Forum

Reacties

Doelpunt Lestienne onterecht afgekeurd, geen Champions League voor Club Brugge

• woensdag 08 augustus 2012, 21h37

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 augustus 2012 omstreeks 23:45, zei Bert Depla:

de kaart die je hebt, geldt voor play off EL. Staat zo op de website van Club

Op 09 augustus 2012 omstreeks 21:13, zei Ronny Cockuyt:

Terug angsthazenvoetbal van fcb,goal onterecht afgekeurd denk ik,maar de beelden van die faze werden wel niet gemaakt op gelijke hoogte van de spelers,het was meer in de rug van de spelers,dat die camera stond Soms heb je wel gezichtsbedrog,als je niet op dezelfde lijn gefilmd wordt,bij die faze. En een strafschop konden ze ook tegen gekregen hebben,die was ook duidelijk genoeg. Maar van wat ik zag van fcb,als je daarom,20transfers moet doen,met linitrainers enz,twee traners,zie ik daar toch niet veel beterschap. Chite stond daar op een eiland te spelen tegen die stoere verdedigers,hoe zeggen ze dat,ze hebben in hun eigen voet geschoten,in Kopenhagen verdedigend,hier juist hetzelfde,na een voorsprong constand met 1 spits en de rest kamperen ovoor het eigen strafschopgebied.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 20:04, zei Bram Callebert:

fout kris, het derde doelpunt kwam er in het slot toen club met keeper en al naar voren trok, de denen konden in een leeg doel trappen. had de 3-2 niet afgekeurd geweest, was dat derde doelpunt voor kopenhagen niet gevallen

Op 09 augustus 2012 omstreeks 18:28, zei Ronny Van de Voorde:

Wat gebeurt er nu met de kaarten van de koppelverkoop voor twee rondes,Voor de Euroligue zijn het wel hooge prijzen,geld terug geven zullen in Brugge wel niet kennen,bang dat het stadion niet vol zal lopen.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 18:25, zei Diëgo Wille:

club is idd niet geschikt voor de CL. Maar ook Kopenhagen zal daar geen potten breken. Liever naar de EL en daar proberen te stunten. Wat mij meest verontrust is dat Leekens in een thuismatch 1 spits opstelt en er 4 in de tribune laat??? ik denk ook dat de aanwezigheid van Jorgensen belangrijk kan worden voor het vooruitvoetballen. Maar Leekens AUB; 2 spitsen in 't vervolg.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 18:15, zei Michiel Blykers:

dumbasses... als club 3-2 had gemaakt ging kujovic niet meer mee aanvallen...

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:49, zei Pascal Vandenbroucke:

De aankopen, zijn niet slecht. Nu deugen de aankopen niet!. Niets is minder waar. Als er gisteren iets niet deugde, was het de tacktiek van Leekens. De heimwee naar Daum, kwam bij velen nu al terug. Ze hadden hem de belofte moeten, maken van deze inkomende transfers en een stuk meer loon, ze betalen de heer Leekens nu ook voldoende. Daum had iets uit de grond gestampt. het was ook niet schitterend in het begin, maar in de Play-Offs hebben, we het de mauves nog goed moeilijk gemaakt. Met een beetje geluk, aan onze kant en een beetje minder de arbitrage tegen, was het Daum, misschien zelf gelukt de titel te pakken. Het doet pijn, voor al wat Blauw-Zwart is! 20.000 man gisteren de longen uit het lijf schreeuwend, bij de mauves verleden week slechts 12.000 en dan wordt je zo beloond! Ik heb wel een tip voor de mauves die zich nu verkneukelen:'wees op je goede, binnen 2 weken, eens zien wat jullie er van gaan bakken?' De volgende tegenstander, is geen Ekranas, hé! God make my day!!!

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 23:04, zei Ronny Van de Voorde:

U moet zich niet afreageren op Anderlecht,dat Brugge eerst zijn problemen oplost beginnen met een regeling te treffen van hun koppelverkoop van hun entreekaarten.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:40, zei Pascal Vandenbroucke:

Nogmaals, ik ben door deze uitschakeling zeer kwaad. Alleen 1 man, is daar verantwoordelijk voor: Leekens!! Eerst de comotie over zijn aanstellen. Toen hebben de supporters je met hand en tand verdedig; Ik vind nog altijd daar Club niets verkeerd, heeft gedaan, want de mauves deden hetzelfde met Van den Brom. Maar die zever hebben, wij nu genoeg gehad! Blijkbaar, had Leekens meer werk met het kiezen van zijn maatpak en zien of zijn haar goed lag, dan met de wedstrijd. Tactisch een draak van de wedstrijd!! als het kalf verdronken was, dan zag je wel dat ze kunnen voetballen, bij Club, maar ze mochten niet, van onze Leekens. Controleren, geen risico. Gaat hij het volledige seizoen, in zijn broek doen? Durf spelen, Leekens, of trek je conclussies en stop als trainer en neem zelf je ontslag. Jij die met happel hebt gespeeld, zou moeten weten, wat aanvallend voetbal is. verneuk, aub geen goede spelers en daar lopen er wel veel van rond, wat andere hier ook proberen te beweren.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:24, zei Luc De Wachter:

één goal had 't verschil niet meer gemaakt en spijtig voor club, maar voor Leekens vind ik 't een goeie zaak dat die op zijn smoeleke gaat

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:18, zei Luc Passchier:

Mr Leekens het is altijd wat als U verliest, de scheidsrechter is weer de schuldige. Heef toch eens toe dat de beste gewonnen hebben, en die penalty die ze niet hebben gekregen Kopenhagen daar spreekt niemand over blijf bouwen aan de ploeg zoals de bij de rode duivels daar zijn ook al tien jaar bezig.

Hoogst aantal stemmen

Op 09 augustus 2012 omstreeks 07:10, zei Luc Piot:

Met Leekens kan Club blijkbaar niet voetballen en nog minder aanvallen. Leekens denkt alleen aan verdedigen en kan dan zelfs de nul niet houden. Wat een saaie boel. Adrie, we missen jou !!!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 07:36, zei Jan Vandecasteele:

Brugge moet vooral de hand in eigen boezem steken. Kopenhagen kwam twee keer terug door slap verdedigen. Vooral de 2-2 blonk uit in verdedigende naïeviteit. 3 spelers in de buurt en niemand die de assist ziet aankomen. Gebrek aan voetbalintelligentie of nonchalance?

Op 08 augustus 2012 omstreeks 23:28, zei Pascal Vandenbroucke:

Alle plaatsen, dubbel bezet, een ploeg waazr menig op jaloers zijn. Maar blijkbaar geen Kapitein aan het roer die weet hoe hij ermee moet werken. Herr Daum was jij maar nog in Brugge! jij had vanavond de Denen, wel naar huis gespeeld. Ik hoop dat leekens, het roer kan omdraaien. Ik ben er naar vanavond bang voor! ik ben Club supporter in hart en nieren, maar zo ik hard kan reageren op de mauves uit het Van de Stock stadion, moet ik eerlijk zijn en dit vanavond doen op mijn eigen ploeg. Doodjammer!!

3 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 00:28, zei Etienne Lauwereys:

Dus : merci Ariël merci.....

Op 09 augustus 2012 omstreeks 06:29, zei Dany Christiaens:

Ik val nogmaals in herhaling, Club moet nog een laatste transfer doen, Leekens moet vervangen worden door een trainer. Leekens kan het niet en zal het nooit kunnen, enkel het uitleggen en excusses zoeken. Hij was ook niet in staat om een talentrijke Belgische nationale ploeg te laten voetballen, waarom zou hij dat dan kunnen bij Club.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 13:23, zei Emile Ghislain:

Plaatsen hoeven helemaal niet dubbel bezet te zijn vooral niet met spelers van middelmatig niveau. Je moet elf goede hebben, aangevuld met goede jeugd.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 04:11, zei Tony Dekeukelaere:

stel uw beste spelers op !!! georges : bol het af !!!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 06:14, zei Gilbert Haelewyn:

Schijnt dat Tchite was opgesteld?Heeft iemand hem gezien?Als dit het voetbal is waarmee Club kampioen wil worden,mogen de andere clubs op beide oren slapen.Ze speelden méér achteruit dan vooruit.Die denken werkelijk dat de bal naar hen toe zal komen ipv van zij naar de bal!Enfin,90 % is al volbracht,volgende keer 100%,en ze zijn helemaal eruit.En Leekens durft dan nog te zeggen,'het zat niet mee',de sukkelaar.Kopenhagen was effenaf de betere en verdienen verder te gaan.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 07:15, zei Marc Polfliet:

Na deze Europese match lijkt het mij toch duidelijk dat club minstens een klasse te licht voor CL.

Op 08 augustus 2012 omstreeks 22:32, zei Nikola Denoyette:

90% van het werk was nochtans al gedaan... :-) Jammer voor Belgisch voetbal.

Op 08 augustus 2012 omstreeks 23:22, zei Guy De Samblancx:

Maar ook geen strafschop gefloten voor Kopenhagen of zagen jullie een andere match ?

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 09:18, zei Denny Drossaert:

Je bedoelt die 'penalty' waar met een beetje pech nog net de nagel van de kleine teen van de aanvaller geraakt werd?

Op 09 augustus 2012 omstreeks 13:14, zei Franky De Waele:

Inderdaad FCB 'op zijn Belgisch' of beter gezegd 'op zijn Leekens'. Liefst iedereen op eigen helft achter de bal en zeker niet te veel aanvallen. Triestig om als trouwe FCB-fan zo iets te moeten aanzien. Kwaliteit in de spelersgroep op overschot en euro's te veel, en toch THUIS spelen als een bende bange wezels tegen een zéér middelmatig Kopenhagen. We kunnen het natuurlijk weer op de scheids- en lijnrechters steken, maar ik denk dat er meer aan de hand is. Blijkbaar heeft Georgske het niet in hem om een ploeg goed, aantrekkelijk en aanvallend voetbal te laten spelen, ondanks de voorhanden zijnde kwaliteiten. Want laat ons eerlijk zijn 6 op 6 in de competitie maar op welke manier en tegen wie ? Als dit zo blijft duren hoop ik dat den Bart zijn geduld even rap op is als indertijd bij Koster, die met héél wat minder kwaliteit, tenminste nog 'voetbal' op de mat wist te brengen !!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 05:44, zei Paul Daelemans:

Hebben we Leekens de laatste jaren al iets anders horen zeggen ? Altijd de beste ploeg hebben en nipt verliezen. In de Pinnokkio-Leagea valt dat minder op, maar op een hoger niveau komen de Leekens-ploegen altijd net iets tekort. En zowel bij de Rode Duivels als bij Club had/heeft hij m.i. wel het materiaal voorhanden om resultaten te halen.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN