atleten een mooie vakantie houden.

Op 08 augustus 2012 omstreeks 19:41, zei Filip Vandeput:

Das zeker, laat u maar goed gaan! Waar bemoeit het boic zich mee? Een sporter mag toch doen en laten wat hij wil in zijn vrije tijd zeker? Ook uiterst belachelijk om hem hiervoor te straffen dan.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 08:26, zei Geert Tamsyn:

Sporters die deel uitmaken van een nationale Olympische vertegenwoordiging moeten toch beseffen dat ze naast een sportieve ook een representatieve verantwoordelijkheid hebben. Van Hoecke faalt op beide vlakken.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 03:44, zei Paul Daelemans:

Toch kan men dit niet zomaar goedkeuren. Je wordt betaald om je land te vertegenwoordigen, en dan kom je op die manier in het nieuws (en dat gaat natuurlijk de hele wereld rond!). Dat brengt schade mee voor iedereen. In eerste instantie voor hemzelf, maar ook voor België, het BOIC, de wielerfederatie en de sponsors. Maar blijkbaar beseft hij hetzelf ook wel.

2 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 08:22, zei Thierry Steelant:

Toen michel daerden in dronken toestand in het nieuws kwam, vond iedereen dit toch zo hilarisch. Nu dat een jonge gast dit doet is het plots een schande. Gijs heeft zijn werk gedaan, en heeft meer dan recht om eens uit de bol te gaan.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 09:49, zei Jef Van Oekel:

Tiens, wordt hij betaald om zijn land te vertegenwoordigen ?

Op 08 augustus 2012 omstreeks 18:49, zei Filip Vandeput:

Das zeker, pak het er maar es goed van daar. Het bLoc heeft niks te maken wat sporters in hun vrije tijd doen. Het is dan ook uiterst belachelijk om hem te 'straffen'.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 06:48, zei Arne Pattyn:

trek er u niks van aan Gijs! wij Belgen blijven achter jou staan.Als je in België nog eens een stapke zet laat het eens weten dan gaan we mee! ;-)

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 10:29, zei Ronny Van de Voorde:

Bent u ook ene die graag in zijn broek doet?

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 23:26, zei Johan Ongena:

Blijf jij maar thuis, we gaan je blijkbaar niet missen !! :-)

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN