Forum

Reacties

Buffalo's moeten vanavond Hongaars staal plooien

• donderdag 09 augustus 2012

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:42, zei Geert De Vilder:

Zust Arjan.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 11:38, zei Christian Smets:

AA Gent is gewoon de schaamte van België. Nog nooit zo'n gefrustreedre ploeg gezien.

2 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:07, zei Geert De Vilder:

Jaja,'t is goed jongen,ik zou mijn oude spellingsboeken opnieuw bovenhalen.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 18:02, zei Arjan De Laet:

En dat frustreert je blijkbaar. :) Ik vond ze vorig jaar anders wel de best voetballende ploeg. En ik ben niet de enige, vriend en vijand kon van Gent genieten. Op de boeren na dan, maar die mannen weten al jaren niet meer wat goed voetbal is. Dat is niet met 11 in de eigen 16 kamperen en dan met een fout getrapte lange bal af en toe naar voor stormen - met één man. Gent bracht vorig jaar bijna altijd spektakel en hebben de meeste doelpunten gescoord. Was elke club dan maar de schaam van België. :)

Op 09 augustus 2012 omstreeks 10:44, zei Frank Lievens:

Veel geluk aan Gent vanavond.

Hoogst aantal stemmen

Op 09 augustus 2012 omstreeks 10:44, zei Frank Lievens:

Veel geluk aan Gent vanavond.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 11:38, zei Christian Smets:

AA Gent is gewoon de schaamte van België. Nog nooit zo'n gefrustreedre ploeg gezien.

2 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:07, zei Geert De Vilder:

Jaja,'t is goed jongen,ik zou mijn oude spellingsboeken opnieuw bovenhalen.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 18:02, zei Arjan De Laet:

En dat frustreert je blijkbaar. :) Ik vond ze vorig jaar anders wel de best voetballende ploeg. En ik ben niet de enige, vriend en vijand kon van Gent genieten. Op de boeren na dan, maar die mannen weten al jaren niet meer wat goed voetbal is. Dat is niet met 11 in de eigen 16 kamperen en dan met een fout getrapte lange bal af en toe naar voor stormen - met één man. Gent bracht vorig jaar bijna altijd spektakel en hebben de meeste doelpunten gescoord. Was elke club dan maar de schaam van België. :)

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:42, zei Geert De Vilder:

Zust Arjan.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN