Forum

Reacties

Bolt en Blake makkelijk door, Lemaitre moeizaam naar finale 200 meter

• woensdag 08 augustus 2012, 21h44

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:48, zei Sandy Poppe:

Ik vraag me af hoe het komt dat er journalisten zich toeleggen om sport te verslaggeven,maar zelfs nooit degelijk aan sport te hebben gedaan,laat staan er iets van afweten!!!Want Lemaitre liep toch wel zeker 20.03,nochtans de 3de snelste tijd....van alle deelnemers op de 200m,maar ja zou het ooit veranderen?

Op 09 augustus 2012 omstreeks 10:12, zei Hugo Boels:

Ik ben dat gedoe van die over het paard getilde Jamaicanen voor en na de start met de camera zo kotsbeu aan het worden...Zielig. Net of ze d'er juist nog een joint hebben doorgedraaid...

Hoogst aantal stemmen

Op 09 augustus 2012 omstreeks 10:12, zei Hugo Boels:

Ik ben dat gedoe van die over het paard getilde Jamaicanen voor en na de start met de camera zo kotsbeu aan het worden...Zielig. Net of ze d'er juist nog een joint hebben doorgedraaid...

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:48, zei Sandy Poppe:

Ik vraag me af hoe het komt dat er journalisten zich toeleggen om sport te verslaggeven,maar zelfs nooit degelijk aan sport te hebben gedaan,laat staan er iets van afweten!!!Want Lemaitre liep toch wel zeker 20.03,nochtans de 3de snelste tijd....van alle deelnemers op de 200m,maar ja zou het ooit veranderen?

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN