Forum

Reacties

Romney struikelt over sikh-tempel

• donderdag 09 augustus 2012, 08h39

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 augustus 2012 omstreeks 15:03, zei Eric Gheyskens:

Geeft nog maar eens aan hoe wereldvreemd die heerschappen zijn; hij mag al naast George Walker Bush gaan staan, dat was ook zo'n paljas!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 10:39, zei Herman De Backer:

Hij is wel hypocriet want zijn partij is voorstander van vrije wapendracht tsss

Op 09 augustus 2012 omstreeks 09:46, zei Christel Versteven:

Nog maar eens een bewijs wat voor mensen er bij de Republikeinen naar het Presidentschap dingen. Ik hoop dan ook, uit de grond van mijn hart dat Obama nog een termijn kan volbrengen. En dat de daarop volgende Presidenten allemaal gewoon Democraten zullen blijven. Romney is, net zoals Bush Sr en Bush Jr in het verleden, het niet waardig om President te worden.

Hoogst aantal stemmen

Op 09 augustus 2012 omstreeks 09:46, zei Christel Versteven:

Nog maar eens een bewijs wat voor mensen er bij de Republikeinen naar het Presidentschap dingen. Ik hoop dan ook, uit de grond van mijn hart dat Obama nog een termijn kan volbrengen. En dat de daarop volgende Presidenten allemaal gewoon Democraten zullen blijven. Romney is, net zoals Bush Sr en Bush Jr in het verleden, het niet waardig om President te worden.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 15:03, zei Eric Gheyskens:

Geeft nog maar eens aan hoe wereldvreemd die heerschappen zijn; hij mag al naast George Walker Bush gaan staan, dat was ook zo'n paljas!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 10:39, zei Herman De Backer:

Hij is wel hypocriet want zijn partij is voorstander van vrije wapendracht tsss

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN